No i?Robert 514 pisze:ONA MIAŁA WŁĄCZONE TYLKO JEDNO ŚWIATŁO I NA DODATEK NIEWŁASCIWE DO KIERUNKU JAZDYMarcinos pisze:Przecież przepisy "Ruchu Drogowego" wyraźnie wskazują, jak kierowca powinien zachować się widząc znak STOP. Tutaj kierowca prowadzący 8106 zlekceważył ten znak, czyli zjadła go rutyna. Lokomotywa napewno była oświetlona, ale ....... ma oświetlony przód i tył, a nie środek.
Wypadki i awarie - 2008
Moderator: vernalisadonis
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Widziałem nagranie z kamery 9 ki. Mocne, robi wrażenie... zwłaszcza, że wiele metrów do czołówki 7 z 9 znowu nie brakło po wykolejeniu. Słyszałem, że motorowym ma być pokazywane, może i już było.Tweety pisze: Jestem ciekaw czy widziałeś wydruk z dyskietki wagonu 1212?
I powiem tyle - żadne światła, tunele itp. takim wypadkom nie zapobiegną, tu decyduje i tak człowiek...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Istnieje oświadczenie motorowego 9, ale nie chcę deliberować na temat jego zawartości, bo nie mamy do niego dostępu.marcin3001 pisze: A niby czemu 9 miałaby przepuszczać 35 skoro z naprzeciwka jechała 7? Moim zdaniem jednak motorniczy z 9 dobrze ocenił sytuację (bo widział pędzące z lewej strony 35)..
Natomiast niezależnie od tego, po co się zatrzymał, to nie na nim spoczywa odpowiedzialność za wpuszczenie od kierunku Okęcia. W podobnych sytuacjach zawsze należy się upewnić, czy wpuszczający ma na myśli oba kierunki!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Witam ponownie.
Koleżko sympatyczny, życzę Ci abyś nie trafił na "Koleżankę/Kolegę" która/y niechcący wsadzi Cię na minę.Tweety pisze:Widzę dyskusja na poziomie, czy to że wasze zdania są różne jest powodem aby wytykać komuś gdzie pracuje? A może nie masz konkretnego argumentu na to co powiedział Gacek, który jako jedyny napisał prawdę? Jeżeli zamiast teorii chcesz nam powiedzieć coś rzeczywistego to chętnie posłuchamy. Jestem ciekaw czy widziałeś wydruk z dyskietki wagonu 1212? Ja miałem okazję na to zerknąć ale publicznie tego pisać nie będę co zostało zarejestrowane, ponieważ sprawa jest w dochodzeniu. Nie wiem czemu pojawiają się głosy, że motorniczy z 7 zrobił błąd? On jechał normalnie, miał światło, nie widział pędzącego 35 gdyż widok z prawej strony zasłania ekspedycja a kiedy już ją minął zobaczył 35 które jechało z dużą prędkością, wiedział że nie uniknie zderzenia. To normalne, że motorniczy patrzy w stronę ul. Filtrowej czy przypadkiem coś nie nadjeżdża ale nikt by się nie spodziewał, że w tym miejscu można jechać z dużą prędkością. Tym bardziej, że od przystanku Raszyńska do Pl. Narutowicza obowiązuje prędkość 20 km/h, później trzeba zwolnić przed wjazdem na ulicę, następnie jest zwrotnica i łuk no i oczywiście znak A7 więc motorniczy z 35 złamał w dwie minuty wszystkie przepisy jakie w tym miejscu obowiązują. Motorniczy z 9 miał lepszy widok niż ten z 7 dlatego mógł w porę zareagować.Tymesz pisze:Witam ponownie. Rozbawiłeś mnie do łez, siedź dalej w dyrekcji PKP Cargo, bo tylko do teorii się nadajesz
Memento mori
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Prosiłbym o niekontynuowanie tej dyskusji w tym tonie
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
nagranie widział każdy, do nas trafiło tydzień temu.Glonojad pisze:Widziałem nagranie z kamery 9 ki. Mocne, robi wrażenie... zwłaszcza, że wiele metrów do czołówki 7 z 9 znowu nie brakło po wykolejeniu. Słyszałem, że motorowym ma być pokazywane, może i już było.Tweety pisze: Jestem ciekaw czy widziałeś wydruk z dyskietki wagonu 1212?
I powiem tyle - żadne światła, tunele itp. takim wypadkom nie zapobiegną, tu decyduje i tak człowiek...
@Tymesz: Dowodem na to co się działo w wagonie 1212 jest zapis z dyskietki a nie bzdury jakie ktoś napisał w tym piśmie. Skoro zarząd TW podał taką informację to znaczy że nie chcą podać prawdziwej, nie należy bezkrytycznie wierzyć w każde pismo które podsuwa nam się pod nos.
Motorniczy Tramwajów Warszawskich
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 27 cze 2007, 18:55
- Lokalizacja: Praga
Flash8222 pisze:Buahahaha Co 8106 to niestety również sekcja B ma uszkodzoną kratownicę i wóz nadaje się tylko do kasacji... Będzie pierwsze U18 do kasacji.Tymesz pisze:Witam.Bo tak Jest!!
Flash, a jeszcze parę dni temu twierdziłeś, że tylko przód wymienią (nawet nie całą sekcję A) i będzie git
/Pogot
Witam ponownie.
Lepszy papuga i nie jest dowodemTweety pisze:(...)
@Tymesz: Dowodem na to co się działo w wagonie 1212 jest zapis z dyskietki a nie bzdury jakie ktoś napisał w tym piśmie.
Nie mogą, ze względu na prowadzone postępowanie prokuratorskie ...Tweety pisze: Skoro zarząd TW podał taką informację to znaczy że nie chcą podać prawdziwej, nie należy bezkrytycznie wierzyć w każde pismo które podsuwa nam się pod nos.
Memento mori
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
Jakiś SU15 stał koło 19.30 na awaryjnych naprzeciwko ''Hali Bonifacego'' przy Bonifacego, oczywiście, Dolina Służewiecka. Wyświetlacz przedni głosił ''R-3 AWARIA'', czyli pewnie jakiś Solaris z Ostrobramskiej na 148...
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Bardzo możliwe Miał włączone światła, ale chyba wyłączony silnik. Niestety nie podszedłem, bo akurat miałem światło przez Bonifacego, więc nie znam numeru taborowego.levar pisze:Hmm o 21:00 widziałem jakiś SU15 holowany w kierunku TS przez tatrę... Akurat by pasowało, że to ten
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia