Planowe zmiany tymczasowe w funkcjonowaniu metra

Moderator: JacekM

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 05 lut 2009, 14:12

Na Ratuszu-Arsenale będzie wykorzystywany peron zachodni ?
I gdzie tam pętla Z-2, po skręcie w prawo z Pl.Bankowego o kółeczko wokół Muzem Niepodległości ?
a Z-1 jaką trasą z metra Wilanowska - Puławską czy Wołoską - bo jeżeli ten pierwszy wariant to tak nieszczególnie blisko z trama do wejścia, bardziej sensowny wydaje mi się pomysł uruchomienia zastępczej linii busowej przez całą niedzielę.
Nie pamiętam czy windy na Politechnice są na głowicy północnej ?

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 05 lut 2009, 14:17

Odpowiedź w linku powyżej. Na Politechnice windy są od strony TŁ.
Wynika, że Z-2 jadąc od Centrum jedzie prosto przez Bankowy, wjeżdża na Andersa by na przystanku wysadzić ludzi do metra i tam będzie kraniec. W drogę powrotną zrobi kółko Nowolipki-Zamenhofa-Anielewicza-Andersa.
Z-1 z Wilanowskiej tak jak 4 do Ratuszowej ZOO.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 05 lut 2009, 14:24

Domino2001 pisze:Odpowiedź w linku powyżej. Na Politechnice windy są od strony TŁ.
Dzięki za info.
Widać, niestety ktoś nie pomyślał o osobach, które muszą korzystać z wind. Funduje się im "spacer" do tramów, do busa byłoby jednak trochę/sporo bliżej.
Podobnie z "nocnym" busem - naprawdę lepiej byłoby gdyby skręcił z Bankowego w prawo i potem nawrócił.
Ciekawe jaka będzie obsada i częstotliwość Z-2 ? Czy np. 2 x długi bus na każdy planowy kurs metra ?

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 05 lut 2009, 14:50

Myślę, że częstotliwość będzie taka sama jaka była gdy przełączali tory na Marymoncie w kierunku Bielan. Wtedy zastępczy jeździł od Bielańskiej do pl. Wilsona. Były tramy i to wystarczyło. Podobnie będzie i teraz.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 lut 2009, 14:52

Domino2001 pisze: Czy nie lepiej wzmocnić 4?
A po cóż pchać tyle tramwajów na pusto na Bródno?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 05 lut 2009, 15:02

No to nawet skróconą trasę dodatkowych składów na linii 4 puścić na odcinku WYśCIGI - RATUSZOWA ZOO. Nikt jadący na Pragę nie zorientuje się od razu że Z-1 tam też pojedzie. Może jakieś inne oznaczenie:
4
RATUSZOWA ZOO
I tyle by wystarczyło.

[ Dodano: Czw 05 Lut, 2009 15:03 ]
A swoją drogą, to czy będzie koordynacja Z-1 z 4 w niedzielę?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 05 lut 2009, 15:12

Domino2001 pisze:Myślę, że częstotliwość będzie taka sama jaka była gdy przełączali tory na Marymoncie w kierunku Bielan. Wtedy zastępczy jeździł od Bielańskiej do pl. Wilsona. Były tramy i to wystarczyło. Podobnie będzie i teraz.
Tylko wtedy były jeszcze linie bezpośrednie Andersa, dużo lepsze połączenie z Traktem, teraz wszystko "wisi" na metrze.
Ja i tak w weekend jeźdżę autem więc mało mnie to dotyczy.

Paweł D.
Posty: 5621
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 lut 2009, 15:19

Domino2001 pisze:No to nawet skróconą trasę dodatkowych składów na linii 4 puścić na odcinku WYśCIGI - RATUSZOWA ZOO. Nikt jadący na Pragę nie zorientuje się od razu że Z-1 tam też pojedzie. Może jakieś inne oznaczenie:
4
RATUSZOWA ZOO
I tyle by wystarczyło.
Do awantur z motorniczymi? Na pewno.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8875
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 lut 2009, 15:34

Domino2001 pisze:A swoją drogą, to czy będzie koordynacja Z-1 z 4 w niedzielę?
Rozkłady weekendowe co najmniej od dwóch godzin są na stronie. Sam możesz sprawdzić i sobie odpowiedzieć na pytanie.
Tak, będzie koordynacja.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 05 lut 2009, 15:41


Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 lut 2009, 16:09

Kra pisze:Na Ratuszu-Arsenale będzie wykorzystywany peron zachodni ?
z uwagi na położenie toru łącznikowego przed A-17 wydaje się to jedyną sensowną opcją, aby pociągi jeździły po torze nr 2
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 05 lut 2009, 16:27

MeWa pisze:
Kra pisze:Na Ratuszu-Arsenale będzie wykorzystywany peron zachodni ?
z uwagi na położenie toru łącznikowego przed A-17 wydaje się to jedyną sensowną opcją, aby pociągi jeździły po torze nr 2
Myślałem o torze, pisałem peron. ](*,)
Czy w związku z tym, jakiej częstotliwości można się spodziewać na północnym odcinku w niedzielę? Da radę utrzymać 6 minut ?

[ Dodano: Czw 05 Lut, 2009 16:28 ]
geograf pisze:Rozkłady weekendowe co najmniej od dwóch godzin są na stronie. Sam możesz sprawdzić i sobie odpowiedzieć na pytanie.
Tak, będzie koordynacja.
A rozkład Z-2 to gdzieś jest?

ps. poprawki literówek

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 lut 2009, 16:29

6-7 minut z możliwością dłuższych postojów na niektóych stacjach
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 lut 2009, 16:08

PiotrekP pisze:KABATY - POLITECHNIKA (linia M11) oraz RATUSZ ARSENAŁ - MŁOCINY (linia M12).
Mamy obiecane dwie linie metra!!!!!! :D
Po co te oznaczenia? 8-(
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 lut 2009, 16:22

Żebyś miał na bilecie wydrukowane M11 i M12 :P

ODPOWIEDZ