Projekt zmian na Ursynowie

Moderator: Wiliam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 09 sty 2009, 21:21

Z tym wygięciem 179, to pomysł wydaje się na pierwszy rzut oka sensowny, tylko chyba wszyscy wiemy, jakie fajne korki są praktycznie codziennie przy Realu =; 195 niech sobie jeździ rozregulowane, ale 179 nie może =;

Piotr R
Posty: 52
Rejestracja: 28 sie 2007, 21:04
Lokalizacja: Stary Imielin

Post autor: Piotr R » 09 sty 2009, 21:22

A i koniecznie trzeba poszerzyć Płaskowickiej od Roentgena do Puławskiej, aby zmniejszyć korki. Bo na razie to jednopasmówka jest. Władze Ursynowa muszą się koniecznie wziąść tu do roboty.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 sty 2009, 21:45

A co tu ma Ursynów do rzeczy? To jego ulica? Już i tak we własnym zakresie zbudował ZDM-owską al. KEN, żadna inna dzielnica chyba czegoś takiego nie zrobiła.

A na Płaskowickiej, obawiam się, nikt nie wbije nawet łopaty przed budową S-2. Może ewentualnie przy dociągnięciu do niej Gandhi, ale i ta szansa jest niewielka - prawdopodobnie projektant będzie się musiał dowiązać do Płaskowickiej bez ingerencji w tę ulicę z powou opisanego tuż powyżej.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
span
Posty: 500
Rejestracja: 15 gru 2005, 0:47
Lokalizacja: OcHoTa rEwIr

Post autor: span » 10 sty 2009, 0:13

Bastian pisze: Może ewentualnie przy dociągnięciu do niej Gandhi, ale i ta szansa jest niewielka - prawdopodobnie projektant będzie się musiał dowiązać do Płaskowickiej bez ingerencji w tę ulicę z powou opisanego tuż powyżej.
Że jak :-? :?: W życiu nie słyszałem o dociągnięciu Gandhi do Płaskowickiej :-s Nie bardzo rozumiem sens tego postu........może kapkę jaśniej :-"
KS Unibax Toruń - mój klub
503 - moja linia
208 - linia z przymusu

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 sty 2009, 0:48

A co tu można jaśniej? Gandhi ma być wkrótce przedłużona na zachód od Pileckiego.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 10 sty 2009, 10:44

Raczej 185 nie skierują, bo skierowanie tej linii na Pileckiego było podyktowane zapewnieniem połączenia Hospicjum Onkologicznego (z którego niewiele osób korzysta zresztą) i Arena Ursynów (tj. PILECKIEGO tutaj to dużo osób wysiada). W tym albo w 2010 roku będą przymiarki do wydłużenia Gandhi do Płaskowickiej i dodatkowo zostanie wybudowana druga jezdnia Płaskowickiej. Tą Nowo-Gandhi wystarczy skierować 179 z częstotliwością obecną 10/12/12.

[ Dodano: Sob 10 Sty, 2009 10:49 ]
Ta ulica Nowo-Gandhi będzie połączona z Południową Obwodnicą Warszawy, która będzie biegła za Realem wzdłuż torów. Im ta trasa będzie wgłębiać się w Ursynów, to tutaj gdzieś przewidują schowanie tej trasy w tunel i wylot z tunelu przewidują chyba za skarpą albo Rosoła. Dokładnych planów nie znam.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
span
Posty: 500
Rejestracja: 15 gru 2005, 0:47
Lokalizacja: OcHoTa rEwIr

Post autor: span » 10 sty 2009, 12:49

Bastian pisze:A co tu można jaśniej? Gandhi ma być wkrótce przedłużona na zachód od Pileckiego.
Przyznam się szczerze, że o takich planach nie słyszałem. Za to współczuje wszystkim którzy kupili mieszkania w blokach przy ul. Alternatywy itp.
KS Unibax Toruń - mój klub
503 - moja linia
208 - linia z przymusu

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 10 sty 2009, 17:50

span pisze:
Bastian pisze:A co tu można jaśniej? Gandhi ma być wkrótce przedłużona na zachód od Pileckiego.
Przyznam się szczerze, że o takich planach nie słyszałem. Za to współczuje wszystkim którzy kupili mieszkania w blokach przy ul. Alternatywy itp.
O sprawie wiadomo od dawna. Zresztą ulica, podobnie jak POW-ka jest w planach od wielu lat. Co ciekawe po jej wybudowaniu całkowicie zniknie w terenie istniejąca resztka ulicy Rolnej na ursynowskim odcinku (jest jeszcze działka z adresem Rolna 20 )
Co do mieszkańców - spora część się ucieszy, bo wreszcie będą mieli normalną drogę dojazdową.

1251
Posty: 134
Rejestracja: 28 lis 2008, 11:59
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: 1251 » 15 sty 2009, 22:54

geograf_OSU pisze:Ja uwazam ze jest nadpodaz ogolnie na Ursynowie w DS. Puste sa 166, 192, 504. 504 nie jest potrzebne w DS, wystarczy w DP, a co najwyzej 136 w DS przedluzyc po trasie 504 do Kabat jezeli w ogole bylaby taka potrzeba.

Odnosnie polaczenia Ursynow-Trakt. Ja bym widzial polaczenie 166 i 503 niz 195 i 503. Nie sobie 195 jezdzi jak jest, moze byc na solowkach jak trzeba, a predzej polaczyc 166 i 503 na trasie: gdzies z Traktu-...-Dolina S-Nowoursynowska-Ciszewskiego-Rosola-trasa 503-Natolin PLN.
166 jest potrzebna na lewy brzeg Wisły .Ma swoich pasazerów, natomiast 195 można połączyć z 503 bez straty dla pasażerów.

Piotr R
Posty: 52
Rejestracja: 28 sie 2007, 21:04
Lokalizacja: Stary Imielin

Post autor: Piotr R » 20 sty 2009, 21:19

1251 pisze:
geograf_OSU pisze:Ja uwazam ze jest nadpodaz ogolnie na Ursynowie w DS. Puste sa 166, 192, 504. 504 nie jest potrzebne w DS, wystarczy w DP, a co najwyzej 136 w DS przedluzyc po trasie 504 do Kabat jezeli w ogole bylaby taka potrzeba.

Odnosnie polaczenia Ursynow-Trakt. Ja bym widzial polaczenie 166 i 503 niz 195 i 503. Nie sobie 195 jezdzi jak jest, moze byc na solowkach jak trzeba, a predzej polaczyc 166 i 503 na trasie: gdzies z Traktu-...-Dolina S-Nowoursynowska-Ciszewskiego-Rosola-trasa 503-Natolin PLN.
166 jest potrzebna na lewy brzeg Wisły .Ma swoich pasazerów, natomiast 195 można połączyć z 503 bez straty dla pasażerów.
Część pasażerów 195 przejmie 179. A 166 musi zostać, ale ludzie jeżdzą nim głownie wzdłuż Rosoła i na SGGW, a mniej na Pragę.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 23 sty 2009, 23:02

1251 pisze:
166 jest potrzebna na lewy brzeg Wisły .Ma swoich pasazerów, natomiast 195 można połączyć z 503 bez straty dla pasażerów.
Nie można połączyć 195 z 503 bez straty dla pasażerów.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 24 sty 2009, 23:49

drapka pisze:
1251 pisze:
166 jest potrzebna na lewy brzeg Wisły .Ma swoich pasazerów, natomiast 195 można połączyć z 503 bez straty dla pasażerów.
Nie można połączyć 195 z 503 bez straty dla pasażerów.
Z jednej strony można- linie się pokrywają na znaczącym odcinku, z drugiej nie, bo pozostaje problem połączenia Nowodwory-Trakt.
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 24 sty 2009, 23:53

Przeciez Drapce chodzi o poludniowy odcinek, na polnocy mozna powrocic do starego 518.

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 25 sty 2009, 15:34

geograf_OSU pisze:Przeciez Drapce chodzi o poludniowy odcinek, na polnocy mozna powrocic do starego 518.
Możnaby, ale byłoby to rozwiązanie idei połączenia Nowodworów z drugim końcem miasta. Co do południowego odcinka- da się, ale trzeba rozwiązać to sensownie. Pytanie, czy to pomimo wszystko ma sens. Teraz jest inna sytuacja, niż gdy 195 miało jeździć do :mewa: Młociny...
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 26 sty 2009, 22:48

ziomal pisze:
drapka pisze: Nie można połączyć 195 z 503 bez straty dla pasażerów.
Z jednej strony można- linie się pokrywają na znaczącym odcinku, z drugiej nie, bo pozostaje problem połączenia Nowodwory-Trakt.
Nie. Z jednej strony nie można połączyć, bo pasażerowie z Cybisa, Sosnowskiego, Arctowskiego, Zaolziańskiej czy Koncertowej to są inni pasażerowie niż pasażerowie z Warchałowskiego, Polaka, Polinezyjskiej czy Kopcińskiego. Teraz jedni i drudzy mają w miarę sprawne połączenie z Traktem Królewskim (nie, nie, ani metro, ani tramwaje tam nie jeżdżą, więc nic się nie "dubluje z szynami") A z drugiej nie można połączyć, bo coś tam, coś tam z Nowodworami. I mam nadzieję, że wreszcie święty spokój będzie dany Ursynowowi raz na zawsze. Jak komuś czegoś gdzieś brakuje, to można przekręcić pustawe na Imielinem 136, skorygować 306 itp. Wtedy faktycznie będzie to bez straty dla pasażerów.
Ale gmerać przy mocnych połączeniach ZUPEŁNIE INNYCH części dzielnicy Ursynów z Traktem Królewskim, i jeszcze mówić że zastąpienie jednego z nich jakimś ogryzkiem kursującym do Ursynowa Płn. (takie pomysły tu się przewijają) nie spowoduje strat dla pasażerów świadczy o daleko posuniętej ignorancji autorów takich opinii. Nawet zresztą jakby połączyć obie linie z obsługą wszystkich obecnych przystanków - to i tak byłaby to potężna strata czasowa dla mieszkańców Natolina.
Jednym słowem - ręce precz od 195 i 503.
Popatrz, jaka franca!

ODPOWIEDZ