Planowe zmiany tymczasowe w funkcjonowaniu metra

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 sty 2009, 22:38

Fikander pisze:
MeWa pisze:autobus nie liczy 6 wagonów, 48 drzwi i 120 metrów długości
Ale liczba pociągów metra w ruchu nie jest czterocyfrowa.
co ma odzwierciedlenie w liczbie zatrudnionych.
fraktal pisze:A nie można wyświetlić odpowiedniego komunikatu na tych monitorach w wagonach, gdzie teraz można przeczytać m.in. streszczenia artykułów z Gazety Stołecznej
z tego, co wiem, współpraca z AMS jest daleka od optymalnej.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 05 sty 2009, 0:05

MeWa pisze:
Fikander pisze: Ale liczba pociągów metra w ruchu nie jest czterocyfrowa.
co ma odzwierciedlenie w liczbie zatrudnionych.
znajdujesz sobie niestety totalnie głupie argumenty, by uzasadnić nieróbstwo i beton, jaki ma miejsce w sam-wiesz-której spółce...

wywieszenie kilku kartek na krzyż naprawdę nie jest żadnym problemem, mógłby to zrobić maszynista przed wyjazdem czy choćby sprzątaczka podczas mycia wagonów.
noidea

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 sty 2009, 1:11

Adam G. pisze:znajdujesz sobie niestety totalnie głupie argumenty, by uzasadnić nieróbstwo i beton, jaki ma miejsce w sam-wiesz-której spółce...
zgodziłbym się z tym, gdyby postulowane rozwiązania były powszechnie praktykowane na świecie, a tak nie jest, jedynie w Pradze coś podobnego ma miejsce i ZTCW tylko przy dużych zmainach w organizacji ruchu i wprowadzaniu wahadła. Więc nie widzę powodów dla których należałoby

Pomijając już to, że kilka pociągów nocuje na linii, to naprawdę trzeba mieć dosyć bujną wyobraźnię, żeby twierdzić, że sprzątaczka, której zadaniem jest sprzątanie pociągów, czy też maszynista będą bez problemu latać z taśmą w ustach, otwierać kolejne drzwi między wagonami i przyklejać kilkadziesiąt ogłoszeń. A i tak to nie daje żadnej gwarancji, że nie będzie niepoinformowanych.

Zresztą są o wiele prostsze sposoby poinformowania pasażerów, ale łatwiej mieć pretensje do garbatego, że ma proste dzieci i odwracać kota ogonem, proponując w dodatku nierealne rozwiązania.

Pragnę zauważyć też, że Metro Warszawskie spełniło wszystkie punkty wymagane przez ZTM - były ogłoszenia na stacjach, były komunikaty, więc po raz kolejny nie widzę powodu, by być świętszym od papieża.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 05 sty 2009, 20:01

MeWa pisze:Zresztą są o wiele prostsze sposoby poinformowania pasażerów, ale łatwiej mieć pretensje do garbatego, że ma proste dzieci i odwracać kota ogonem, proponując w dodatku nierealne rozwiązania.
to czemu się ich nie stosuje?!
a jeśli przyklejenie kartek jest dla Ciebie "nierealne", to szczerze współczuję.
noidea

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 sty 2009, 21:16

Adam G. pisze:
MeWa pisze:Zresztą są o wiele prostsze sposoby poinformowania pasażerów, ale łatwiej mieć pretensje do garbatego, że ma proste dzieci i odwracać kota ogonem, proponując w dodatku nierealne rozwiązania.
to czemu się ich nie stosuje?!
stosuje się zarówno informację wizualną, jak i dźwiękową, zgodnie z poleceniem ZTM-u.
Gdyby się uprzeć, można byłoby udekorować pociąg jak choinka (jak np. wahadło jeździło), ale z opisanych względów i dużej niepraktyczności jest to rozwiązanie nierealne.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Maćkofff
Posty: 101
Rejestracja: 15 maja 2007, 20:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Maćkofff » 04 lut 2009, 16:57

Dzisiaj zauważyłem wychodząc ze stacji Ratusz że:

"W związku z pracami montażowymi związanymi z unowocześnieniem urządzeń systemu sterowania ruchem, od dnia 7.02.2009 od ok. godz. 22:00 do dnia 9.02.2009 do ok. godz. 4:00, zostają wyłączone z ruchu pasażerskiego stacje CENTRUM oraz ŚWIĘTOKRZYSKA. W tym okresie pociągi metra będą kursować na trasach: KABATY - POLITECHNIKA oraz RATUSZ ARSENAŁ - MŁOCINY.

W nocy 7/8.02.2009 w godz. 22:00-2:30 zostanie uruchomiona zastępcza linia autobusowa Z-2 na trasie METRO POLITECHNIKA - METRO RATUSZ ARSENAŁ.

W dniu 8.02.2009 zostanie uruchomiona zastępcza linia tramwajowa Z-1 na trasie METRO WILANOWSKA - RATUSZOWA-ZOO

Dodatkowo dla linii 520 i 522 zostaną uruchomione przystanki METRO ŚWIĘTOKRZYSKA 01 i 02."
18 31 189 193 401 N01 M1 S2 S3 KML Veturilo
Poszukuję wozu #8754

>>> Parkingi rowerowe w Warszawie <<<

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 04 lut 2009, 19:13

Strona ZTM-u milczy na ten temat. :-k

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 04 lut 2009, 20:16

radeom pisze:Strona ZTM-u milczy na ten temat.
:arrow: Zapewne do jutra albo do piątku ;).

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8875
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 lut 2009, 8:27

Wyłączone z ruchu będą niektóre stacje nie tylko 7-9 lutego, ale również 21-23.02.

Za drugim zamachem zostaną wyłączone z ruchu stacje Wierzbno, Racławicka, Pole Mokotowskie i Politechnika.
Pociągi będą kursować między Kabatami i Wilanowską oraz między Centrum i Młocinami.

Z-2 będzie kursować pod koniec lutego na identycznej trasie jak w poście Maćkofffa, natomiast Z-1 na trasie Wilanowska - Centrum.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 lut 2009, 12:46

Maćkofff pisze:W dniu 8.02.2009 zostanie uruchomiona zastępcza linia tramwajowa Z-1 na trasie METRO WILANOWSKA - RATUSZOWA-ZOO
bez sensu, chyba, że przez Nowowiejską... Już lepsza byłaby linia z Kieleckiej lub z pl. Narutowicza...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 lut 2009, 13:02

Dlaczego? Dzięki temu ci pasażerowie, którzy wsiadają na metrze Wilanowska (całe Piaseczno i okolice) mają jedną przesiadkę mniej... sądzę, że w niedzielę jest ich więcej, niż ze Służewca biurowego (14 to linia na solówki co pół godziny w DS).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 lut 2009, 13:11

bo taka linia obsługuje więcej stacji metra? ci, co dojadą do centrum metrem nie będą mieli intuicyjnej przesiadki, więc z tej linii nie skorzystają.

Po pierwsze: wątpię, żeby w piaseczyńskich liniach była adnotacja o tym, chociaż...
Po drugie: wątpię, żeby na Politechnice na powierzchni były strzałki dla pasażerów
Po trzecie: gdy było zamknięcie stacji Centrum, to ZTM uruchamiał linię właśnie z Nowowiejskiej
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 lut 2009, 13:32

Linia od Wilanowskiej przez Niepodległości i Nowiejską byłaby nonsensem. Z Pola Mokotowskiego jeżdżą tabuny tramwajów do Centrum.

Strzałki to jest duperela i powinna być, nie można wiecznie podejmować decyzji na podstawie wiecznych warszawskich problemów ze wszystkim.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 lut 2009, 13:35

Glonojad pisze:Linia od Wilanowskiej przez Niepodległości i Nowiejską byłaby nonsensem. Z Pola Mokotowskiego jeżdżą tabuny tramwajów do Centrum.

Strzałki to jest duperela i powinna być, nie można wiecznie podejmować decyzji na podstawie wiecznych warszawskich problemów ze wszystkim.
z Wilanowskiej też masz linie do centrum. Nie odniosłeś się do sprawy stacji Politechnika, gdzie - podejrzewam - będzie wysiadało znacznie więcej pasażerów niż zazwyczaj i niż korzysta i przesiada się na Wilanowskiej.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 05 lut 2009, 14:03

http://polskalokalna.pl/wiadomosci/mazo ... 54830,3319

Jak wynika z komunikatu, że linia zastępcza tramwajowa pojedzie po części trasy 4 od METRO WILANOWSKA do RATUSZOWEJ ZOO. Czy nie lepiej wzmocnić 4?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

ODPOWIEDZ