Zaplecze a stan techniczny taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 21 kwie 2009, 19:32

Jamnik pisze:
reserved pisze:Chciałbym zauważyć jedną rzecz. Narzekacie, że pan X nie pozwala zmieniać trasy zjazdowej np... a jeśli by miał gdzieś tą trasę to byście narzekali że jest totalny bałagan i każdy robi co chce.
A co to za różnica, którędy kierowca zjedzie do zajezdni?
Jak ZTM płaci ze zjazdy/dojazdy to robi tę różnicę. ZTM (i słusznie) nie zapłaci za dłuższą trasę zjazdu tylko dlatego że kierowca miał taki kaprys aby zmienić trasę. Także jak przejazd jest niepłatny, to dłuższa trasa generuje większe koszy własne dla MZA.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 21 kwie 2009, 19:38

Frencher pisze:Jak ZTM płaci ze zjazdy/dojazdy to robi tę różnicę.
Oczywiście mowa jest o dojazdach niepłatnych.
Frencher pisze:Także jak przejazd jest niepłatny, to dłuższa trasa generuje większe koszy własne dla MZA.
Niekoniecznie. Poza tym wybranie trasy alternatywnej nie jest równoznaczne z przejechaniem większej liczby kilometrów.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 21 kwie 2009, 19:40

Jamnik pisze:
Frencher pisze:Także jak przejazd jest niepłatny, to dłuższa trasa generuje większe koszy własne dla MZA.
Niekoniecznie. Poza tym wybranie trasy alternatywnej nie jest równoznaczne z przejechaniem większej liczby kilometrów.
Zgoda. Ale rozpatrujemy sytuację dowolności, więc kierowca może sobie wybrać dowolną (o wiele dłuższą) trasę zjazdu.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 kwie 2009, 20:04

Jamnik pisze:Oczywiście mowa jest o dojazdach niepłatnych.
W dojazdach i zjazdach płatnych dla ZTM-u ma znaczenie tylko odcinek od pierwszego/do ostatniego przystanku. I to też nie w zakresie trasy, a tylko obsługi przystanków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 21 kwie 2009, 21:37

Jamnik pisze:A co to za różnica, którędy kierowca zjedzie do zajezdni?
Bez ludzi żadnej różnicy nie ma, jak z ludźmi to już robi wielką :D

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 21 kwie 2009, 22:45

levar pisze:A mnie nikt za dodatkowy czas (po przekroczeniu bramy) nie płaci, powtarzam po raz wtóry
Teraz to pieprzysz, Lewar! Odkąd jest remont pomp to od przejazdu przez bramę do zakończenia OC jest ze 20-25 minunt, innymi słowy: malina! Przegięciem jest jednak fakt, że ludzie kończą pracę godzinę później, niż było to zaplanowane. Ograbiają Cię więc jedynie z czasu a nie pieniędzy.
Sajgonka to była kiedy dziwnym trafem pod koniec 2008 wciąż psuły się myjki, raz jedna, raz druga... Wtedy to stało się po godzinę NA ZAKŁADZIE.

A wasze butne posty w sprawie złej organizacji remontu pomp są po prostu śmieszne. Czy naprawdę nie dociera, że nie ma innego dobrego wyjścia? To tak jakbyście zarzucili Kaczyńskiemu, że jest niski... 8-(

Winio
Posty: 132
Rejestracja: 12 maja 2007, 11:55
Lokalizacja: 3033

Post autor: Winio » 22 kwie 2009, 1:54

levar pisze:Upomnienia rozdaje jak "z urzędu". A ciekawe, co by zrobił, gdyby kierowca dostał pochwałę pisemną od pasażera :?: :-"
Nic, mnie kiedyś wspomniał o takiej pisemnej pochwale (bez szczegółów) :!: :!: przy okazji wręczania upomnienia ;)

[ Dodano: |22 Kwi 2009|, 2009 01:56 ]
Flash8222 pisze:To ja w takim razie słucham jak Ty i Santos byście lepiej zrobili organizację przy remoncie pomp?
Dogadanie z ekipą remontową pracy na 3-zmiany za odpowiednio większe pieniądze.
Zresztą, i tak nic to by nie dało, bo po zakończeniu remontu pomp będzie się stało w kolejce na kanał OC...

Bierut
Posty: 292
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 22 kwie 2009, 8:16

No właśnie. Dlaczego na R-1 w "szczytowych godzinach" działa tylko 1 kanał ?
A jak jest na innych zakładach ? Bo na Ostrobramskiej to są 2, czyż nie tak ?
I tu właśnie wychodzi zła organizacja. Skoro inni mogą.

Misiek997
Zbanowany
Posty: 989
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:54
Lokalizacja: nie interesuj się

Post autor: Misiek997 » 22 kwie 2009, 9:56

Bierut pisze:A jak jest na innych zakładach ? Bo na Ostrobramskiej to są 2, czyż nie tak ?
ha ostatnio na Kleszczowej zrobiła się kolejka bo był otwarty jeden kanał OC to jak kierowcy powiedzieli mistrzowi że zaraz będzie mial masę wozów nie zatankowanych i bez OC to od razu otworzyl drugi kanał i szło bardzo ładnie :D

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 22 kwie 2009, 10:40

Winio pisze:Zresztą, i tak nic to by nie dało, bo po zakończeniu remontu pomp będzie się stało w kolejce na kanał OC...
Winiu po 23 to już standardowo było i będzie, ale przed remontem do 22 wszystko jakoś szło znośnie przez OC ;] Czyż nie ? :P

Bierut
Posty: 292
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 22 kwie 2009, 11:41

Misiek997 pisze:
Bierut pisze:A jak jest na innych zakładach ? Bo na Ostrobramskiej to są 2, czyż nie tak ?
ha ostatnio na Kleszczowej zrobiła się kolejka bo był otwarty jeden kanał OC to jak kierowcy powiedzieli mistrzowi że zaraz będzie mial masę wozów nie zatankowanych i bez OC to od razu otworzyl drugi kanał i szło bardzo ładnie :D
No właśnie.
Teraz na R-1 gdy są czynne tylko 3 pompy, 2 myjki i 1 kanał to chociaż korek jest przed bramą czyli zapłacone.
A gdy już pompy będą wyremontowane to znowu korek przed kanałem i OC conajmniej 40 min. Z czego tylko 20 zapłacone.

Czy to kiedykolwiek się zmieni ?!

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 22 kwie 2009, 11:51

levar pisze:
Santos pisze:De facto, Łuszkiewicz teraz zasila na R7 - pomaga przy grafikach podobno ;]
Nawet je układa. Dziwnie bo dziwnie, ale nie narzekam ;-) .
Jak pracował na Kleszczowej to wówczas atmofsera na zakładzie była jeszcze całkiem przyjemna...

TJ
Posty: 181
Rejestracja: 31 maja 2006, 14:09
Lokalizacja: Okęcie

Post autor: TJ » 22 kwie 2009, 12:31

Santos pisze:
Winio pisze:Zresztą, i tak nic to by nie dało, bo po zakończeniu remontu pomp będzie się stało w kolejce na kanał OC...
Winiu po 23 to już standardowo było i będzie, ale przed remontem do 22 wszystko jakoś szło znośnie przez OC ;] Czyż nie ? :P
Teraz będzie lepiej. bo przy 6 pompach to już nie będzie opcji żeby z nich zjechać

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 22 kwie 2009, 16:15

Na redutowej są cztery pompy i dwa kanały przeglądowe, lewy kanał (stojąc tyłem do pomp) to kanał dla Ikarusów i solarisów, prawy dla jelczy i solarisów. Jeżeli są dni tankowania "AD BLUE" to lewy kanał tylko solarisy. W pierwszy Wtorek miesiąca to dni tankowania SU12, środy i czwartki to dni SU18 środy od numeru 8800- 8824, a czwartki to dni dla 8825- 8849. To można sobie wyobrazić jaki jest wtedy kocioł. Solaris tankowany na 4-ej pompie, i wjeżdzający na lewy kanał to ciekawie wygląda bo musi się wyłamać z pompy i jechać wzdłuż tankowanych wozów i chcąc wjechać na lewy kanał, blokuje wszystkich. A jeszcze monterzy wyprowadzają wozy z hali, z kanałów robiąc miejsce na inne niesprawne. A wyjazd z hali jest tylko na przeciwko pierwszej pompy. :D

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 22 kwie 2009, 18:00

gregory5576 pisze:W pierwszy Wtorek miesiąca to dni tankowania SU12, środy i czwartki to dni SU18 środy od numeru 8800- 8824, a czwartki to dni dla 8825- 8849. To można sobie wyobrazić jaki jest wtedy kocioł. Solaris tankowany na 4-ej pompie, i wjeżdzający na lewy kanał to ciekawie wygląda bo musi się wyłamać z pompy i jechać wzdłuż tankowanych wozów i chcąc wjechać na lewy kanał, blokuje wszystkich.
Niezbyt często je tankują :D

ODPOWIEDZ