Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 02 sty 2009, 11:31
Już po N8S z Krakowa.
Hmm... Nawet Krakusi chcieli pożyczyć.
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 02 sty 2009, 17:39
Ewidentnie niedasizm betonu z TW.
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Post
autor: a/p TALENT » 21 sty 2009, 16:08
Na wczorajszej wiedeńskiej stronie internetowej Vienna.at zamieszczono artykuł o spodziewanej transakcji sprzedaży starego taboru z wiedeńskiej linii U6 do Warszawy i Utrechtu.
ZUS fundatorem emigracji
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 21 sty 2009, 16:23
Coś się Austriakom pomerdało. Ale żeby pomylić Warszawę z Krakowe? Szczyt wszystkiego!
![:D](./images/smilies/mg.gif)
15/12/2005-12/7/2019
-
jasiu
- Posty: 3282
- Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
- Lokalizacja: Transplovietia
Post
autor: jasiu » 21 sty 2009, 16:30
Szkoda. Swoją drogą, ciekawe co Kraków zrobi z tramwajami na 80 km/h
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 21 sty 2009, 16:33
15/12/2005-12/7/2019
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 21 sty 2009, 18:48
Nie było prowadzonych szerokich rozmów w sprawie wagonu E6 w Warszawie, chociaż pomysł był.
[ Dodano: Sro 21 Sty, 2009 18:51 ]
Natomiast z artykułu ewidentnie wynika, że prędkość 80 km/h będzie mogła być wprowadzona po wycofaniu z U6 wagonów E6, więc..
A Kraków je przerobi na wagony trzyczłonowe, prawdopodobnie jednokierunkowe. W tym celu jak sądzę zakupił doczepki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 21 sty 2009, 19:49
Glonojad pisze:Nie było prowadzonych szerokich rozmów w sprawie wagonu E6 w Warszawie, chociaż pomysł był.
O ile dobrze pamiętam to był w ogóle pierwszy z pierwszych pomysłów, gdy zaczęła się dyskusja o taborze dwukierunkowym.
15/12/2005-12/7/2019
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 21 sty 2009, 19:54
Mnie się kojarzy arkusz decyzyjny TW6000 vs E6. A może wcześniej był P8 vs E6? Nie pamiętam...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 21 sty 2009, 19:57
Glonojad pisze:Mnie się kojarzy arkusz decyzyjny TW6000 vs E6. A może wcześniej był P8 vs E6?
A nie wszystko razem na jednym arkuszu? Bo informacje o Pt8 i TW6000 pojawiły się nieco później.
15/12/2005-12/7/2019
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 21 sty 2009, 19:59
A być może. Tak czy siak, było to w okolicach wiosny, bo rozmowy odbywały się m.in. na Kongresie UITP w Stambule, z tego, co słyszałem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
mamadoo
- Posty: 202
- Rejestracja: 11 gru 2006, 13:10
- Lokalizacja: Rakowiec
Post
autor: mamadoo » 25 sty 2009, 22:30
Wydawało mi się, że zakup tych wagonów dla Utrechtu to kaczka dziennikarska. Jak wagony
E6 miałyby sobie poradzić przy wysokich peronach utrechckiego
sneltram?
Przecież podłoga w tych tramwajach jest na wysokości prawie jednego metra:
...tymczasem na wiedeńskiej linii metra U6 wagony współpracują z niższymi peronami:
A może ma to związek z planowaną rozbudową systemu tramwajowego w Utrechcie w stronę uniwersytetu, dokąd już dziś, co chwilę, jeżdżą dość zatłoczone autobusy trójczłonowe?
-
mamadoo
- Posty: 202
- Rejestracja: 11 gru 2006, 13:10
- Lokalizacja: Rakowiec
Post
autor: mamadoo » 26 sty 2009, 16:32
Wciąż nie rozumiem po co Holendrom te wagony. Wydłużają aż tak sneltram, że taboru im nie starcza?
A to jest zdjęcie z prób E6 w Utrechcie, obydwa typy wagonów są, mniej więcej, równolatkami.
![Obrazek](http://xover.htu.tuwien.ac.at/~tramway/fotokiste/image.php/08%2008%2010%20023a%20%28Large%29.JPG?group=stadtverkehr-austria-fotos&msg=14607&att=1&size=600)
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 13 mar 2009, 21:17
A jakby się Wam misie podobał taki skład (z racji tego, że rozpocząłem nad tym prace jeszcze w listopadzie posiada niedoszłe malowanie)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/79/cd6deb688b3bf721.jpg)
15/12/2005-12/7/2019