[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2009
Moderator: JacekM
Tylko spojrzałem na te rozkłady i widzę, że nie ma szans na zmiany w tej opornej materii.
Linia otwocka trochę częściej w szczytach, ale poza nimi nadal mizeria. Więc 521 i prywaciarze niezagrożeni.
Linia mińska - ścisły szczyt:
Rembertów Śródmieście: 6.59, 7.18, 7.22.
Zabrano pociąg 7.04, kiedyś 7.06, którym się ratowałem.
O tej porze, o siódmej rano, kiedy pociągi powinny być najczęściej, nawet co 5 minut, jest 19-minutowa luka. Władowali jakąś Czeremchę, która się nigdzie nie zatrzymuje, a jakiś inny pociąg wcześniej rano mija też Wesołą i Wolę Grzybowską. Przy tak słabej jeszcze ofercie kolei, mijanie tych stacji, i to jeszcze o takiej porze, uznaję za marnotrastwo.
Po zabraniu pociągu o siódmej z minutami nie ma już żadnego sensu wysiadać z 514 pod stacją Rembertów i czekać na peronie 15 minut. Akurat kwadrans traci się o tej porze na stanie w korku w 514.
Linia otwocka trochę częściej w szczytach, ale poza nimi nadal mizeria. Więc 521 i prywaciarze niezagrożeni.
Linia mińska - ścisły szczyt:
Rembertów Śródmieście: 6.59, 7.18, 7.22.
Zabrano pociąg 7.04, kiedyś 7.06, którym się ratowałem.
O tej porze, o siódmej rano, kiedy pociągi powinny być najczęściej, nawet co 5 minut, jest 19-minutowa luka. Władowali jakąś Czeremchę, która się nigdzie nie zatrzymuje, a jakiś inny pociąg wcześniej rano mija też Wesołą i Wolę Grzybowską. Przy tak słabej jeszcze ofercie kolei, mijanie tych stacji, i to jeszcze o takiej porze, uznaję za marnotrastwo.
Po zabraniu pociągu o siódmej z minutami nie ma już żadnego sensu wysiadać z 514 pod stacją Rembertów i czekać na peronie 15 minut. Akurat kwadrans traci się o tej porze na stanie w korku w 514.
Nowy rozkład SKM/KM na linii mińskiej z Rembertowa
Jak widać są pewne "próby koordynacji", ale do prawdziwej koordynacji jeszcze daleko.
- w weekend średnio jeden kurs mniej KM względem starego rozkładu;
- wspomniana skandaliczna luka po siódmej rano;
- luka pół godziny między 9.09 a 9.39; luka 25 minut między 10.21 a 10.46, i tak jeszcze podobnie między 10 a 11, 11 a 12.
27 minut przerwy o 13h - łata Tłuszcz, a za Rembertowem 38 minut przerwy.
25 minut przerwy o 14h.
31 minut przerwy o 15h i dalej kilka mniejszych luk + rzadkie kursowanie wieczorem rodem z ZTM.
I jeszcze ze Śródmieścia:
W międzyszczycie tradycyjnie rzadko więc luki, ale w popołudniowym szczycie trochę połatali. Nie ma już dziur powyżej 20 minut, ale sporym utrudnieniem dla pasażerów za Rembertowem może być piętrus o 17.50 z Centralnego, na którego jednak opłaca maszerować się ze Śródmieścia...
26 - minutowa dziura dopiero o 18, a potem źle od 20stej, bo to już wieczór..
Linia otwocka:
Szczyt poprawiony względem starego rozkładu, ale międzyszczyt, wieczór i weekend powala.
Kod: Zaznacz cały
Stacja: REMBERTÓW --> ŚRÓDMIEŚCIE
DZIEŃ POWSZEDNI ŚWIĘTO i SOBOTA
|Godz. Minuty |Godz. Minuty |
| 4 | 45 53 | 4 | 45 53 |
| 5 | 37 52 | 5 | 37 52 |
| 6 | 05 17 21 26 33* 40 47 55 59 | 6 | 05 17 21 33* 40 55 59 |
| 7 | 18 22 31 42 48 51 59 | 7 | 18 22n 31 48 59 |
| 8 | 13 18 34 47 58 | 8 | 18 34 47 58 |
| 9 | 02 09 39 51 56 | 9 | 02 09 39 51 56 |
| 10 | 14 21 46 52w 55 | 10 | 14 46 52w 55 |
| 11 | 20 48 57 | 11 | 20 48 57 |
| 12 | 20 48 57 | 12 | 20 48 57 |
| 13 | 08 19 46 54 | 13 | 08 46 54 |
| 14 | 06 21 46 55 | 14 | 06 46 55 |
| 15 | 07 14 45 57 | 15 | 07 45 57 |
| 16 | 06 23 35 44 57 | 16 | 06 44 57 |
| 17 | 14 17 25 39 46 | 17 | 14 17 25 46 |
| 18 | 07 16 22 44 47 59 | 18 | 07 16 44 59 |
| 19 | 14 23 35 53 56 | 19 | 14 35 53 56 |
| 20 | 00 14 44 | 20 | 00 14 44 |
| 21 | 08 20 40 59 | 21 | 08 20 40 59 |
| 22 | 16 47 | 22 | 16 47 |
| 23 | 01 19 | 23 | 01 19 |
| 00 | 01 15w | 00 | 01 15 |
Rozkład ważny od 2008-12-14
Jak widać są pewne "próby koordynacji", ale do prawdziwej koordynacji jeszcze daleko.
- w weekend średnio jeden kurs mniej KM względem starego rozkładu;
- wspomniana skandaliczna luka po siódmej rano;
- luka pół godziny między 9.09 a 9.39; luka 25 minut między 10.21 a 10.46, i tak jeszcze podobnie między 10 a 11, 11 a 12.
27 minut przerwy o 13h - łata Tłuszcz, a za Rembertowem 38 minut przerwy.
25 minut przerwy o 14h.
31 minut przerwy o 15h i dalej kilka mniejszych luk + rzadkie kursowanie wieczorem rodem z ZTM.
I jeszcze ze Śródmieścia:
Kod: Zaznacz cały
Stacja: ŚRÓDMIEŚCIE --> REMBERTÓW
DZIEŃ POWSZEDNI ŚWIĘTO i SOBOTA
|Godz. Minuty |Godz. Minuty |
| 3 | 39 53w | 3 | 53w |
| 4 | 39 56 | 4 | 39 56 |
| 5 | 08 21w 33 38 46 54 | 5 | 21w 38 54 |
| 6 | 07 36 44 56 | 6 | 07 44 56 |
| 7 | 11w 16 32 36 40r 48 | 7 | 11w 16 32 48 |
| 8 | 04 16 26 48 | 8 | 04 16 48 |
| 9 | 04 17 45 56 | 9 | 04 17 45 56 |
| 10 | 17 46 | 10 | 17 46 |
| 11 | 05 12 47 57 | 11 | 05 12 47 57 |
| 12 | 07 17 45 55 | 12 | 07 45 55 |
| 13 | 09 30 38 52 | 13 | 09 38 52 |
| 14 | 00 10 33 37 56 | 14 | 00 10 37 56 |
| 15 | 00 04 16 32 41 57 | 15 | 00 04 16 32 57 |
| 16 | 05 09 17 33 47 55 59 | 16 | 05 17 33 47 55 59 |
| 17 | 07 11 32 44 48 50* | 17 | 11 32 44 48 50* |
| 18 | 09 21 47 57 | 18 | 09 21 47 57 |
| 19 | 01 17 32 47 57 | 19 | 01 17 47 57 |
| 20 | 19 29 39 57 | 20 | 19 39 57 |
| 21 | 12 43 56 | 21 | 12 43 56 |
| 22 | 11 57 | 22 | 11 57 |
| 23 | 14 55 | 23 | 14 55 |
| 00 | | 00 | 46 |
Rozkład ważny od 2008-12-14
26 - minutowa dziura dopiero o 18, a potem źle od 20stej, bo to już wieczór..
Linia otwocka:
Kod: Zaznacz cały
Stacja: GOCŁAWEK --> ŚRÓDMIEŚCIE
DZIEŃ POWSZEDNI ŚWIĘTO i SOBOTA
|Godz. Minuty |Godz. Minuty |
| 5 | 05 45 | 5 | 05 45n |
| 6 | 00 15 30 44 | 6 | 15 44 |
| 7 | 05 15 25 40 55 | 7 | 15 |
| 8 | 11 43 | 8 | 11 |
| 9 | 13 43 | 9 | 13 |
| 10 | 10 | 10 | 10 |
| 11 | 10 | 11 | 10 |
| 12 | 10 | 12 | 10 |
| 13 | 10 40 | 13 | 10 |
| 14 | 10 40 | 14 | 10 |
| 15 | 10 40 | 15 | 10 |
| 16 | 10 40 | 16 | 10 |
| 17 | 02 10 44 | 17 | 11 |
| 18 | 00 10 40 55 | 18 | 10 40 |
| 19 | 10 40 | 19 | 10 |
| 20 | 10 40 | 20 | 10 |
| 21 | 30 | 21 | 30 |
| 22 | 29 | 22 | 29 |
| 23 | 10 | 23 | 10 |
Rozkład ważny od 2008-12-14
Kod: Zaznacz cały
Stacja: ŚRÓDMIEŚCIE --> GOCŁAWEK
DZIEŃ POWSZEDNI ŚWIĘTO i SOBOTA
|Godz. Minuty |Godz. Minuty |
| 4 | 52 | 4 | |
| 5 | 04 29 50 | 5 | 29 |
| 6 | 12 24 52 | 6 | 24 |
| 7 | 20 52 | 7 | 20 |
| 8 | 22 | 8 | 22 |
| 9 | 24 | 9 | 24 |
| 10 | 24 | 10 | 24 |
| 11 | 24 52 | 11 | 24 |
| 12 | 24 50 | 12 | 24 |
| 13 | 20 48 | 13 | 20 |
| 14 | 25 52 | 14 | 25 |
| 15 | 12 24 36 53 | 15 | 24 |
| 16 | 01 25 38 51 | 16 | 25 51 |
| 17 | 03 23 36 53 | 17 | 23 53 |
| 18 | 25 52 | 18 | 25 |
| 19 | 24 | 19 | 24 |
| 20 | 24 | 20 | 24 |
| 21 | 24 | 21 | 24 |
| 22 | 31 | 22 | 31 |
| 23 | 24 | 23 | 24 |
Rozkład ważny od 2008-12-14
Rembertów, jak Rembertów...Andrzej pisze:- wspomniana skandaliczna luka po siódmej rano;
Jak miałbym się czepiać rozkładu na tej (mojej) linii, to pierwsza krytyka idzie w kierunku godziny 5 rano. Od 4 do 5:30 odjeżdżają 4 pociągi, odjeżdzało 5 składów z Mińska. Takt 30 minutowy w tym przypadku to pomyłka. Niektórym zostanie jazda pierwszym pociągiem nawet, jak mają na 6 do pracy, do tej pory mieli jeszcze wybór.
Potem krytykę przenoszę na międzyszczyt, gdzie jest nieregularnie. Co godzinę, ale nieregularnie (różne godziny odjazdów z obu stron).
Wieczorem lepiej niż teraz. Może nawet potrójne składy nie będą aż tak potrzebne. Ale rano bym utrzymał ten jeden potrójny o 6:50 z Mińska lub pierwszy po 7 z Mińska, bo będzie gorąco.
Linia otwocka wygląda na tle mińskiej beznadziejnie, czyli prawie jak dziś. Ale i tak szczyt się poprawił. Żeby chociaż ciut częściej poza szczytem, to można by zacząć powalczyć z busami, a tak nie ma żadnych szans, szczególnie w "C".
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tyle - mniej-więceij - teoria. W praktyce to wcale nie oznacza "100% zadowolenia klienta", lecz jedynie kontrolę przestrzegania własnych procedur. Więc, jeśli własne procedury, zgodne z tą NORMĄ (nie żadnego "standardu", NORMY!), nic klientowi nie zagwarantują, to dokładnie tyle dostanie!Kozik pisze:Nie Glonojadzie. Otrzymanie przez przedsiębiorstwo certyfikatu zgodności ISO 9001/2001 oznacza, że dokumentacja systemu zarządzania jakością, jaką sporządziła badana spółka jest w pełni zgodna z procedurami standardu ISO PN-EN 9001/2001. A to oznacza, że wówczas firma taka będzie tworzyć wyroby (produkty i/lub usługi), które w 100% zaspokoją wymagania klientów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nowy rozkład jest po prostu fatalny . Udupiono większośc fajnych połączeń pośpiesznych do i z Warszawy. Większość wieczornych pośpiechów wracających do W-wy przesunięto o godzinę w przód, dzięki czemu wycieczki będą krótsze (o ile w ogóle będą pociągiem). Fajną Oleńkę wywalono z Wrocławia (teraz od Opola jedzie gdzieś na Kamieniec) i oczywiście przesunięto o godzinę, zeby żaden cwaniak nie wpadł na pomysł jechac osobówką do Opola i tam się przesiąść. W sumie nie ma się co dziwić, skoro teraz jest jedno Intersyfy, więc nie będą sobie podkładać świni, jak można wyłudzić kasę za ekspres Pogórze. Dzięki temu z Katowic też nie ma jak wrócić pośpiechem. Nie ma też już wagonu krajowego w nocnym Rzepin-Terespol, ze Szczecina nie wróci się Włokniarzem z przesiadką w Kutnie, bo Kopernik jedzie o godzinę wcześniej, no ale jest przecież "wybawca" - IC Prus.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
A MZK Ostrołęka nie dostosuje kursów swoich autobusów przejeżdżających obok dworca do rozkładu PKP:?:Adamq pisze:Co daje takie opóźnienie.... dla pasażerów z Jarzębiej łąki raczej nic, ale dla pasażerów z Ostrołeki to dużo - brak dojazdu do centrum miasta autobusami MZK lub trzeba czekać 70 min.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Niestety do chwili obecnej cisza, oczekiwanie na najblizszy autobus do miasta 40 min. a na mojej lini 70 min.laczor pisze:A MZK Ostrołęka nie dostosuje kursów swoich autobusów przejeżdżających obok dworca do rozkładu PKP:?:Adamq pisze:Co daje takie opóźnienie.... dla pasażerów z Jarzębiej łąki raczej nic, ale dla pasażerów z Ostrołeki to dużo - brak dojazdu do centrum miasta autobusami MZK lub trzeba czekać 70 min.
? A niby gdzie to widzisz i po czym wnosisz?Czy ja dobrze widzę w rozkładzie, że kilka pociągów pośpiesznych na trasie Siedlce-Warszawa ma być uruchamianych na EZT-ach. Przecież to idiotyzm
PS.
Co do ciekaowstek: śmiesznie wygląda pociąg: 12341+1223. Jadą o tej samej porze w Cx i Dx... Oba z Grodziska. niczym się nei różnią. Po co ten zabieg?
Podobnie 50330 i 9562. W D do Grodziska. Nie można było tego po prostu w uwagach napisać, tylko walić w C i D oddzielnie?
No i pociąg 21340+50240. w D z Dęblina, w C z Pilawy. OK, przeżyję. Ale żeby było śmieszniej.... od p.o. Wwa Międzylesie rozkład rozjeżdża się.... o minutę... a na wschodnim znowu się zchodzi. No jaja po prostu Podobnych widziałem jeszcze parę. Nie można było normalnie tego oznaczyć w PDFie i na rozkładach papierowych i jakoś zjechać do kupy tego 50240 i innych?
12341+1223 to ewidentna pomyłka - ten drugi jedzie z Warszawy tylko, podobnie jak 9562 - do Warszawy.Co do ciekaowstek: śmiesznie wygląda pociąg: 12341+1223. Jadą o tej samej porze w Cx i Dx... Oba z Grodziska. niczym się nei różnią. Po co ten zabieg?
Podobnie 50330 i 9562. W D do Grodziska. Nie można było tego po prostu w uwagach napisać, tylko walić w C i D oddzielnie?
No i pociąg 21340+50240. w D z Dęblina, w C z Pilawy. OK, przeżyję. Ale żeby było śmieszniej.... od p.o. Wwa Międzylesie rozkład rozjeżdża się.... o minutę... a na wschodnim znowu się zchodzi. No jaja po prostu Podobnych widziałem jeszcze parę. Nie można było normalnie tego oznaczyć w PDFie i na rozkładach papierowych i jakoś zjechać do kupy tego 50240 i innych?
natomiast co do zjechania do kupy, to PLKa najpierw zmieniła Regulamin (pociąg w całej relacji musi mieć jednakowy termin) co spowodowało w kilku miejscach parę pociągów w tej samej trasie. Po czym pod koniec października zmieniła zasady łączenia relacji na linii średnicowej, co spowodowało trasowanie części pociągów od nowa - stąd występują (niestety) odchyłki w paru miejscach, które zostały zauważone zbyt późno
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Tutaj Patrząc na uwagi do pociągów o 6:13 i 11:13 wyraźnie jest napisane "pociąg z elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT)".przewoz pisze:A niby gdzie to widzisz i po czym wnosisz?Czy ja dobrze widzę w rozkładzie, że kilka pociągów pośpiesznych na trasie Siedlce-Warszawa ma być uruchamianych na EZT-ach. Przecież to idiotyzm
Pozdrawiam.
Hafasowi bym nie wierzył. IC jedyne EZT jakie posiada ma obwarowane umową na obsługę linii Warszawa - Łódź póki co.8917 pisze: Tutaj Patrząc na uwagi do pociągów o 6:13 i 11:13 wyraźnie jest napisane "pociąg z elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT)".
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To raz, a dwa: czasy przejazdu Siedlce - Mińsk nierealne dla serii EN57, a przesadzone dla ED74. Pośrednie, więc wagony, jak do tej pory.bohun pisze:Hafasowi bym nie wierzył. IC jedyne EZT jakie posiada ma obwarowane umową na obsługę linii Warszawa - Łódź póki co.