PochwaĹy i nagany 2008
Moderator: vernalisadonis
za wczoraj nagana dla kretyna z 2648 @ 08B/414 za zmiene pasa ruchu na wjezdzie na Grota bez patrzenia w prawe lustro i bez wczesniejszego sygnalizowania, czym prawie spowodowal kolizje z wyjezdzajaca z Modlinskiej (czyli jadaca ~2 razy szyciej) osobowka.
To niestety notoryczny manewr tamze, polowa kierownikow odstawia takie cyrki.
Przynajmniej raz chyba juz sie skonczylo to nieciekawie (2441?).
Jesli mialbym gdzies wysylac tajniakow z drogowki to wlasnie na ta linie popoludniu w stronie szczesliwic.
Do tego jeszcze maxymalnie slamazarna jazda w stylu 20 sek do podlogi i 3 min na luzie. Pomimo odjazdu z BP ok 10 min po czasie, szanowny kierownik cwiczyl najwyrazniej eco-driving.
To niestety notoryczny manewr tamze, polowa kierownikow odstawia takie cyrki.
Przynajmniej raz chyba juz sie skonczylo to nieciekawie (2441?).
Jesli mialbym gdzies wysylac tajniakow z drogowki to wlasnie na ta linie popoludniu w stronie szczesliwic.
Do tego jeszcze maxymalnie slamazarna jazda w stylu 20 sek do podlogi i 3 min na luzie. Pomimo odjazdu z BP ok 10 min po czasie, szanowny kierownik cwiczyl najwyrazniej eco-driving.
OIDP z włąsnego doświadczenia na 414 a czasem mi się owa linia zdarza, to kierowcy mają tam pierwszeństwo, a regulują to znaki. Polecam się dokładnie przyjrzeć przed wpisaniem nagany. Dokładnie wiedzą co robią i nie przypadkiem tak się w owym miejscu wielu z nas zachowuje. wjazdy na trasę również są regulowane znakami. Modlińska ma trójkąt (kielnię) a lecący od Żerań FSO mają rombik czyli pierwszeństwo. W przypadku dalszych wątpliwości polecam Kodeks drogowyness pisze:za wczoraj nagana dla kretyna z 2648 @ 08B/414 za zmiene pasa ruchu na wjezdzie na Grota bez patrzenia w prawe lustro i bez wczesniejszego sygnalizowania, czym prawie spowodowal kolizje z wyjezdzajaca z Modlinskiej (czyli jadaca ~2 razy szyciej) osobowka.
To niestety notoryczny manewr tamze, polowa kierownikow odstawia takie cyrki.
Przynajmniej raz chyba juz sie skonczylo to nieciekawie (2441?).
Jesli mialbym gdzies wysylac tajniakow z drogowki to wlasnie na ta linie popoludniu w stronie szczesliwic.
Pogrążacie się coraz bardziej!
Dokładnie. Zdecydowana większość kierowców samochodów osobowych wykazuje w podobnych sytuacjach totalną nieznajomość znaków drogowych. Można to zaobserwować często również podczas wymuszania pierwszeństwa na pojazdach zjeżdżających z wiaduktu (np. nad rondem Zesłańców Syberyjskich i nad ulicą Śmigłowca) i kierujących się na prawy pas ruchu.
^^
Imho nie ma takiej mozliwosci gdyz wjazdy na grota nie sa kolizyjne.
Wyjezdzajac z modlinskiej dostajesz sie od razu na ktorys z dwoch prawych pasow Grota.
Wyjezdzajac z TT wypluwa cie na ktorys z lewych/
Jako ze nie moge znalezc zadnego zdjecia tego wjazdu (jak ktos potrafi niech zaposci) dam view ze sputnika.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q ... 07296&z=18
Imho nie ma takiej mozliwosci gdyz wjazdy na grota nie sa kolizyjne.
Wyjezdzajac z modlinskiej dostajesz sie od razu na ktorys z dwoch prawych pasow Grota.
Wyjezdzajac z TT wypluwa cie na ktorys z lewych/
Jako ze nie moge znalezc zadnego zdjecia tego wjazdu (jak ktos potrafi niech zaposci) dam view ze sputnika.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q ... 07296&z=18
To, że po wjeździe na most masz przed sobą pas, nie znaczy że jesteś na drodze z pierwszeństwem. Jeżeli przy wjeździe masz znak "ustąp pierwszeństwa przejazdu", to musisz ustąpić pierwszeństwa tym pojazdom, które będąc na moście, zjeżdżają na któryś z prawych pasów.ness pisze:Imho nie ma takiej mozliwosci gdyz wjazdy na grota nie sa kolizyjne.
Wyjezdzajac z modlinskiej dostajesz sie od razu na ktorys z dwoch prawych pasow Grota.
Wyjezdzajac z TT wypluwa cie na ktorys z lewych/
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Powinna co nie znaczy, ze zmieniajacy kierunek ma prawo zajezdzac droge.desert_eag pisze:Jeśli jednak sygnalizował, to IMHO Modlińska powinna mu ustąpić.
Moze przez analogie podobny przyklad, ktory tlumaczyl mi glinarz z drogowki.
Warszawa, kierowca busa chce wlaczyc sie do ruchu z zatoki przystankowej.
Ma zalaczony kierunkowskaz i wjezdza na prawy pas, dochodzi do stluczki z pojazdem jadacym tym pasem.
Czyja jest wina?
Wina jest obustronna w tym przypadku.
Kierujacy ma obowiazek wpuscic zamierzajacy wlaczyc sie do ruchu z zatoki autobus, co nie daje kierowcy busa prawa do wjezdzania komus przed zderzak. Wlaczajac sie do ruchu (czy zmieniajac pas) kierujacy ma zawsze obowazek upewnienia sie ze ma na to miejsce.
Jesli bylo to odpowiednio wczesnie sygnalizowane przez kierownika busa to bedzie wspolwina. Jesli nie to wina jest tylko po stronie drivera busa.
Tak czy siak w tym przypadku sygnalizowania nie bylo wiec kierownik dal dupy po calosci.
A tak ogolnie pomijajac kto do czego ma prawo i obowiazek, to zastanawiam sie po jakiego grzyba kiermani od razu po wjezdzie na most pakuja sie w strumien pojazdow z modlinskiej, zamiast brzydko mowiac dac po pi***ie tym pasem prosto, bo i tak zjazdy na wislostrade ich nie interesuja, leca przeciez caly czas prosto do trasy AK.
Po co utrudniac sobie i innym zycie?
Na kilkanascie przejazdow 414 moze ze 2 kierowcow sie znalazlo , ktorych nie sciagalo automatycznie na prawo.
starczy tego spamu
Ja też lubię szybką jazdę, ale zarzynanie silnika nie jest godne pochwały. A potem wóz muli i trzeba wymieniać uszczelkę pod głowicą.Proboszcz pisze:z piątku:
POCHWAŁA dla kierowcy wozu 5314 517 B za pedał w podłodze przy każdym ruszaniu Coś miał ze skrzynią chyba, bo bardzo wysokie obroty osiągała