Wypadki i awarie - 2008
Moderator: vernalisadonis
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Witam ponownie.
Rozbawiłeś mnie do łez, siedź dalej w dyrekcji PKP Cargo, bo tylko do teorii się nadajeszGacek pisze:(...)Tymesz pisze:Tak, Całe te zamieszanie było przez Pesę.
Motorniczy 9 słusznie zauważył, ze 35 nie zamierza się zatrzymać. Na wysokości zwrotnicy (tej wjazdowej na PL N) 35 miało taką prędkość ze widocznie motorniczy 9 wolał wyhamować.... i słusznie.
Memento mori
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
Wczoraj:
8917 010?/105 B awaria na przyst. Norblin->Nowe Bemowo ok.18:30
Jakiś Neoplan (686x?)->155 z Iveco(?) na przyst. Rondo Daszyńskiego->Rondo ONZ ok.19:30.
8917 010?/105 B awaria na przyst. Norblin->Nowe Bemowo ok.18:30
Jakiś Neoplan (686x?)->155 z Iveco(?) na przyst. Rondo Daszyńskiego->Rondo ONZ ok.19:30.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Widzę dyskusja na poziomie, czy to że wasze zdania są różne jest powodem aby wytykać komuś gdzie pracuje? A może nie masz konkretnego argumentu na to co powiedział Gacek, który jako jedyny napisał prawdę? Jeżeli zamiast teorii chcesz nam powiedzieć coś rzeczywistego to chętnie posłuchamy. Jestem ciekaw czy widziałeś wydruk z dyskietki wagonu 1212? Ja miałem okazję na to zerknąć ale publicznie tego pisać nie będę co zostało zarejestrowane, ponieważ sprawa jest w dochodzeniu. Nie wiem czemu pojawiają się głosy, że motorniczy z 7 zrobił błąd? On jechał normalnie, miał światło, nie widział pędzącego 35 gdyż widok z prawej strony zasłania ekspedycja a kiedy już ją minął zobaczył 35 które jechało z dużą prędkością, wiedział że nie uniknie zderzenia. To normalne, że motorniczy patrzy w stronę ul. Filtrowej czy przypadkiem coś nie nadjeżdża ale nikt by się nie spodziewał, że w tym miejscu można jechać z dużą prędkością. Tym bardziej, że od przystanku Raszyńska do Pl. Narutowicza obowiązuje prędkość 20 km/h, później trzeba zwolnić przed wjazdem na ulicę, następnie jest zwrotnica i łuk no i oczywiście znak A7 więc motorniczy z 35 złamał w dwie minuty wszystkie przepisy jakie w tym miejscu obowiązują. Motorniczy z 9 miał lepszy widok niż ten z 7 dlatego mógł w porę zareagować.Tymesz pisze:Witam ponownie.Rozbawiłeś mnie do łez, siedź dalej w dyrekcji PKP Cargo, bo tylko do teorii się nadajeszGacek pisze: (...)
Motorniczy 9 słusznie zauważył, ze 35 nie zamierza się zatrzymać. Na wysokości zwrotnicy (tej wjazdowej na PL N) 35 miało taką prędkość ze widocznie motorniczy 9 wolał wyhamować.... i słusznie.
Motorniczy Tramwajów Warszawskich
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
ten typ tak ma, czasem uważa, że pozjadał wszystkie rozumy, szkoda przy tym, że sam się nie chwali, gdzie pracuje.Tweety pisze:Widzę dyskusja na poziomie, czy to że wasze zdania są różne jest powodem aby wytykać komuś gdzie pracuje?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Z tego co wiem 5290 miał wczoraj wypadek na modlińskiej w okolicach przystanku Buchnik, przy dużej prędkości wbił się w ekrany dzwiękochłonne. Poważnemu zniszczeniu uległa naczepa wóz stoi na WoroniczaBernard pisze:O 10:15 w towarzystwie pogota Iveco na pętli Żerań FSO stał 5290. O 20:15 w tym samym miejscu 5283.
5280
jakieś zatrzymanie ruchu tramwajowego w Alejach pl. Zawiszy. Ok. 19.40 czekałem przy Cmentarnym 20 minut na jakikolwiek tramwaj, ale nic nie przyjechało. Wcześniej ruch był zgodnie z rozkładem
Przecież przepisy "Ruchu Drogowego" wyraźnie wskazują, jak kierowca powinien zachować się widząc znak STOP. Tutaj kierowca prowadzący 8106 zlekceważył ten znak, czyli zjadła go rutyna. Lokomotywa napewno była oświetlona, ale ....... ma oświetlony przód i tył, a nie środek.
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
ONA MIAŁA WŁĄCZONE TYLKO JEDNO ŚWIATŁO I NA DODATEK NIEWŁASCIWE DO KIERUNKU JAZDYMarcinos pisze:Przecież przepisy "Ruchu Drogowego" wyraźnie wskazują, jak kierowca powinien zachować się widząc znak STOP. Tutaj kierowca prowadzący 8106 zlekceważył ten znak, czyli zjadła go rutyna. Lokomotywa napewno była oświetlona, ale ....... ma oświetlony przód i tył, a nie środek.
To pewnie przez dzwon koło mnie, na wysokości przystanku Czumy. Jak wyjeżdżałem ok. 17 na Wigilię, to stały chyba wszystkie 8, 10 i 26 w obie strony... Rzuciłem tylko okiem na światłach, ale wyglądało, że osobówka skręcała w lewo z Powstańców w Konarskiego, zahaczyła ją 10 jadąca w stronę Centrum, obróciła, przepchała kilkadziesiąt metrów i przerzuciła na tor w kierunku Os. Górczewska. W ten sposób stało wszystko w obie strony. Chyba dla ludzi z osobówki skończyło się szczęśliwie, bo nie widziałem czarnych płacht, tylko karetkę i jakąś kobietę, wyciągająca coś z bagażnika.Michał W. pisze:jakieś zatrzymanie ruchu tramwajowego w Alejach pl. Zawiszy. Ok. 19.40 czekałem przy Cmentarnym 20 minut na jakikolwiek tramwaj, ale nic nie przyjechało. Wcześniej ruch był zgodnie z rozkładem