Ikarusy są bardziej pojemne niż niskacze, a lewarki to jedne z lepszych R-7 wysyła na Z-1. Ja w piątek śmigałem 2227 który był lepszy niż nie jeden niskacz na Z-1.fraktal pisze:No własnie aż się prosi, żeby napisać - właśnie dlatego wysyła lewarki z Kleszczowej i Stalowej, ale już ktoś mnie uprzedził.
Zmiany obsługowe - kwiecień 2009
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Ale przecież chodzi o awaryjność, a starsze wozy mogą częściej ulegać awariom (choć to zależy też, jak się o nie dba). A poza tym jeśli chodzi o pojemność, to odkurzacze są podobno najbardziej pojemne z niskaczy.Flash8222 pisze:Ikarusy są bardziej pojemne niż niskacze, a lewarki to jedne z lepszych R-7 wysyła na Z-1. Ja w piątek śmigałem 2227 który był lepszy niż nie jeden niskacz na Z-1.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Dobre posunięcie, ale nieco z innego powodu. Z uwagi na to, że Kleszczowa nie ma niskich 18-metrowców, na całkach 506 jeżdżą ikarusy. A dzięki temu będą mogły się pojawić niskopodłogowce. A neoplanów i tak będzie chyba nadwyżka.kocur pisze:Bardzo dobre posunięcie z 184 i 506. Ja bym jeszcze się zastanowił, czy nadmiaru kleszczoplanów nie dałoby się wcisnąć na 148,
A ja bym tak nie przesadzał. Przecież na 148 i tak jeździ wiele SU15 a poza tym autobus 15 metrowy nie sprawdza się jedynie w porannym szczycie i to na Ursynowie. W pozostałych godzinach i na Ochocie sztywniak wystarcza w zupełnoście. Wieczorami czy w międzyszczycie przeguby bardziej przydałyby się na innych liniach Wzmocnienie wtyczkami albo wpisanymi w rozkład brygadami rano w zupełności linii 504 wystarczykocur pisze:Ja bym jeszcze się zastanowił, czy nadmiaru kleszczoplanów nie dałoby się wcisnąć na 148, w zamian za brygady np. na 504 (i na tej ostatniej wprowadzić zakaz taborowy, oczywiście w DP).
Połączyć ze 101, zawiesić na wakacje i skasować.5280 pisze:Czas pomyśleć teraz nad 140 w dś i dpjacek pisze: "Lepszy rydz, niż nic"
Zamiast 101 dać 118 przez Wileński, Most Świętokrzyski, Szwedzką, Odrowąża
(naprzemiennie ze 176), 162 zostawić na obecnej trasie, a jeszcze lepiej dać do Pl.Hallera,
a 174 na Targówek i 160 połączyć z 512 w 160,
To nowe 212 z Żaby gdzieś tam wyciągnąć w Targówek zamiast 140.
ŁK
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Bredzisz chłopie. Obie półkule mózgu sobie najpierw połącz
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Dostępny jest już rozkład od 1.04.: http://www.ztm.waw.pl/baza/20090401/LINIE.HTM
Co do 184: Rano włączenia są z Ciepłowni Wola w kierunku Młociny, ale za to ostatni kurs z Młocin jest o 22:55 Czyli zjazdy są na pusto
[ Dodano: 2009-03-27, 16:58]
172 dostało rano częstotliwość 10
Co do 184: Rano włączenia są z Ciepłowni Wola w kierunku Młociny, ale za to ostatni kurs z Młocin jest o 22:55 Czyli zjazdy są na pusto
[ Dodano: 2009-03-27, 16:58]
172 dostało rano częstotliwość 10
To niedobrze, ale teraz pupilkiem ZTM-u jest linia 112, więc po co zachęcać jakichś dodatkowych pasażerów do 184, oferując płatne zjazdy po trasie w późnych godzinach wieczornych. A na 506 też tych niskich podłóg nie dodano - szkoda kasy na zmianę rozkładu, jak widzę, bo po co ludzie mają wiedzieć, że przybyło niskich kursów pomimo dużych zakupów nowego taboru (jakby nie można było oznaczyć tylko w internecie).Mr_Kolesław pisze:Co do 184: Rano włączenia są z Ciepłowni Wola w kierunku Młociny, ale za to ostatni kurs z Młocin jest o 22:55 Czyli zjazdy są na pusto