Szukaliśmy najrozsądniejszego krańca dla 401. Rembertowy nie, Marysin odpada, Wesoła tym bardziej, stąd ten pomysł. zresztą, ja się nie znam i się nie wypowiadam.emdegger pisze:W celu...?
Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
a co ja napisałem? po 22 000emdegger pisze:Haha, bzdura. Sam Rembertów liczy 22 000 mieszkańcówmariow pisze:dzielnice rembertow i wesoła mają po 22tys mieszkanow - cale!
zaraz, zaraz, pamietaj ze niemal cały Ursus jest w strefie dojscia do 517 a wiec blisko 50 000 ludziemdegger pisze:12 500.mariow pisze:marysin wawerski to ok. 10 000 w blokachTak, z czego połowa spokojnie jest w stanie dojść do marysińskich autobusów - Bychowska, Karpacka, Strusia... Reszcie pozostaje TRAWIASTA. Razem Marysin więc daje 16-17 000 mieszkańców mogących korzystać z komunikacji przy Korkowej. Dla porownania Skorosze z 517 co 4 minuty mają 10 000 .mariow pisze:ok. 7 000 w całej reszcie wiec razem 17 000
mowiac że 401 jest dla 100 K mieszkańców Rembertowa, Wawra i Wesołej robisz z niej niemal metroemdegger pisze: Reszta Wawra po odliczeniu Marysina to ok. 50 000 ludzi. Wesoła ma 20 000 mieszkańców. Razem 100 tys. osób z hakiem (ile nie doszacowałem wtedy, Chryste Panie). Linia jest przeznaczona dla wszystkich mieszkańców Zaplowiecza, a jej popularność - mimo że jest muchowozem międzyszczytowym oraz jest sporo pustawych kursów po południu) ciągle wzrasta. Pomylileś jej funkcje lokalną ze ściśle osiedlową. Oddalone.
i wracamy do punktu wyjscia bo dalej nie zmienia to faktu że linia ta nigdzie nie znajdzie dobrego napełnienia za wezłem Płowiecka ze względu małą liczbe mieszkanców i specyfike zabudowy a mając tez na wzgledzie to że takie obszary jak Służewiec, Służew czy Stegny nie są docelowym miejscem podrózy wiekszości Zapłowieczan jeszcze bardziej ogranicza popyt.
co nie znaczy że ja jestem za wycofywaniem 401 z praskiego odcinka, żeby nie było
[ Dodano: |13 Kwi 2009|, 2009 21:44 ]
a chcesz dostac z pistoletu .... na wodę??195 pisze:tylko czy te 401 musi koniecznie krańcować na tym Ursusie? xD trasa w szczycie z Rembertowa na Ursus to ok 90 minut
PURA VIDA!
Moze wreszcie panstwo moderatorzy skoncza dzien dziecka dla tow. emdeggera i zaczna wymagac od niego przy publikacji prodzektow tego czego wymagaja od wszystkich.Bastian pisze:Jezu... wymiękłem
Czyli:
Zmiany tras - dokladnie co z czym i z tego co zostaje, a nie to sie z tym polaczy na odcinku domyslcie sie jakim.
Zastapienie wycietych relacji albo dlaczego tego brak
Czasy przelotu - ile i dlaczego tak dlugo, a nie no przeciez tylko 25 min z marysina
Bilans brygadowy - z gumy turbo
Uzasadnienia sa i swiatle cele zmian tez, problem tylko, ze nie za bardzo wiadomo jak dokladnie user no466 chcialby je wprowadzic w zycie.
Co strone to inna wersja.
Nawet jeżeli pomysły emdeggera są czasami mocno odjechane, to traktuję je jako ciekawostki, które bardzo ożywiają dyskusje (co widać w tym temacie). Nigdy nie wiadomo, czy nie wyniknie z niej coś bardzo rozsądnego. Choć czytając pomysł z 401 na Mokrym Ługu spadłem z fotela. Inaczej się nie dało.
Na mój gust fajnie by było dociągnąć 401 do zespołu PKP Rembertów najlepiej unikając przejeżdżania samego przejazdu. Zastanawiam się, czy dla Nowego Rembertowa do zaakceptowania byłby układ: linia lokalna ze Starego Rembertowa na Marysin/Brata Alberta + 401 do krańca Nowy Rembertów + 183 (co jakieś 10/15/12//20) gdzieś z Wesołej do Wiatracznej wraz z kasacją 514.
Na mój gust fajnie by było dociągnąć 401 do zespołu PKP Rembertów najlepiej unikając przejeżdżania samego przejazdu. Zastanawiam się, czy dla Nowego Rembertowa do zaakceptowania byłby układ: linia lokalna ze Starego Rembertowa na Marysin/Brata Alberta + 401 do krańca Nowy Rembertów + 183 (co jakieś 10/15/12//20) gdzieś z Wesołej do Wiatracznej wraz z kasacją 514.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
brzmi smakowicie. da to połączenie 401 nie tylko z wezłem Płowiecka ale i z koleją i w dodatku nie bedzie blokady na przejezdzie.pawcio pisze:Nawet jeżeli pomysły emdeggera są czasami mocno odjechane, to traktuję je jako ciekawostki, które bardzo ożywiają dyskusje (co widać w tym temacie). Nigdy nie wiadomo, czy nie wyniknie z niej coś bardzo rozsądnego. Choć czytając pomysł z 401 na Mokrym Ługu spadłem z fotela. Inaczej się nie dało.
Na mój gust fajnie by było dociągnąć 401 do zespołu PKP Rembertów najlepiej unikając przejeżdżania samego przejazdu. Zastanawiam się, czy dla Nowego Rembertowa do zaakceptowania byłby układ: linia lokalna ze Starego Rembertowa na Marysin/Brata Alberta + 401 do krańca Nowy Rembertów + 183 (co jakieś 10/15/12//20) gdzieś z Wesołej do Wiatracznej wraz z kasacją 514.
czy dla N.Rembertowa do zaakceptowania? niech bedzie ze znowu pojde w liczby ale ile osób mieszka w N.Rembertowe kurcze?? przeciez to niska zabudowa, nie wiecej niz 5 tys. Naprawdę nie kazde osiedle domków musi miec dojazd czerwoną linią do centrum miasta, a tym bardziej takie które niemal w całości jest w zasiegu dojscia do stacji kolejowej.
PURA VIDA!
jesli mam ci podac w minutach to w przypadku stacji kolejowej czy metra spokojnie z 10 minut
pewnie fachowcy mają to policzone - ja pisze o swoim odczuciu. do PKP Ursus mam prawie 15 min i poki nie było 207 to najczesciej chodziłem pieszo - teraz regularna linia pozwala mi na skrócenie tego czasu o 5 min.
pewnie fachowcy mają to policzone - ja pisze o swoim odczuciu. do PKP Ursus mam prawie 15 min i poki nie było 207 to najczesciej chodziłem pieszo - teraz regularna linia pozwala mi na skrócenie tego czasu o 5 min.
PURA VIDA!
Na Dudziarskiej przed uruchomieniem 137 mieli ponad kilometr i to ponoć było za dużo.mariow pisze:jesli mam ci podac w minutach to w przypadku stacji kolejowej czy metra spokojnie z 10 minut
pewnie fachowcy mają to policzone - ja pisze o swoim odczuciu. do PKP Ursus mam prawie 15 min i poki nie było 207 to najczesciej chodziłem pieszo - teraz regularna linia pozwala mi na skrócenie tego czasu o 5 min.
Przyjmując że 10 minut to kilometr, Nowy Rembertów jest w strefie dojścia pieszego od stacji do okolic kościoła/ul. Zygmunta III.
Przyjmując 15 minut, to faktycznie prawie cały, nie licząc pojedynczych domów rogu Płatnerskiej/Instruktorskiej.
Ale nie ma to większego znaczenia dla ewentualnych zmian.
[ Dodano: |14 Kwi 2009|, 2009 10:53 ]
W DS ubyłoby jednego kursu na Okularową/Płowiecką. W DS za mało, w DP za dużo.pawcio pisze:Zastanawiam się, czy dla Nowego Rembertowa do zaakceptowania byłby układ: linia lokalna ze Starego Rembertowa na Marysin/Brata Alberta + 401 do krańca Nowy Rembertów + 183 (co jakieś 10/15/12//20) gdzieś z Wesołej do Wiatracznej wraz z kasacją 514.
Tu problem leży w samym 401. Ono gdziekolwiek za Płowiecką wyląduje, to zrobi w DP za dużo, w DS za mało. Ta linia obecnie jest trochę bez sensu. Należy ją albo dać przez cały tydzień, żeby stała się stabilnym, poważnym połączeniem z Mokotowem, albo jeśli na Ursusie nie ma potrzeby całotygodniowej - to rozdzielić na 2 trasy.
Tylko, że przykład 168 w DS pokazuje, że:
1. połączenie z Mokotowem już jest,
2. że wcale nie jest ono takie potrzebne w DS, zważywszy na frekwencję na odc. Czerniakowska - Rembertów.
Chyba, że zostawić 401 jako okresową, zakładając to "połączenie z Mokotowem". Tylko wtedy bym obstawiał przy małej korekcie trasy:
... - al. Gen. Sikorskiego - al. Wilanowska - Marynarska - ...
Ale ogółem pomysł z podziałem na dwie linie wydaje mi się bardziej sensowny osobiście. Ale to musiały by być dwie 4xx
1. połączenie z Mokotowem już jest,
2. że wcale nie jest ono takie potrzebne w DS, zważywszy na frekwencję na odc. Czerniakowska - Rembertów.
Chyba, że zostawić 401 jako okresową, zakładając to "połączenie z Mokotowem". Tylko wtedy bym obstawiał przy małej korekcie trasy:
... - al. Gen. Sikorskiego - al. Wilanowska - Marynarska - ...
Ale ogółem pomysł z podziałem na dwie linie wydaje mi się bardziej sensowny osobiście. Ale to musiały by być dwie 4xx
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
Nie sądzę żeby było miejsce dla niego. 196 musi dowozić Nowy Rembertów pod stację, a do tego samochody zajmują praktycznie cały tamten pas chodnikowy - zresztą nawet dawałem zdjęcie jak to wygląda.pawcio pisze:dociągnąć 401 do zespołu PKP Rembertów najlepiej unikając przejeżdżania samego przejazdu.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
To wtedy 401 nie przeżyłby takiej trasy. Dzięki relacji Nowoursynowska-Wałbrzyska jeszcze się ratuje.rosier pisze: Chyba, że zostawić 401 jako okresową, zakładając to "połączenie z Mokotowem". Tylko wtedy bym obstawiał przy małej korekcie trasy:
... - al. Gen. Sikorskiego - al. Wilanowska - Marynarska - ...
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
A teraz to przeżywa? Jakaś znośna frekwencja jest tylko do przystanku Nowoursynowska, dalej do Marysina frekwencja to często kpina. A proponowany przeze mnie wariant trasy może obniżył by przynajmniej nieco czas przejazdu...
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
I rozpiął by 401 ze 189. Nie bardzo to rozsądne patrząc na fakt, że największe wymiany są akurat przy Metrze Służew.rosier pisze:A proponowany przeze mnie wariant trasy może obniżył by przynajmniej nieco czas przejazdu...
Osobiście podoba mi się pomysł Pawcia. Problem z tym, że PKP Rembertów nawet jeśli wykurzyć stamtąd samochody jest za mały na 3 przeguby. A takie ilości 401 spotyka się często na pętlach.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
Choć nie byłoby to złym pomysłem, gdyby powstała tam pętla dla 401 propozycja Pawcia jest niegłupia - tylko, że może po prostu pozwolić 401 na przejazd przez tory, dalej Cyrulików i koniec na Rembertów Kolonii zamiast na Nowym Rembertowie, gdzie nie ma miejsca
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.