![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2009
Moderator: JacekM
Na międzynarodowych, to są podane zawsze czasy na punktach styku z sieciami zagranicznymi.Fikander pisze:Może godzina wiodąca była na przyjeździe do Katowic
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Jeszcze ciekawostka z rozkładów KMowych.
Taka drobna, ale zawsze.
Jest sobie pociąg do Siedlec na Flirtach nr 8027. Ktoś mi powie po co on stoi 5 Minut w Mińsku? Chyba tylko po to, żeby odrobić nadrobione 4 minuty z Warszawy, bo nei wiem co innego z nim mogą robić. Nic go nie wyprzedza, ani on niczego nei wyprzedza. I jeszcze jedno: do Mińska jest... 1,5 obiegu Flirtów. Rano nie ma domknięcia na pociag 9810. Albo służbowo, albo ukryty w którymś wczesnym osobowym, albo coś z tym 8027 będą kombinować. Przy czym dojazd zsłużbowym to dziwne posuniecie jak na godzinę 8 rano. Tego też by jeszcze nie grali.
Zacznę przeglądać pozostałe tabele, moze też coś znajdę![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
No...
Co takiego wyprzedza w Teresinie 80421 z siedlec do Łowicza? Jakiś szybki potwór, że Flirta dogoni w Teresinie, a nie w Sochaczewie na przykład. A mimo tego 6-minutowego postoju, udaje mu się dojechać do Sochaczewa w czasie takim, jak kibel bez postojów...
Taka drobna, ale zawsze.
Jest sobie pociąg do Siedlec na Flirtach nr 8027. Ktoś mi powie po co on stoi 5 Minut w Mińsku? Chyba tylko po to, żeby odrobić nadrobione 4 minuty z Warszawy, bo nei wiem co innego z nim mogą robić. Nic go nie wyprzedza, ani on niczego nei wyprzedza. I jeszcze jedno: do Mińska jest... 1,5 obiegu Flirtów. Rano nie ma domknięcia na pociag 9810. Albo służbowo, albo ukryty w którymś wczesnym osobowym, albo coś z tym 8027 będą kombinować. Przy czym dojazd zsłużbowym to dziwne posuniecie jak na godzinę 8 rano. Tego też by jeszcze nie grali.
Zacznę przeglądać pozostałe tabele, moze też coś znajdę
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
No...
Co takiego wyprzedza w Teresinie 80421 z siedlec do Łowicza? Jakiś szybki potwór, że Flirta dogoni w Teresinie, a nie w Sochaczewie na przykład. A mimo tego 6-minutowego postoju, udaje mu się dojechać do Sochaczewa w czasie takim, jak kibel bez postojów...
Niee- jak juz to w Vltavie pewnie wagony do Wiednia i Pesztu są. Jeżeli tak - to wtedy jest to zwykłe ,,wytracanie'' czasu żeby w Czechach nie musiał za długo czekać na ,,Chopina'' i ,,Silesie''. Wieczorkiem sprawdzę w ,,cegle'' - chyba ze ktoś stał się już posiadaczem tego wydawnictwa i moze sprawdzić na końcuKwZ pisze:Myślisz, że jakby zapytać PKP, to odpowiedzieliby?
Jakie mogłyby być względy niezależne od PKP? Mnie przychodzi już tylko na myśl brak peronu dla niego w Katowicach, ale to nieprawdopodobne.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Ostrołęka-Warszawa Gdańska. Taka pozycja jest w tabelkach KM9 i KM10. Niestety pisze, że "rozkład tymczasowy 14.12.2008-04.01.2009".
Doszedłem do tego, iż to pociąg KM70320 zostanie wydłużony do Warszawy Gdańskiej i że na odcinku Tłuszcz-Gdańska będzie kursować w D.
Mogli by nie kasować tego połączenia 4 stycznia a zostawić je na dłużej. Być może miało by wzięcie.
Doszedłem do tego, iż to pociąg KM70320 zostanie wydłużony do Warszawy Gdańskiej i że na odcinku Tłuszcz-Gdańska będzie kursować w D.
Mogli by nie kasować tego połączenia 4 stycznia a zostawić je na dłużej. Być może miało by wzięcie.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Tylko przy modernizacji pociąg Tłuszcz - Gdańska ma zmienne godziny kursowania, a zmiany wtórne na Ostrołęce raczej nie są dobrym pomysłem.laczor pisze:Mogli by nie kasować tego połączenia 4 stycznia a zostawić je na dłużej.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
hmmm....
Linia KM29
Patrząc na ten rozkład, który będzie obowiązywał od 14 grudnia 2008 to tragedia....
Pociąg Nr 70329 odjeżdża z Tłuszcza o 19:49 i rzekomo ma być skomunikowany z poc. Nr 7947 - czas na przesiadkę .... 21 min, choć na innych połączeniach z Tłuszcza do Ostrołęki jest optymalnie 5 min. Co daje takie opóźnienie.... dla pasażerów z Jarzębiej łąki raczej nic, ale dla pasażerów z Ostrołeki to dużo - brak dojazdu do centrum miasta autobusami MZK lub trzeba czekać 70 min. Chyba chodzi o wygaszanie popytu na lini ostrołęckiej. Slogan kolej jest fajna stracił sens.
Jestem ciekawy czym kierowali się układający rozkład jazdy tegoż pociągu (70329) jest dla mnie tajemnicą. Taki odjazd pociągu 70329 był w czasie remontu mostu pod Wyszkowem.
E-maile do Zarządu KM pozostały bez odpowiedzi. Podobno KM ubiega się o CERTYFIKAT JAKOŚCI USŁUG ISO 9001 lub 9002 (nie pamiętam) ale takim traktowaniem podróżnych raczej GO nie dostanie.
Linia KM29
Patrząc na ten rozkład, który będzie obowiązywał od 14 grudnia 2008 to tragedia....
Pociąg Nr 70329 odjeżdża z Tłuszcza o 19:49 i rzekomo ma być skomunikowany z poc. Nr 7947 - czas na przesiadkę .... 21 min, choć na innych połączeniach z Tłuszcza do Ostrołęki jest optymalnie 5 min. Co daje takie opóźnienie.... dla pasażerów z Jarzębiej łąki raczej nic, ale dla pasażerów z Ostrołeki to dużo - brak dojazdu do centrum miasta autobusami MZK lub trzeba czekać 70 min. Chyba chodzi o wygaszanie popytu na lini ostrołęckiej. Slogan kolej jest fajna stracił sens.
Jestem ciekawy czym kierowali się układający rozkład jazdy tegoż pociągu (70329) jest dla mnie tajemnicą. Taki odjazd pociągu 70329 był w czasie remontu mostu pod Wyszkowem.
E-maile do Zarządu KM pozostały bez odpowiedzi. Podobno KM ubiega się o CERTYFIKAT JAKOŚCI USŁUG ISO 9001 lub 9002 (nie pamiętam) ale takim traktowaniem podróżnych raczej GO nie dostanie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mylisz się, im gorsza firma, tym łatwiej jest jej dostać ISO; poza tym, ISO 9001 oznacza jedynie zgodność z własnymi, wewnętrznymi procedurami jakości ![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie Glonojadzie. Otrzymanie przez przedsiębiorstwo certyfikatu zgodności ISO 9001/2001 oznacza, że dokumentacja systemu zarządzania jakością, jaką sporządziła badana spółka jest w pełni zgodna z procedurami standardu ISO PN-EN 9001/2001. A to oznacza, że wówczas firma taka będzie tworzyć wyroby (produkty i/lub usługi), które w 100% zaspokoją wymagania klientów.
pozdrawiam Kozik
"Świetny" jest ten nowy rozkład pociągów z Radomia do Śródmieścia. Dotychczas w porannym szczycie dla osób mieszkających w pobliżu stacji Wawa Żwirki i Wigury była to bardzo dobra alternatywa w drodze do Centrum ale nowy rozkład jest mało atrakcyjny. Chociaż to szczegół bo przecież niewiele osób w Warszawie korzysta z takiego środka transportu. Mimo wszystko uważam, że pociągi powinny o 15-20 min później dojeżdżać do stacji Warszawa Śródmieście ... zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce po 14 grudnia.
Pierwsza wersja rozkładu przewidywała przyjazd pierwszego pociągu z Ostrołęki do stacji docelowej Tłuszcz o 5:18. Skomunikowanie do Warszawy Gdańskiej miało odjeżdżać........2 minuty wcześniej. I bardzo dobrze, że połączono te pociągi w jeden, przynajmniej na razie. Takie sytuacje "zazębia się o dwie minuty, ale jednak nie zdąże" są nie na miejscu. A nuż ktoś chce skorzystać.bohun pisze: Tylko przy modernizacji pociąg Tłuszcz - Gdańska ma zmienne godziny kursowania, a zmiany wtórne na Ostrołęce raczej nie są dobrym pomysłem.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka