Już była o tym mowa. Naprawdę chcesz wszystkich wcisnąć do metra. Myślisz że wszyscy ludzie są tak sprawni, aby drałować między stacjami? Litości.Kra pisze:Rozbawił mnie rozkład C42 Chyba dłuższy dubel metra niż 520 A i przystanki tylko przy stacjach metra (no OK jest jeszcze Zachęta).
Czy naprawdę nie można było tego puścić tylko do Huty i potem niech ludzie jadą metrem, z tej linii naprawdę ludzie nie robią specjalnych przesiadek a potencjalna w linię na Bródno (przez Gdańskim) jest dużo bardziej wygodna w wykonaniu "metrowym" ?
Byłoby (moim zdaniem) i szybciej (przejazd Kasprowicza w dzień Wszystkich Świętych i Zaduszny będzie w tym roku dużo gorszy niż poprzednio - światła) i mam nadzieję taniej.
Komunikacja cmentarna
Moderator: Wiliam
Między stacjami, to generalnie można przejechać metrem...Paweł D. pisze:Myślisz że wszyscy ludzie są tak sprawni, aby drałować między stacjami?
Linia C42 nie zatrzymuje się na żadnym innym przystanki niż metro.
Na wszystkie stacje metra można zjechać windą, a przesiadka z metra w stronę Bródna jest po stokroć wygodniejsza (również dzięki windom!), niż z autobusu.
Jeżeli C42 musiało jeździć, to już naprawdę lepiej żeby zatrzymywało się na wszystkich przystankach, przynajmniej służyłoby większej rzeszy ludzi...
Wiem, że była o tym mowa. Tak jak w każdy dzień metro powinno być wykorzystane maksymalnie. A gdzie mają drałować między stacjami ? Są schody ruchome, są windy. Jeżeli moja mama polubiła metro (a chodzić jej nie jest zbyt łatwo) to inni też mogą [wiem, że może to brzmieć jak demagogia]. Martwi mnie taka akcyjność, codziennie można ubijać ludzi w metrze, w tramwajach a tu nagle nie, dlaczego? Może i moje spojrzenie jest nieco "ortodoksyjne" lecz przestańmy czynić coś od święta.Paweł D. pisze:Już była o tym mowa. Naprawdę chcesz wszystkich wcisnąć do metra. Myślisz że wszyscy ludzie są tak sprawni, aby drałować między stacjami? Litości.
Można było skracać 409 wraz z wydłużaniem metra, można, więc bądźmy konsekwentni. To wszystko nie zmienia faktu, że w Uroczystość Wszystkich Świętych i Dzień Zaduszny mam koło siebie najlepszą w roku komunikację miejską.
Pzdr
[ Dodano: Czw 30 Paź, 2008 13:52 ]
C42 moim zdaniem będzie się cieszyć powodzeniem tak jak cieszyłaby się powodzeniem np. 520 gdyby jeździła co np. 5-6 minutPaweł D. pisze:Myślę, że dziś nie ma się co sprzeczać. Za pare dni się wyjasni czy linia ta cieszyła się wzięciem i na jakim odcinku.
Żeby spowolnić podróż?aaa pisze:Więcej linii cmentarnych tramwajowych, mniej autobusowych!
Na każdym przystanku stop?
A jest coś takiego dla tramwajów?aaa pisze:kraniec przy technicznej pętli CMENTARZ BRÓDNOWSKI ODROWĄŻA
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
Cmentarz przy Leśnej Polanki i uzupełnienie 126.aaa pisze:Dlaczego istnieje linia C07?
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
Linia potrzebna, ale mam wątpliwości i aż z takim rozkładem, czy nie lepiej dać więcej na C10. Kiedyś węzeł przy Królewskiej był najlepszym rozwiązaniem dla jadących z południa. A teraz co? Większość linii z Marszałkowskiej wyparowała bądź skrócona została do DC.Paweł D. pisze:Już była o tym mowa. Naprawdę chcesz wszystkich wcisnąć do metra. Myślisz że wszyscy ludzie są tak sprawni, aby drałować między stacjami? Litości.Kra pisze:Rozbawił mnie rozkład C42 Chyba dłuższy dubel metra niż 520 A i przystanki tylko przy stacjach metra (no OK jest jeszcze Zachęta).
Czy naprawdę nie można było tego puścić tylko do Huty i potem niech ludzie jadą metrem, z tej linii naprawdę ludzie nie robią specjalnych przesiadek a potencjalna w linię na Bródno (przez Gdańskim) jest dużo bardziej wygodna w wykonaniu "metrowym" ?
Byłoby (moim zdaniem) i szybciej (przejazd Kasprowicza w dzień Wszystkich Świętych i Zaduszny będzie w tym roku dużo gorszy niż poprzednio - światła) i mam nadzieję taniej.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
No właśnie, dotknąłeś tu ważkiego problemu. Otóż nie wiem, kto planował przystanki cetek na Kasprowicza, ale raczej nie bardzo pomyślał. W tym roku Kasprowicza jeżdżą dwie linie cmentarne - obie zatrzymują się na przystankach wzdłuż metra, Więc ci co mają daleko do metra, mają również daleko do linii cmentarnych. Natomiast tym, którzy mają bliżej do jeżdżącego często metra, daje się również częsty autobus. Dlatego chociaż jedna z linii cmentarnych powinna się zatrzymywać zarówno przy Oczapowskiego, jak i Podczaszyńskiego (na przykład C42). ZTM wyszedł jednak z założenia, że skoro te przystanki nie mają metra, to są na tyle nieistotne, że można o nich zapomnieć. Dobrze, że zostaje 195, którym będzie można podjechać, bo 156 - pocięte, jak co roku.geograf pisze:Linia C42 nie zatrzymuje się na żadnym innym przystanki niż metro.
Na wszystkie stacje metra można zjechać windą, a przesiadka z metra w stronę Bródna jest po stokroć wygodniejsza (również dzięki windom!), niż z autobusu.
Jeżeli C42 musiało jeździć, to już naprawdę lepiej żeby zatrzymywało się na wszystkich przystankach, przynajmniej służyłoby większej rzeszy ludzi...
Ale schody ruchome i windy nie są przy każdym wyjściu ze stacji. I tu znowu ktoś nie pomyślał. Jak się robi windy z jednej strony z powodu oszczędności, to schody ruchome powinno się zrobić z drugiej strony. Tymczasem nie zawsze tak jest. I to nie jest kwestia sympatii, czy antypatii do metra. Jak ktoś ma pecha i mieszka nie po tej stronie, co winda lub ruchome schody, to traci więcej czasu, bo albo musi dłużej schodzić po zwykłych schodach albo dłużej iść do wejścia, przy którym są windy. Dlatego główna zaleta metra - szybkość - jest tu w znacznym stopniu niwelowana przez te niedogodności.Kra pisze:Są schody ruchome, są windy.
To ja proponuję nową linię 666 spod pomnika Dzierżyńskiego do kina Skarpa!aaa pisze:do przerobienia na na tram nadają się: C69 (kraniec przy technicznej pętli CMENTARZ BRÓDNOWSKI ODROWĄŻA)
A tak poważnie, 1-2 XI są jednymi z nielicznych dni, kiedy tramwaje jeżdżą szybciej od autobusów. Więc Twój postulat: więcej cmentarnych linii tramwajowych kosztem autobusowych uważam za słuszny.
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
nie, schody ruchome powinny być przy obciążonych głowicach.fraktal pisze:Ale schody ruchome i windy nie są przy każdym wyjściu ze stacji. I tu znowu ktoś nie pomyślał. Jak się robi windy z jednej strony z powodu oszczędności, to schody ruchome powinno się zrobić z drugiej strony.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]