Moderator: Wiliam
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 22 gru 2008, 15:07
Colony pisze:z Dawidów
Teokryt pisze:Z Dawidów
Z Dawid?
Co ile to 715? Bo teraz razem z 809 jest takt co 30 min. I to nie jest za dużo...
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 22 gru 2008, 15:16
Generalnie tempo urbanizacji (dokładniej: suburbanizacji
) całego korytarza podejścia do lotniska
jest tak duże, że wszystko tam trzeba będzie podkręcać w częstotliwościach. Warto byłoby to wszystko rozpiąć na paru kolejkach dojazdowych, a nawet i połączeniu obwodowym (jednotorowe WKD z mijankami od Michałowic do Konstancina, co 15/15/20, obsługiwane wagonami 25-30 m), tylko rezerw gruntów jakoś widać...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Teokryt
- Posty: 3846
- Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48
Post
autor: Teokryt » 22 gru 2008, 15:35
Glonojad pisze:tylko rezerw gruntów jakoś widać...
Marzenia
Pamiętajmy jeszcze o korytarzu TRASY S7 A może odgałęzienie tramwaju z Janek?
-
wojtor
- Posty: 665
- Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01
Post
autor: wojtor » 22 gru 2008, 16:19
Teokryt pisze:Jakie są możliwości wyboru trasy?
715 zachowuje relacje podstawową lekko podbita częstotliwość. 706 ma wariantowe kursy do Podolszyna obsługując zupełne nowe tereny. 745 do Podolszyna z wariantowymi kursami z synchronizowanymi z Koleją (wspólny bilet) do PKP Jeziorki.
Czy droga pomiędzy Zamieniem i Starym Podolszynem, którą chcesz puścić 745, nie jest przypadkiem gruntowa?
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 22 gru 2008, 16:20
Teokryt pisze:Problem Dawid Bankowych - Jadą do Zamienia lub do Dawid i tam sie przesiadają w odpowiedni wariant 745, grunt to synchronizacja.
Korek na Krakowskiej czy Puławskiej rzecz nagminna. Każda koordynacja w rozłącznych ciągach Ci leży. Po drugie po to właśnie wygląda to tak, żeby tym dzieciom było łatwiej. Po co ludziom utrudniać, bo komuś się uwidziało poprawić komunikację na papierze.
wojtor pisze:Czy droga pomiędzy Zamieniem i Starym Podolszynem, którą chcesz puścić 745, nie jest przypadkiem gruntowa?
Jest częściowo. Ten plan to głównie jazda palcem po mapie. Z tym, że ładnie zrobiona.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
Teokryt
- Posty: 3846
- Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48
Post
autor: Teokryt » 22 gru 2008, 17:22
Colony pisze:Ten plan to głównie jazda palcem po mapie.
Przyznaje się jednak na mapie NIE POWINNO być zaznaczonych dróg gruntowych takim samym oznaczaniem jak dróg o nawierzchni bitumicznej.
Wersja już urealniona.
Colony pisze:Po drugie po to właśnie wygląda to tak, żeby tym dzieciom było łatwiej.
To niechaj ZTM pozwoli na funkcjonowanie linii eksterytorialnych w innym finansowaniu niż 100% + bilety. Poza tym linie nie służy tylko dzieciom. Zapakowane po dach 715 o czymś świadczy.
-
Załączniki
-
- UREALNIONE
-
zzz
- Posty: 1060
- Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46
Post
autor: zzz » 22 gru 2008, 17:26
No super zmieniles droge gruntowa na droge polna
-
Teokryt
- Posty: 3846
- Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48
Post
autor: Teokryt » 22 gru 2008, 17:50
No super zmieniles droge gruntowa na droge polna
Tylko połowa
, zresztą Raszyn mógłby się wykosztować na nakładki bitumiczne nawet u mnie nie m tylu dróg polnych co w Raszynie... Wygląda na to że Jedyne bitumiczne połączenie jest na Ul. Warszawskiej a kolejne dopiero w Lesznowoli!
IMHO MASAKRA!
Tak czy inaczej na Miklaszewskiego nie trzeba nic wpychać, jedynie wywalić bezsensowne podjazdy 715 do Podolszyna a 745 (815) robi za linii kręcącą się po całej okolicy z braku dróg.
Albo przepołowić 715 na dwie linie ze wspólnym krańcem w Podolszynie. Przynajmniej wyeliminuje się część spóźnień.
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7776
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 22 gru 2008, 19:03
geograf pisze:Przeciwnie, porównaj odpowiedzi na obydwa pytania
No właśnie nieco się zdziwiłem, gdy konkretna większość woli dojechać na Okęcie autobusem z Puławskiej
Jak widać, nie ma co się takimi sondażami przejmować.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
NR
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Post
autor: NR » 18 lut 2009, 18:04
Witam
Zwracam się z wielką prośbą do użytkowników znających rejony zachodnie o mapkę (dokładną) linii 733
Z góry dziękuję
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 18 lut 2009, 18:22
tygrys pisze:Zwracam się z wielką prośbą do użytkowników znających rejony zachodnie o mapkę (dokładną) linii 733
O, to i dla mnie może być
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27445
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 18 lut 2009, 18:33
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 18 lut 2009, 18:45
O Boże, admin ma dobry dzień
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 18 lut 2009, 19:04
Fenks, panie Admyn
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 18 lut 2009, 22:07
tylko uwaga, bo wkradł się tam mały błąd
po ruszeniu z "pętli" w Młochowie nie należy jechać prosto (tak się nawet nie da, to zamknięta, dostępna tylko dla pieszych droga), lecz skręcić w lewo i dopiero na rondzie w prawo, następnie drogą na Tarczyn do Krakowian i dalej wg mapki
noidea