Zmiany obsługowe - maj 2009

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 kwie 2009, 22:42

Przegubowiec pisze: 119 – brygadę 1 w dzień powszedni obsłuży długi solaris z Ostrobramskiej;
Rzeczywista potrzeba :shock: :?:
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 kwie 2009, 22:48

Z Lucerny[ centrum] 1 brygada: więc 6:31, 8:52, 11:42, 14:02, 16:22, 18:41, 21:11 .
Z Centralnego : 5:00 , 7:27, 10:10, 12:40, 14:57,17:17,19:40,22:10 .
Chyba chodzi o kurs przed 8 do Bobrowieckiej i po 14 i 16 z, z Wawra najbardziej obciążone są kursy 6:51 i 7:12, ale raczej nie na tyle, żeby zmieniać na przeguba, ostatnio nie jeździłem.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 kwie 2009, 22:53

Krzysiek_S pisze:Z Lucerny[ centrum] 1 brygada: więc 6:31, 8:52, 11:42, 14:02, 16:22, 18:41, 21:11 .
Z Centralnego : 5:00 , 7:27, 10:10, 12:40, 14:57,17:17,19:40,22:10 .
Chyba chodzi o kurs przed 8 do Bobrowieckiej i po 14 i 16 z, z Wawra najbardziej obciążone są kursy 6:51 i 7:12, ale raczej nie na tyle, żeby zmieniać na przeguba, ostatnio nie jeździłem.
Ciekawe... :-k Ale jeśli rzeczywiście o to chodzi no to chyba mogli to jakoś inaczej rozwiązać. To w sumie taki przeciwpotok. Mogli jakiś kurs na Stegny na około puścić, przecież o tej porze to na pusto wracają, zwłaszcza te 501f :P .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 kwie 2009, 22:58

TGM pisze:zwłaszcza te 501f
W tym problem że 119 jest mocno obciążone od samego dworca.

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 30 kwie 2009, 0:47

Tylko R2 na 719
Ale tam przeguby się przydawały...

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 30 kwie 2009, 1:17

Podziwiam "chody" mieszkańców Glinianki, którzy - poza przegubem na 2/720 - załatwili sobie teraz SU 18 na 1/720. Przecież na odcinku Zakręt - Glinianka (czas przejazdu: 30 min. w jedną stronę) generalnie jeździ po kilka osób. Nie ma wystarczającej liczby SU 18 np. na 111, za to są na wożenie powietrza i niszczenie zawieszenia na dziurawych drogach gminy Wiązowna. Brawo.

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 30 kwie 2009, 6:29

man1956 pisze:Podziwiam "chody" mieszkańców Glinianki, którzy - poza przegubem na 2/720 - załatwili sobie teraz SU 18 na 1/720. Przecież na odcinku Zakręt - Glinianka (czas przejazdu: 30 min. w jedną stronę) generalnie jeździ po kilka osób. Nie ma wystarczającej liczby SU 18 np. na 111, za to są na wożenie powietrza i niszczenie zawieszenia na dziurawych drogach gminy Wiązowna. Brawo.
Tak bylo kiedys, teraz kolo 7 rano juz do Wiazowny obie brygady przywoza po ~80 osob. Niemniej (a) SU18 to przesada (b) podaz powinno sie poprawic w szczycie a nie przez caly dzien, niestety za Ruty zawsze mieli dodatki w pogardzie.

Jaki tabor jezdzil a jaki bedzie jezdzil w DS do Duchnowa?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 30 kwie 2009, 9:41

Gratuluję ZTMowi zeszmaconego rozkładu kolejnej linii jeżdżącej przez Dzielnicę Targówek. Po 176, 199, 202 padło na 140. Nie spodziewałem się, że zwiększenie postojów na krańcach odbędzie się kosztem i tak marnej częstotliwości. Ikarusy także musiały się pojawić - a jakże. przecież na zadupnych 722 i 730 muszą jeździć niskie. Brawo fahofcy :!: (-X
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 kwie 2009, 9:51

No cóż, zadupne gminy płacą to wymagają.

Twoje komentarze na temat fachowości natomiast, cóż ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 30 kwie 2009, 9:58

Glonojad pisze:No cóż, zadupne gminy płacą to wymagają.

Twoje komentarze na temat fachowości natomiast, cóż ...
Jeszcze 1,5 roku temu kolego narzekał że na 517 są same MAN-y... na trasie skróconej od strony Targówka. I tak źle i tak źle.

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 30 kwie 2009, 10:09

Dziwie się ZTMowi, że wysyła na 119 przeguba. Ciekawi mnie też R-11 na 159 :D .
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 30 kwie 2009, 10:10

Glonojad pisze:No cóż, zadupne gminy płacą to wymagają.
Zarząd Transportu Miejskiego, jak sama nazwa wskazuje, jest organizatorem miejskiej komunikacji. Dlatego podmiejska powinna być traktowana drugorzędnie.
Twoje komentarze na temat fachowości natomiast, cóż ...
A odpowiesz mi mędrku, kto będzie korzystał z linii o tak "poprawionym" rozkładzie :?:
Lukasz436 pisze:Jeszcze 1,5 roku temu kolego narzekał że na 517 są same MAN-y... na trasie skróconej od strony Targówka. I tak źle i tak źle.
Teraz jest inna sytuacja, od tej jaka panowała wtedy. Jest teraz więcej autobusów niskopodłogowych, które powinny być lepiej zagospodarowane. Śmigają na dodatkach, podczas tego, gdy mogłyby pracować przez cały dzień na całkach.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 kwie 2009, 10:10

Wbrew pozorom dojazd nienajdalszy, a w środku trasy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 kwie 2009, 10:17

ZaciszaniN pisze:Gratuluję ZTMowi zeszmaconego rozkładu kolejnej linii jeżdżącej przez Dzielnicę Targówek. Po 176, 199, 202 padło na 140. Nie spodziewałem się, że zwiększenie postojów na krańcach odbędzie się kosztem i tak marnej częstotliwości. Ikarusy także musiały się pojawić - a jakże. przecież na zadupnych 722 i 730 muszą jeździć niskie. Brawo fahofcy :!: (-X
To się nazywa wygaszanie popytu ;) Czyli w niedługim czasie linia zniknie z krajobrazu.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 kwie 2009, 11:14

man1956 pisze:Podziwiam "chody" mieszkańców Glinianki, którzy - poza przegubem na 2/720 - załatwili sobie teraz SU 18 na 1/720. Przecież na odcinku Zakręt - Glinianka (czas przejazdu: 30 min. w jedną stronę) generalnie jeździ po kilka osób. Nie ma wystarczającej liczby SU 18 np. na 111, za to są na wożenie powietrza i niszczenie zawieszenia na dziurawych drogach gminy Wiązowna. Brawo.
Ale chyba długi solaris, to tutaj nie oznacza SU18, tylko SU15 (czyli po prostu solaris wielkopojemny), bo dlaczego przy 719 jest mowa o długich solarisach z Kleszczowej? :shock: W każdym razie określenie nie do końca jednoznaczne.

Zablokowany