DziwadĹa - 2008
Moderator: vernalisadonis
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Nie wiem jakie są reguły. Mi raz jeden dyspozytor kazał przygotować SU15. Innym razem ten sam rzucił kluczami od SU18. Przygotowanie długiego wozu wydaje się o tyle logiczniejsze, że nie trzeba wysyłać malutków na linie z zapotrzebowaniem na wielkopojemny tabor. Nic się nie stanie za to, gdy przegub pojedzie na linię obsługiwaną dwunastometrowcami.
Inna sprawa, że w przypadku awarii zazwyczaj jest wystarczająco czasu na przygotowanie wozu, wyjechanie nim i dojechanie na kraniec. Przecież przewoźnik (OIDP) za pierwszy niezrealizowany półkurs po awaryjnym płaci symboliczną karę (25PLN?) i dopiero na drugi trzeba gonić.
Inna sprawa, że w przypadku awarii zazwyczaj jest wystarczająco czasu na przygotowanie wozu, wyjechanie nim i dojechanie na kraniec. Przecież przewoźnik (OIDP) za pierwszy niezrealizowany półkurs po awaryjnym płaci symboliczną karę (25PLN?) i dopiero na drugi trzeba gonić.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Na 199 w każdy DŚ śmiga Ikarus z R-10.
Wóz #1831 na 2/118
Wóz #1848 na 4/118
Wóz #1831 na 2/118
Wóz #1848 na 4/118
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Co innego, gdyby za krótki i wielkopojemny tabor była zróżnicowana stawka za wozokilometr (z tego, co wiem, nadal jest taka sama, ale może coś mi umknęło). Ale na to MZA chyba się nigdy nie zgodzi.desert_eag pisze:Nic się nie stanie za to, gdy przegub pojedzie na linię obsługiwaną dwunastometrowcami.
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
Na "Stalowej" wszystko zależy od danej sytuacji - nie ma tak, że dyżurny jest przypisany do jednego wozu - jeśli awaria jest zgłoszona na tyle wcześnie żeby dyżurny mógł przygotować odpowiedni wóz (nie ten który już wcześniej przygotował) to jedzie taki jaki powinien. Tylko jeszcze zależy czy wóz o odpowiednim metrażu jest sprawny i może wyjechać...
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
http://www.ztm.waw.pl/baza/20081229/199/208804.HTM Jak ktoś nie umie czytać rozkładu jazdy...
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
No to 05/515 tez jest dziwadlem (albo przynajmniej byl do 23.12.2008), bo w rozkladzie nie ma juz wysokiej brygady (http://www.ztm.waw.pl/baza/20081222/515/700606.HTM), a jednak do 23.12 pojawialy sie lewarki ostrobramskie.SławekM pisze:Widać jest ten sam problem jak z Woronicza był na 727 iż w rozpisce nadal jest wpisany Ikarus...