![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
Moderator: Wiliam
Że jakBastian pisze: Może ewentualnie przy dociągnięciu do niej Gandhi, ale i ta szansa jest niewielka - prawdopodobnie projektant będzie się musiał dowiązać do Płaskowickiej bez ingerencji w tę ulicę z powou opisanego tuż powyżej.
Przyznam się szczerze, że o takich planach nie słyszałem. Za to współczuje wszystkim którzy kupili mieszkania w blokach przy ul. Alternatywy itp.Bastian pisze:A co tu można jaśniej? Gandhi ma być wkrótce przedłużona na zachód od Pileckiego.
O sprawie wiadomo od dawna. Zresztą ulica, podobnie jak POW-ka jest w planach od wielu lat. Co ciekawe po jej wybudowaniu całkowicie zniknie w terenie istniejąca resztka ulicy Rolnej na ursynowskim odcinku (jest jeszcze działka z adresem Rolna 20 )span pisze:Przyznam się szczerze, że o takich planach nie słyszałem. Za to współczuje wszystkim którzy kupili mieszkania w blokach przy ul. Alternatywy itp.Bastian pisze:A co tu można jaśniej? Gandhi ma być wkrótce przedłużona na zachód od Pileckiego.
166 jest potrzebna na lewy brzeg Wisły .Ma swoich pasazerów, natomiast 195 można połączyć z 503 bez straty dla pasażerów.geograf_OSU pisze:Ja uwazam ze jest nadpodaz ogolnie na Ursynowie w DS. Puste sa 166, 192, 504. 504 nie jest potrzebne w DS, wystarczy w DP, a co najwyzej 136 w DS przedluzyc po trasie 504 do Kabat jezeli w ogole bylaby taka potrzeba.
Odnosnie polaczenia Ursynow-Trakt. Ja bym widzial polaczenie 166 i 503 niz 195 i 503. Nie sobie 195 jezdzi jak jest, moze byc na solowkach jak trzeba, a predzej polaczyc 166 i 503 na trasie: gdzies z Traktu-...-Dolina S-Nowoursynowska-Ciszewskiego-Rosola-trasa 503-Natolin PLN.
Część pasażerów 195 przejmie 179. A 166 musi zostać, ale ludzie jeżdzą nim głownie wzdłuż Rosoła i na SGGW, a mniej na Pragę.1251 pisze:166 jest potrzebna na lewy brzeg Wisły .Ma swoich pasazerów, natomiast 195 można połączyć z 503 bez straty dla pasażerów.geograf_OSU pisze:Ja uwazam ze jest nadpodaz ogolnie na Ursynowie w DS. Puste sa 166, 192, 504. 504 nie jest potrzebne w DS, wystarczy w DP, a co najwyzej 136 w DS przedluzyc po trasie 504 do Kabat jezeli w ogole bylaby taka potrzeba.
Odnosnie polaczenia Ursynow-Trakt. Ja bym widzial polaczenie 166 i 503 niz 195 i 503. Nie sobie 195 jezdzi jak jest, moze byc na solowkach jak trzeba, a predzej polaczyc 166 i 503 na trasie: gdzies z Traktu-...-Dolina S-Nowoursynowska-Ciszewskiego-Rosola-trasa 503-Natolin PLN.
Z jednej strony można- linie się pokrywają na znaczącym odcinku, z drugiej nie, bo pozostaje problem połączenia Nowodwory-Trakt.drapka pisze:Nie można połączyć 195 z 503 bez straty dla pasażerów.1251 pisze:
166 jest potrzebna na lewy brzeg Wisły .Ma swoich pasazerów, natomiast 195 można połączyć z 503 bez straty dla pasażerów.
Możnaby, ale byłoby to rozwiązanie idei połączenia Nowodworów z drugim końcem miasta. Co do południowego odcinka- da się, ale trzeba rozwiązać to sensownie. Pytanie, czy to pomimo wszystko ma sens. Teraz jest inna sytuacja, niż gdy 195 miało jeździć dogeograf_OSU pisze:Przeciez Drapce chodzi o poludniowy odcinek, na polnocy mozna powrocic do starego 518.
Nie. Z jednej strony nie można połączyć, bo pasażerowie z Cybisa, Sosnowskiego, Arctowskiego, Zaolziańskiej czy Koncertowej to są inni pasażerowie niż pasażerowie z Warchałowskiego, Polaka, Polinezyjskiej czy Kopcińskiego. Teraz jedni i drudzy mają w miarę sprawne połączenie z Traktem Królewskim (nie, nie, ani metro, ani tramwaje tam nie jeżdżą, więc nic się nie "dubluje z szynami") A z drugiej nie można połączyć, bo coś tam, coś tam z Nowodworami. I mam nadzieję, że wreszcie święty spokój będzie dany Ursynowowi raz na zawsze. Jak komuś czegoś gdzieś brakuje, to można przekręcić pustawe na Imielinem 136, skorygować 306 itp. Wtedy faktycznie będzie to bez straty dla pasażerów.ziomal pisze:Z jednej strony można- linie się pokrywają na znaczącym odcinku, z drugiej nie, bo pozostaje problem połączenia Nowodwory-Trakt.drapka pisze: Nie można połączyć 195 z 503 bez straty dla pasażerów.