Dwukierunkowe i uĹźywane tramwaje w Warszawie?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ewidentnie niedasizm betonu z TW.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Jeszcze link do wspomnianego artykułu:
http://www.vienna.at/news/wien/artikel/ ... 0-02525557
http://www.vienna.at/news/wien/artikel/ ... 0-02525557
15/12/2005-12/7/2019
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie było prowadzonych szerokich rozmów w sprawie wagonu E6 w Warszawie, chociaż pomysł był.
[ Dodano: Sro 21 Sty, 2009 18:51 ]
Natomiast z artykułu ewidentnie wynika, że prędkość 80 km/h będzie mogła być wprowadzona po wycofaniu z U6 wagonów E6, więc..
A Kraków je przerobi na wagony trzyczłonowe, prawdopodobnie jednokierunkowe. W tym celu jak sądzę zakupił doczepki.
[ Dodano: Sro 21 Sty, 2009 18:51 ]
Natomiast z artykułu ewidentnie wynika, że prędkość 80 km/h będzie mogła być wprowadzona po wycofaniu z U6 wagonów E6, więc..
A Kraków je przerobi na wagony trzyczłonowe, prawdopodobnie jednokierunkowe. W tym celu jak sądzę zakupił doczepki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mnie się kojarzy arkusz decyzyjny TW6000 vs E6. A może wcześniej był P8 vs E6? Nie pamiętam...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A być może. Tak czy siak, było to w okolicach wiosny, bo rozmowy odbywały się m.in. na Kongresie UITP w Stambule, z tego, co słyszałem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wydawało mi się, że zakup tych wagonów dla Utrechtu to kaczka dziennikarska. Jak wagony E6 miałyby sobie poradzić przy wysokich peronach utrechckiego sneltram?
Przecież podłoga w tych tramwajach jest na wysokości prawie jednego metra:
...tymczasem na wiedeńskiej linii metra U6 wagony współpracują z niższymi peronami:
A może ma to związek z planowaną rozbudową systemu tramwajowego w Utrechcie w stronę uniwersytetu, dokąd już dziś, co chwilę, jeżdżą dość zatłoczone autobusy trójczłonowe?
Przecież podłoga w tych tramwajach jest na wysokości prawie jednego metra:
...tymczasem na wiedeńskiej linii metra U6 wagony współpracują z niższymi peronami:
A może ma to związek z planowaną rozbudową systemu tramwajowego w Utrechcie w stronę uniwersytetu, dokąd już dziś, co chwilę, jeżdżą dość zatłoczone autobusy trójczłonowe?
Wgony (wysokość wejścia) zostaną przystosowane do wyższych peronów, co widać na przykładzie wagonu po lewej: http://www.fpdwl.at/forum/attachment.ph ... entid=4836