Dwukierunkowe i uĹźywane tramwaje w Warszawie?

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 02 sty 2009, 11:31

Już po N8S z Krakowa.
Hmm... Nawet Krakusi chcieli pożyczyć. :-"

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sty 2009, 17:39

Ewidentnie niedasizm betonu z TW. :term:
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1716
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 21 sty 2009, 16:08

Na wczorajszej wiedeńskiej stronie internetowej Vienna.at zamieszczono artykuł o spodziewanej transakcji sprzedaży starego taboru z wiedeńskiej linii U6 do Warszawy i Utrechtu.
ZUS fundatorem emigracji

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 21 sty 2009, 16:23

Coś się Austriakom pomerdało. Ale żeby pomylić Warszawę z Krakowe? Szczyt wszystkiego! :D
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 21 sty 2009, 16:30

Szkoda. Swoją drogą, ciekawe co Kraków zrobi z tramwajami na 80 km/h

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 21 sty 2009, 16:33

Jeszcze link do wspomnianego artykułu:
http://www.vienna.at/news/wien/artikel/ ... 0-02525557
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 sty 2009, 18:48

Nie było prowadzonych szerokich rozmów w sprawie wagonu E6 w Warszawie, chociaż pomysł był.

[ Dodano: Sro 21 Sty, 2009 18:51 ]
Natomiast z artykułu ewidentnie wynika, że prędkość 80 km/h będzie mogła być wprowadzona po wycofaniu z U6 wagonów E6, więc.. :p

A Kraków je przerobi na wagony trzyczłonowe, prawdopodobnie jednokierunkowe. W tym celu jak sądzę zakupił doczepki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 21 sty 2009, 19:49

Glonojad pisze:Nie było prowadzonych szerokich rozmów w sprawie wagonu E6 w Warszawie, chociaż pomysł był.
O ile dobrze pamiętam to był w ogóle pierwszy z pierwszych pomysłów, gdy zaczęła się dyskusja o taborze dwukierunkowym.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 sty 2009, 19:54

Mnie się kojarzy arkusz decyzyjny TW6000 vs E6. A może wcześniej był P8 vs E6? Nie pamiętam...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 21 sty 2009, 19:57

Glonojad pisze:Mnie się kojarzy arkusz decyzyjny TW6000 vs E6. A może wcześniej był P8 vs E6?
A nie wszystko razem na jednym arkuszu? Bo informacje o Pt8 i TW6000 pojawiły się nieco później.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 sty 2009, 19:59

A być może. Tak czy siak, było to w okolicach wiosny, bo rozmowy odbywały się m.in. na Kongresie UITP w Stambule, z tego, co słyszałem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mamadoo
Posty: 202
Rejestracja: 11 gru 2006, 13:10
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: mamadoo » 25 sty 2009, 22:30

Wydawało mi się, że zakup tych wagonów dla Utrechtu to kaczka dziennikarska. Jak wagony E6 miałyby sobie poradzić przy wysokich peronach utrechckiego sneltram?
Przecież podłoga w tych tramwajach jest na wysokości prawie jednego metra:
Obrazek
...tymczasem na wiedeńskiej linii metra U6 wagony współpracują z niższymi peronami:
Obrazek

A może ma to związek z planowaną rozbudową systemu tramwajowego w Utrechcie w stronę uniwersytetu, dokąd już dziś, co chwilę, jeżdżą dość zatłoczone autobusy trójczłonowe?

CSM
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 2008, 8:40
Lokalizacja: KRK

Post autor: CSM » 26 sty 2009, 9:29

Wgony (wysokość wejścia) zostaną przystosowane do wyższych peronów, co widać na przykładzie wagonu po lewej: http://www.fpdwl.at/forum/attachment.ph ... entid=4836

mamadoo
Posty: 202
Rejestracja: 11 gru 2006, 13:10
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: mamadoo » 26 sty 2009, 16:32

Wciąż nie rozumiem po co Holendrom te wagony. Wydłużają aż tak sneltram, że taboru im nie starcza?
A to jest zdjęcie z prób E6 w Utrechcie, obydwa typy wagonów są, mniej więcej, równolatkami.
Obrazek

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 13 mar 2009, 21:17

A jakby się Wam misie podobał taki skład (z racji tego, że rozpocząłem nad tym prace jeszcze w listopadzie posiada niedoszłe malowanie)
Obrazek
15/12/2005-12/7/2019

ODPOWIEDZ