A to jest jakaś różnica?slupek pisze:No właśnie, a "mapa komunikacji miejskiej" to plan, czy mapa? Wg mnie plan.
Mapa komunikacji miejskiej
Jak widać, nie ma rzeczy niemożliwych . Dzięki za uwzględnienie także tej uwagi.MZ pisze:Jeszcze jedna uwaga dotycząca arkusza nr 4. Nazwa ulicy Bitwy Warszawskiej 1920 zakryła przystanki BITWY WARSZAWSKIEJ 1920 06 (prawie w całości) oraz HOTEL VERA 01 (całkowicie). Wygląda to tak, jakby ich w ogóle tam nie było. Nie wiem, jak to najlepiej rozwiązać, ale myślę, że autor mapy i z tym da sobie radę.
P.S. Już prawie wszystkie arkusze mapy mają cienkie linie .
[ Dodano: Wto 20 Sty, 2009 09:33 ]
Ach, jeszcze jedna malutka uwaga - nie ma już linii 300, ale pozostała po niej zaznaczona zawrotka na Puławskiej.
- Solaris U10
- Posty: 2704
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Widzę, że powróciły grube kreski.
Kilka świeżych uwag:
1. cienkie kreski na ul. Gierdziejewskiego i w Piatowie (arkusz 4), Gorzykowskiej (arkusz n5) oraz Spychowskiej (arkusz n5),
2. objazd na 710 już się zakończył, ale na schemacie podmiejskich jeszcze pozostał,
3. na pl. Trzech Krzyży błąka się znaczek przystanku nż. (arkusz n5),
4. brak nazwy przystanku Rembertów-Kolonia (arkusz n6).
Z góry dziękuję za poprawki.
PS. Z racji, że jest jeszcze wolne miejsce na mapie, może powinno się pojawić zobrazowanie dalszego kawałka trasy N62?
Kilka świeżych uwag:
1. cienkie kreski na ul. Gierdziejewskiego i w Piatowie (arkusz 4), Gorzykowskiej (arkusz n5) oraz Spychowskiej (arkusz n5),
2. objazd na 710 już się zakończył, ale na schemacie podmiejskich jeszcze pozostał,
3. na pl. Trzech Krzyży błąka się znaczek przystanku nż. (arkusz n5),
4. brak nazwy przystanku Rembertów-Kolonia (arkusz n6).
Z góry dziękuję za poprawki.
PS. Z racji, że jest jeszcze wolne miejsce na mapie, może powinno się pojawić zobrazowanie dalszego kawałka trasy N62?
- Solaris U10
- Posty: 2704
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26