Podsumowanie komunikacyjne w 2008

Moderator: Wiliam

Marcinos
Posty: 183
Rejestracja: 07 lut 2006, 18:24

Post autor: Marcinos » 31 gru 2008, 16:31

ja0306 pisze:Kurcze, ten rok to miał sporo zmian tras i nowych tras.
507 na Gocław
To akurat było w 2006 roku (http://www.trasbus.com/liniabus507.htm)
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.

Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 31 gru 2008, 18:25

No, ja nie pamiętałem czy w 2006 czy w 2007 a może w tym co mija?
a 01.09.2006 aha, no może ale to niedawno.
Z tego co jeszcze to Ważne jest to Że Wiadukt Dworcogdański jest nieczynny dla Komunikacji Miejskiej
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

solarman15
Posty: 39
Rejestracja: 20 lut 2008, 21:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: solarman15 » 02 sty 2009, 14:27

Plusem jest puszczenie Mobilisa na 712 :)

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 02 sty 2009, 15:24

+ Wspólny bilet
+ zmiany wymuszone zamknięciem wiadoktu na Andersa i ogólna tendencja do wyprowadzania autobusów z centrum.

- system informacji pasażerskiej (zapoczątkowane moją dyskusją o myślnikach- bezmyślnikach a także choćby bałąganw aktualizowaniu www)
- żenujaca strona www i inne cudaczne pomysły w tej materii typu maskotka.
- zaprzestanie zmian kadrowych w ZTM skutkujące dalszym uprawianiem politykierstwa, koniunkturalizmu i prywaty w planowaniu- nieplanowaniu rozwoju KM w Warszawie.
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 02 sty 2009, 15:38

Według mnie w skrócie ;-)
Plusy
+ Cywilizowanie komunikacji podmiejskiej
+ Linie mikrobusowe
+ Nowe przetargi na tabor
Minusy
-Strona internetowa
-al. Wilanowska i inne bałaganiarskie miejsca
-Likwidacja 416
-Linia do Radzymina
Chyba tyle na razie :-k ;-)
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 02 sty 2009, 16:03

ziomal pisze:-Likwidacja 416
Dla mnie też to była świetna linia, wygodne połączenie, ale - powiedzmy sobie szczerze - jeździły tą linią dwie osoby na krzyż (-(

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 02 sty 2009, 17:47

ziomal pisze:+ Cywilizowanie komunikacji podmiejskiej
-Linia do Radzymina
Bo Radzymin to jest już za bardzo pod miastem. :P

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 02 sty 2009, 20:07

BJ.2052 pisze:
ziomal pisze:-Likwidacja 416
Dla mnie też to była świetna linia, wygodne połączenie, ale - powiedzmy sobie szczerze - jeździły tą linią dwie osoby na krzyż (-(
Ta linia nigdy nie dostala takiej szansy na zaistnienie jak np 401.

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 02 sty 2009, 22:31

Rosa pisze:
BJ.2052 pisze: Dla mnie też to była świetna linia, wygodne połączenie, ale - powiedzmy sobie szczerze - jeździły tą linią dwie osoby na krzyż (-(
Ta linia nigdy nie dostala takiej szansy na zaistnienie jak np 401.
Też tak uważam. :smile: To była linia za szybko utworzona, za szybko skasowana. Wzmocnienie obwodu (pierwotnie), a potem kiepska częstotliwośc była pretekstem do kasacji na trasie przez Trakt. Miała szansę rozwoju, ale została pogrzebana innymi, silniejszymi ideami. ;-) Brzmi to tak monstrualnie... :D
Zauważyłem też jeszcze jedną niby małą rzecz. Na ZP Hynka poza 189 w święto w kierunku wschodnim nic nie ma. Owszem, może nie jest to tak ważne, ale NAPRAWDĘ spora liczba ludzi zbiera się tam, jak na taki teoretycznie nieważny przystanek (choć w godzinach szczytu jednak to jest mniejszy węzeł, opłacalny bardzo w dotarciu z Mokotowa na Okęcie). Nawet w bardziej ''oszukiwany'' DŚ tak jak dziś ta spora grupka ludzi musi czekać więcej niż 10 minut w ramach ''sensownej'' przesiadki na obwód. Jeśli korzystam z tego przystanku, to raczej w DŚ, ale nie pierwszy raz obserwuję taki obrazek. Owszem, są takie sytuacje w nie jednym miejscu i owszem, tramwaje w al. Krakowskiej kursują dużo częściej od Mediolanu i niedododi ich skoordynować z 189, ale niemniej jest to mały węzeł i także w DŚ jako taka koordynacja powinna zaistnieć, a lepiej byłoby, gdyby coś tędy jeździło także w DŚ... No ale, to już jest niepotrzebne, tak, wiem, większe błoto.

[ Dodano: Pią 02 Sty, 2009 22:32 ]
reserved pisze:
ziomal pisze:+ Cywilizowanie komunikacji podmiejskiej
-Linia do Radzymina
Bo Radzymin to jest już za bardzo pod miastem. :P
Czytałeś odpowiedni wątek? :>
;P To bardziej skomplikowana sprawa, pytaj się Frenchera (lol :D :D)
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 02 sty 2009, 23:09

ziomal pisze:tramwaje w al. Krakowskiej kursują dużo częściej od Mediolanu i niedododi ich skoordynować z 189
chciałbyś koordynować trzy linie tramwajowe z jedną linią autobusową? Podporządkować je wyłącznie tej przesiadce? Tramwaje kursują na tyle często, że nie wiem, co chciałbyś robić...
9 co 7-8 minut, 7 co 15 minut, 35 co 15 minut i 7 co 15 minut...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 03 sty 2009, 9:06

ziomal pisze:Czytałeś odpowiedni wątek? :>
;P To bardziej skomplikowana sprawa, pytaj się Frenchera (lol :D :D )
Po części czytałem.. ale wiesz... niewtajemniczeni widzą Twój post jakbyś uważał, że Radzymin jest jakiś gorszy. ;p

Awatar użytkownika
jajcys
Posty: 743
Rejestracja: 13 kwie 2008, 20:24
Lokalizacja: Saska/Stacja Krwiodawstwa

Post autor: jajcys » 03 sty 2009, 11:42

A ja nie wiem czemu tak narzekacie na te strone WWW. Jak dla mnie zdecydowanie na plus. Przejrzyste mapy, mechanizm do wyszukiwania połączeń, regulamin i taryfa czarno na biały a przy wolnej chwili mozna sobie przeczytac njusy, w ktorych informacje sa czasem sa godne zapamietania :D w porownaniu do MPK-ów i ZTM-ów innych miast zdecydowanie łatwiejsza w obsłudze.

Przydała by się wyszukiwarka połączeń w wersji wap/okrojona z grafiki
Obrazek
M-1 507 509 N22+N72

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 03 sty 2009, 14:00

ziomal pisze:Też tak uważam. To była linia za szybko utworzona, za szybko skasowana.
Przy korkach na Odrowąża i konkurencji w postaci 509 na odcinku Wileniak - Gocław oraz przy nieatrakcyjnej trasie w lewobrzeżnej Warszawie, 416 było skazane na los niszowej linii relacyjnej, wręcz socjalnej. W ogóle nie pasuje do koncepcji linii obwodowych, które - z konieczności zapewnienia jak najdogodniejszych przesiadek - musza jeździć często, żeby miały frekwencję. 416 nie miało szans na porządną częstotliwość. To po pierwsze. Po drugie, jazda z Wileniaka na Ursynów przez most Siekierkowski jest wyraźnie naokoło. Wystarczy rzut okiem na mapę. Chociaż po wprowadzeniu ZSZR na Wisłostradzie czas przejazdu przez TS jest mniej niekorzystny.

[ Dodano: Sob 03 Sty, 2009 14:02 ]
Widząc, co się święci profilaktycznie zamknę wątek.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 sty 2009, 10:56

To ja go otwieram po lekkim oczyszczeniu :)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 04 sty 2009, 14:52

MeWa pisze:
ziomal pisze:tramwaje w al. Krakowskiej kursują dużo częściej od Mediolanu i niedododi ich skoordynować z 189
chciałbyś koordynować trzy linie tramwajowe z jedną linią autobusową? Podporządkować je wyłącznie tej przesiadce? Tramwaje kursują na tyle często, że nie wiem, co chciałbyś robić...
9 co 7-8 minut, 7 co 15 minut, 35 co 15 minut i 7 co 15 minut...
Nie chciałbym. Przecież to by było absurdalne. 8-( Chodzi o to, żeby wzmocnić obwód całotygodniowo. Ja myślę, że rozwiązało by to wiele problemów, takich jak likwidacja nierentownej starej trasy 416.
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

ODPOWIEDZ