Dwukierunkowe i uĹźywane tramwaje w Warszawie?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Generalnie i tak, by obsłużyć nową trasę, trzeba kupić nowy tabor.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, o samej trasie to powinieneś pisać raczej na Infrze, w temacie "tramwajem za miasto"
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A co do dwukierunkowych tramów: 105Na dwukierunkowe posiadają Tramwaje Śląskie. Nie wiem, czy jeszcze jest to aktualne, ale kiedyś takim taborem obsługiwano linię do Wójtowej Wsi (Gliwice).
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
no tak, ale to tylko pod warunkiem, że przystanki na całej trasie będą po jednej stronie, właśnie z myślą o wahadle. I dzięki takiemu rozwiązaniu marnuje się właściwie jeden wagon, więc poza remontami sensu to żadnego nie ma.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Proszę sobie to wyobrazić jak to będzie wyglądać. Te wagony mają drzwi po jednej stronie, a po spięciu tych dwóch wagonów w jednym wagonie, i w drugim wagonie drzwi będą po przeciwnych stronach, a nie po jednej.gucio pisze:Hym a gadyby tak spiąć tyłkami 105Nx - byłby skaład dwukierunkowy.
Takie rozwiązanie dla potrzeb ruchu wahadłowego było stosowane OIDP we Wrocławiu.
No bo to jest własnie dla celów remontowych stworzone A przystanki nie muszą być po jednej stronie, bo wstawia się przelotkę, skład zmienia kierunek i wraca na tor właściwy. Chociaż w TW to i tak z pewnością "niedasię".MeWa pisze:no tak, ale to tylko pod warunkiem, że przystanki na całej trasie będą po jednej stronie, właśnie z myślą o wahadle. I dzięki takiemu rozwiązaniu marnuje się właściwie jeden wagon, więc poza remontami sensu to żadnego nie ma.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W d. byłeś i g. widziałeś. Możesz mi przypomnieć, kiedy dostałeś pełnomocnictwo do wypowiadania się w imieniu TW?piotram pisze:A przystanki nie muszą być po jednej stronie, bo wstawia się przelotkę, skład zmienia kierunek i wraca na tor właściwy. Chociaż w TW to i tak z pewnością "niedasię".
[ Dodano: Nie 23 Lis, 2008 19:34 ]
Jeśli przełożysz kabinę na "tył", to masz cały skład dwukierunkowy, ale wciąż -jednostronny.MeWa pisze:no tak, ale to tylko pod warunkiem, że przystanki na całej trasie będą po jednej stronie, właśnie z myślą o wahadle. I dzięki takiemu rozwiązaniu marnuje się właściwie jeden wagon, więc poza remontami sensu to żadnego nie ma.
Natomiast sensu to wciąż nie ma za wiele.
O to chodzi że jest dwu stronny, o ile można tak w przenośni powiedzieć ponieważ po przestawieniu wagonu z kabiną na przeciwną stronę wychodzi że ten jeden dwu wagonowy skład zakończony kabinami jest dla tego dwu strony bo drzwi każdego wagonu są po przeciwnych stronach.Glonojad pisze:A przystanki nie muszą być po jednej stronie, bo
Jeśli przełożysz kabinę na "tył", to masz cały skład dwukierunkowy, ale wciąż -jednostronny.
Głupio to brzmi i wygląda ale tak wychodzi w praktyce.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie nie - wagon dwustronyy=drzwi z obu stron; dwukierunkowy=kabina na przedzie i tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.