No ale o idealnym państwie zawsze można pomarzyćpawcio pisze:Licz na to.
A liczb jest niekończenie wiele
Stan techniczny autobusĂłw MZA a bezpieczeĹstwo pasaĹźerĂłw
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Predator pisze:Jakim? Choćby większość 57xx już się sypie na protegę.R-11 Kleszczowa pisze: Z wyjątkiem. I to nie jednym.
52xx. I powtórze. To, że wóz jest młody to nie oznacza, że jest w dobrym stanie technicznym vide N4020 czy wspomniane wyzej przez Ciebie 280.70.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
52xx to dobre autobusy Kupa ryku silnika i smrodu spalin w przedziale pasażerskim.R-11 Kleszczowa pisze:52xx. I powtórze. To, że wóz jest młody to nie oznacza, że jest w dobrym stanie technicznym vide N4020 czy wspomniane wyzej przez Ciebie 280.70.
Jak mówią mechanicy jedyne co można z nich wyjąć to silnik – bez tego reszta kwalifikuje się na złom.
A Neoplany są w takim stanie, bo są wiernym odzwierciedleniem tego jak MZA dba o tabor.
Czasy gdy autobus ma jeździć 20 lat już dawno minęły... ale nie dla MZA.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Jeżeli mówimy o wozach z roku A.D 1997-to "sypią się" zwłasza tzw:"poinflanckie"-czyli pojazdy z prefiksem:56xx.
Zaś np seria:52xx,53xx-też zostawia weile do życzenia (vide:"OSTROBRAMSKA")
Zaś np seria:52xx,53xx-też zostawia weile do życzenia (vide:"OSTROBRAMSKA")
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Sorry,lecz PIERWSZY Neoplan pochodzi z roku 1994.Predator pisze:autobus ma jeździć 20 lat
Zaś ostatnia dostawa, ZAKOńCZYłA SIę w roku 1999.
Jakbyś nie patrzył i nie kombinował, one jeszcze NIE MAJą dwudziestu lat.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Nie chodzi mi o wiek autobusów, ale o sposób podejścia do utrzymania i założeń jakie ma MZA do taboru, a ono jest wielce patologiczne, i wprost z głębokiego PRL.mobil one pisze: Sorry,lecz PIERWSZY Neoplan pochodzi z roku 1994.
Zaś ostatnia dostawa, ZAKOńCZYłA SIę w roku 1999.
Jakbyś nie patrzył i nie kombinował, one jeszcze NIE MAJą dwudziestu lat.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
VII RP to te Ikarusy na pewno nie dożyją.8315 pisze:No ale o idealnym państwie zawsze można pomarzyćpawcio pisze:Licz na to.
A liczb jest niekończenie wiele
To w takim razie znajdź sposób i pieniądze, któe zapewnią taką wymianę taboru (w sposób realny i zgodny ze wszystkimi prawami) w ciągu najbliższych dwóch lat. Moim zdaniem tego się przeprowadzić nie da. A krawiec kraje jak mu materii staje.Predator pisze:A twoja argumentacja jest identyczna jak tych z MZA – jak mają coś zrobić to nagle wyrastają przed nimi setki problemów nie do przeskoczenia, ale jak mają władować kilkadziesiąt tysięcy w 20 letniego Ikarusa to nie ma dla nich problemu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
MZA dalej swoje....ta klima im w głowach poprzewracała. Po co klima skoro SU 18 mają normalne szerokie okna. W zimie ciepło jest i bez klimy a w lecie otwiera się okna i klima przestaje być potrzebna.
Można kupić takie SU 18 jak teraz tylko bez klimy. Komfort jazdy niemal taki sam a koszt mniejszy=więcej autobusów.
Można kupić takie SU 18 jak teraz tylko bez klimy. Komfort jazdy niemal taki sam a koszt mniejszy=więcej autobusów.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Z takim podejściem dochodzimy do wniosku że MZA robi łaskę, iż daje możliwość jazdy pasażerom swoimi starymi Ikarusami które nie jednokrotnie zagrażają zdrowiu i życiu pasażerów, a z drugiej strony bronią rynku przewozów przed konkurencją, aby utrzymać maksymalnie wszystko dla siebie.pawcio pisze:To w takim razie znajdź sposób i pieniądze, któe zapewnią taką wymianę taboru (w sposób realny i zgodny ze wszystkimi prawami) w ciągu najbliższych dwóch lat. Moim zdaniem tego się przeprowadzić nie da. A krawiec kraje jak mu materii staje.
To jak to jest – komunikacja jest dla ludzi, czy ludzie dla komunikacji
A jak zaraz MZA zacznie z braku sprawnych autobusów furmanki podstawiać, to co
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Komunikacja dla ludzi. Tu się z Tobą zgadzam.
MZA nie robi łaski. Robi to co może. Bo przetarg na ajenta to również długa procedura.
A przed konkurencją to bardziej niż MZA (władze) to bronią się związki zawodowe. Z punktu widzenia miasta w zasadzie mogłoby być 6-8 dość dużych niezależnych ajentów i MZA liczące około 300-400 wozów.
MZA nie robi łaski. Robi to co może. Bo przetarg na ajenta to również długa procedura.
A przed konkurencją to bardziej niż MZA (władze) to bronią się związki zawodowe. Z punktu widzenia miasta w zasadzie mogłoby być 6-8 dość dużych niezależnych ajentów i MZA liczące około 300-400 wozów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A dziś koło 10:30 ITD zrobiła nalot na solówki Connexu na 180 w Wianowie. Efekty były kiepiskie. Trzy wozy A008, A009 i A011 (odpowiednio brygady 11, 10 i 1) zostały pozbawione dowodów rejestracyjnych. Nalot przeżył A001 na 12/180. Wymknął się natomiast A004 (2/180), którego nie zdążyli skontrolować, gdyż byli jeszcze zajęci poprzednią brygadą. Jakieś 15 minut po odjeździe ITD z krańca wszystkie trzy wozy, które nie przretrwały kontroli oddaliły się w nieznanym kierunku. Jako, że connexowski nadzór ruchu przed ich odjazdem dokładnie badał rozkłady poszczególnych brygad mam podejrzenia, że te wozy wróciły do ruchu. Choć to pewności nie mam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Silnik to serce wozu. A jakby nie patrzeć to faktycznie 52xx mają silniki nie odparadyPredator pisze: Jak mówią mechanicy jedyne co można z nich wyjąć to silnik – bez tego reszta kwalifikuje się na złom.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Moze i IKARUSy zagrazaja temu zdrowiu ale napewno jak by byly zadbane to do wiekszosci wypadkow jakis tam by nie do chodzilo. Smiem zauwazyc ze nie ktorzy sie do czepieja do IKARUSow ale jak neoplany i solaisy sie pala to juz nie wspomni. One nie zagrazaja pasazerom czy to poprostu jest nowa wersja WEBASTO??