Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie korzystam, to fakt. Ale to nie znaczy, że UD nie może samo sklecić stanowiska.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Myślałem, że jesteś przedstawicielem Nowodworów, a nie samego siebie...tarantula01 pisze:Nie korzystam, to fakt. Ale to nie znaczy, że UD nie może samo sklecić stanowiska.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No cóż, spodziewałeś się po radnych czegoś innego?
Ale przynajmniej ZTM będzie miał jak na dłoni, że o 503 walczą setki ludzi, podczas gdy o 510 nie upomina się nikt...
Ale przynajmniej ZTM będzie miał jak na dłoni, że o 503 walczą setki ludzi, podczas gdy o 510 nie upomina się nikt...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Cóż radni radnymi, z tym że są niekonsekwentni. Walczą o buspasy na Trasie AK, odrzucają jedyną możliwą i rozsądna propozycję przekierowania 503 (a Jagiellońska też stoi) tak by obyło się bez dzielenia, kadłubów i krzyku (to w ogóle jest jakaś paranoja, walczyć o pętlę dla dowozówek na Wilsonie i nie zgodzić się na restytucję połączenia z nim w ramach zupełnie innej relacji i linii, która nie pałęta się co jakieś pół godziny).
A to nie jest wcale do końca dziwne, pomijając już tumiwisizm radnych. Zobaczymy, czy będzie odzew na potencjalną propozycję zmian na 510 zmierzających w wiadomym kierunkuBastian pisze:podczas gdy o 510 nie upomina się nikt...
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Jeśli do wyboru jest tkanie wozów na 510 w mega korkach z mega opóźnieniami, a zwiększenie częstotliwości 508 - myślę, że żadnego stanowiska nie będzie.Emdegger pisze:Zobaczymy, czy będzie odzew na potencjalną propozycję zmian na 510 zmierzających w wiadomym kierunku
Pamiętaj, że radni dzielnic mają głos doradczy, a nie decyzyjny.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Tak panowie, ale do tego potrzebna jest odpowiednia polityka informacyjna. Załorze się że wiele osób na połączenie 17+508 z dogodną przesiadką nie wpadnie.
A przykład remontu pętli ŻFSO i plakaty pod tablicami w 516 które pomogły uzmysłowić niektórym że 516 nie służy tylko do podjeżdzania do E-4, E-8 czy 509 ale też jako dojazd do najlepszej alternatywy jaką jest tramwaj. Napełnienie w 516 mówi samo za siebie. Z Żerania popołudniu rusza z zajętymi miejscami siedządzymi.
To właśnie operator komunikacji powinien ludziom podpowiadać rozwiązania, które zresztą on sam promuje.
A przykład remontu pętli ŻFSO i plakaty pod tablicami w 516 które pomogły uzmysłowić niektórym że 516 nie służy tylko do podjeżdzania do E-4, E-8 czy 509 ale też jako dojazd do najlepszej alternatywy jaką jest tramwaj. Napełnienie w 516 mówi samo za siebie. Z Żerania popołudniu rusza z zajętymi miejscami siedządzymi.
To właśnie operator komunikacji powinien ludziom podpowiadać rozwiązania, które zresztą on sam promuje.
Polityka złym doradcą w pracy!
Apropos 516 to prawda jest taka, że pomysł dowozówki do tramów był całkiem zacny - kłopot był (i jednak nadal jest) w braku 'reklamy' dla tego połączenia, co powoduje, że frekwencja jest b.kiepska i wzrasta baaardzo powoli.
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
Zajęte miejsca siedzące i 4 osoby stojace to kiepskie wykorzystanie?rosier pisze:Apropos 516 to prawda jest taka, że pomysł dowozówki do tramów był całkiem zacny - kłopot był (i jednak nadal jest) w braku 'reklamy' dla tego połączenia, co powoduje, że frekwencja jest b.kiepska i wzrasta baaardzo powoli.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 842
- Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
- Lokalizacja: Białołęka-Ratusz
Przecież tłukłem to godzinami w innym temacie... MisiekK i jego przydupasy mało mnie nie zagryzły...JotPeCet pisze:To właśnie operator komunikacji powinien ludziom podpowiadać rozwiązania, które zresztą on sam promuje.
Nie, całkiem znośne, zarówno jesli dotyczy to 516 jak i 510.MisiekK pisze:Zajęte miejsca siedzące i 4 osoby stojace to kiepskie wykorzystanie?rosier pisze:Apropos 516 to prawda jest taka, że pomysł dowozówki do tramów był całkiem zacny - kłopot był (i jednak nadal jest) w braku 'reklamy' dla tego połączenia, co powoduje, że frekwencja jest b.kiepska i wzrasta baaardzo powoli.
Taaa... Linia liczona jest na solówki i na nich sie sprawdza, więc o co chodzi? Jakby ludzie jeździli na dachu to dopiero byłaby dobra?rosier pisze:Biorąc pod uwagę możliwości dowozowe 516 dla Tarchomina, to wykorzystanie nie jest najlepsze
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Mam na myśli, że gdyby 516 było odpowiednio zareklamowane przez ZTM, to linia miała by dużo większe wykorzystanie, a na razie, jak na jej możliwości, nie jest ona wykorzystywana w pełni. A to przecież sprytne połączenie do tramów.
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.