michael112 pisze:1) W kwestii tramwajów zostaje układ sprzed robót - 5 zostanie przywrócona na trasę Koło - Metro Mary
I to jest tzw. słuszna koncepcja
michael112 pisze:2) Na Bielanach zostaje 520. Kursować będzie na skróconej trasie Chomiczówka - Pl. Konstytucji (bez postoju na tym drugim, podobno na Politechnice nie byłoby miejsca), prawdopodobnie co 20/30/30. W związku z tym 522 nie zostanie skasowane, tylko będzie kursować na proponowanej dla 520 trasie Znana - Marysin.
Czyli z tego wniosek, że z okazji przedłużenia metra z Bielan na Hutę mieszkańcy Dolnego Mokotowa będą obligatoryjnie mogli skorzystać z niego jadąc na plac Bankowy. Oczywiście związek między dokończeniem I linii metra a komunikacją z Sadyby do centrum
michael112 pisze:3) Nie zniknie połączenie Mokotowa z Traktem Królewskim. Wprawdzie 122 pojedzie na zaproponowanej trasie Gwiaździsta - Os. Górczewska, ale 101 pozostanie na Politechnice. Powstanie linia 222 na trasie Spartańska - Pl. Piłsudskiego na solówkach co 15/20/20. Zawracanie prawdopodobnie będzie się odbywać w obie strony przez Miodową, a w każdym razie na pewno takie rozwiązanie zostanie wprowadzone dla 175. Uznałbym to w pewnej mierze za swój sukces, bowiem proponowałem podobne rozwiązanie. Szkoda tylko, że nie pojedzie na Konwiktorską, zawsze to kilka przystanków z bezpośrednim połączeniem mniej. No i szkoda, że w zamian za skrócenie trasy nie wzrośnie częstotliwość, a tak ten facet opowiadał o wyborze pomiędzy linią na dłuższej trasie o niższej częstotliwości a linią na krótszej trasie o wyższej.
jest oczywisty.
Bardzo dobrze. Dostatecznie
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A czy ktoś może mnie oświecić po co już teraz przenieśli 122 na placu Trzech Krzyży w stronę Mokotowa zza Wilczej przed Wilczą? Jeżeli i tak linia ma iść do tzw. piachu w tym miejscu? A w ogóle to nie można było poczekać do rewolucji i zrobić wszystkiego za jednym zamachem? a nie kawałek po kawałku, najpierw 101, potem 122 potem pewno i 151? I czy w związku ze zwiekszeniem liczby wozów ktoś zadba wreszcie o to, żeby pogonić dziki parking z przystanku PTK 03?
4) 195 pojedzie aż do placu Wilsona. Nie bardzo wiem czemu, ale chyba to dlatego, że były jakieś postualty, nie wiem czy Urzędu jakiejś dzielnicy, czy pasażerów. I pewnie dlatego, że na Pl. Piłsudskiego są 2 stanowiska. Jak powstało 222, to coś musiało stamtąd wypaść.
Jest to koncepcja tak słuszna, że aż oczywista. Mógłby kraniec być też przy Arkadii, ale i takie rozwązanie jest zupełnie dobre. Choćby z tego względu, że np. 116, jak sądzę, nie będzie równomiernie wykorzystywane na obu koncach trasy - więc superczęsta linia nie jest potrzebna aż do Wilanowa - tu starczy wynienność ze 195 - mam nadzieję, żę ta koordynacja będzie miała pierwszeństwo przed wydumaną koordynacją 195/166.
6) Nie skasują 184. Do Młocin będzie jeździć przez Conrada i Sokratesa. Natomiast 106 zniknie. Brak zastępstwa na Okęciu uzasadniał trudnym skrętem na skrzyżowaniu al. Krakowska / Łopuszańska.
A co w związku z powyższym z tak zwanym przysłowiowym mediolanem?
michael112 pisze:Zmiany mają zostać wprowadzone 1 grudnia.
I to też jest słuszna koncepcja, chociaż pewno tak się zdarzy, że się to trochę odwlecze - do 1 stycznia na przykłąd.
Generalnie jednak - o ile to wszystko, co ten pan mówił pokrywa się z rzeczywistością, to wydaje mi się, że ma to ręce i nogi.