Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Wzmocnienie 188 realizowałbym jednak przez wzmocnienie 188, a nie dokładanie kolejnej linii, która ominęłaby kluczowe dla tegoż 188 przystanki...mariow pisze:z wczesniejszych rozmów tu: dla wzmocnienie połączenie z Politechniki na Żwirki a przy okazji dla zapewnienia połaczenia Ursusa ze szpitalem Banacha (niedzwiadek troche płakał po zabraniu 191 .. )
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jeśli ograniczenia dotkną tez autobusy i trzeba będzie puszczać solówki... Ograniczenie przystanków tego co jest teraz i uruchomienie linii tylko do Witolina powinno być nieuniknione .TVN Warszawa pisze:Wiadukt na Marsa sypie się w oczach
- Wiadukt nad torami kolejowymi na Marsa jest tragicznym stanie - alarmują okoliczni mieszkańcy. Zrujnowany obiekt dosłownie się rozsypuje: kawałki betonu wciąż odpadają z konstrukcji i spadają na biegnącą pod wiaduktem ulicę. Co prawda drogowcy chcą całkowicie przebudować przeprawę, jednak na razie na inwestycję nie ma pieniędzy. Sprawą zajął się "Miejski reporter".
Wiadukt na Marsa został zbudowany blisko 30 lat temu. Przejazd pod nim może przyprawić nawet najbardziej odważnego kierowcę o skok adrenaliny: z wiaduktu regularnie odpadają spore elementy konstrukcji.
Z konstrukcji wiaduktu zieją przerdzewiałe pręty - fot. TVN Warszawa
- Czy to niebezpieczeństwo musi się przedłużać czy mamy szansę na zmianę - pyta Henryk Rybiński, który powiadomił o tej sprawie TVN Warszawa.
Wymienią nawierzchnię
- Stan wiaduktu jest regularnie monitorowany - zapewnia Urszula Nelken, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich. Wyniki kontroli nie napawają optymizmem: choć wiadukt nie grozi zawaleniem, niebawem trzeba będzie wprowadzić na nim ograniczenie ruchu.
- Wkrótce zmniejszony zostanie dopuszczalny tonaż pojazdów, które mogą poruszać się po wiadukcie. Wymieniona zostanie również nawierzchnia, dzięki czemu ograniczone zostaną drgania - mówi Nelken. - To właśnie one są główną przyczyną osypywania się konstrukcji przeprawy - tłumaczy.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
No jak urzędnicy woleli dać na Legię, by pozyskać względy TVN-u, to faktycznie na to zabrakło.TVN Warszawa pisze:Co prawda drogowcy chcą całkowicie przebudować przeprawę, jednak na razie na inwestycję nie ma pieniędzy.
Jakie ograniczenie? Jak można dawać ograniczenie w miejscu gdzie korek jest praktycznie przez cały dzień w obie strony? Gdzie już od dawien dawna brakuje co najmniej po jednym pasie w każdą stronę?TVN Warszawa pisze:- Stan wiaduktu jest regularnie monitorowany - zapewnia Urszula Nelken, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich. Wyniki kontroli nie napawają optymizmem: choć wiadukt nie grozi zawaleniem, niebawem trzeba będzie wprowadzić na nim ograniczenie ruchu.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36661
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Narozrabiałem, to i posprzątałem Dyskusja o pieniądzach na stadion Legii, nagrody dla miejskich urzędników itp. przeniosła się do tematu "A teraz o polityce...".
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Wracam do kwestii silnej, czarnej linii na Trasie Ł (w związku z planowanym bus-pasem). Większość wypowiadających się na tym forum (w tym także i ja) postulowała przedłużenie 187 - po trasie 182 - do Os. Ostrobramska. Wiązałoby się to jednak z wycofaniem 187 z Czerniakowa.
Obserwuję od dawna napełnienie 187 na Wisłostradzie i teraz trochę się waham. Autobusy może nie są przeładowane, ale trochę osob nimi jeździ (wykorzystanie jest porównywalne np. ze 159 na podobnym odcinku).
Może więc zamiast zabierać 187 (ładnie skoordynowane ze 185) Czerniakowowi i Stegnom - do Witolina przedłużyć 191? Linia ta ma dobrą częstotliwość (10/15/20), więc chyba pasowałaby jak ulał do roli mocnej czarnej linii na Trasie Ł. Ciekaw jestem opinii forumowiczów.
Obserwuję od dawna napełnienie 187 na Wisłostradzie i teraz trochę się waham. Autobusy może nie są przeładowane, ale trochę osob nimi jeździ (wykorzystanie jest porównywalne np. ze 159 na podobnym odcinku).
Może więc zamiast zabierać 187 (ładnie skoordynowane ze 185) Czerniakowowi i Stegnom - do Witolina przedłużyć 191? Linia ta ma dobrą częstotliwość (10/15/20), więc chyba pasowałaby jak ulał do roli mocnej czarnej linii na Trasie Ł. Ciekaw jestem opinii forumowiczów.