Że jakBastian pisze: Powiadasz, że WARNEŃSKA ma idealną obsługę, bo ma dowóz do metra (503 do Imielina, 195 do Ursynowa i 166 do Natolina)?
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Moderator: Wiliam
Ale w czym problem, Kleszczu, skoro 105 i tak złapie tramwaje z Chałubińskiego i JP2 oraz tramy na Nowowiejską, oferując szerszą gamę mozliwości przesiadkowych. To chyba dobrze, nieprawda?R-11 Kleszczowa pisze:Te same tramwaje mamy na Placu Unii Lubelskiej i przy SGH. To samo metro mamy przy Polu Mokotowskim. Naprawdę Bobrowiecka i Chełmska nie muszą mieć linii na patelnie skoro przesiądą się tam w te same linie w jakie mogą wskoczyć w innych punktach miasta, o których pisałem wcześniej. Czy 105 w przeciwieństwie do 130 nie będzie muchowozem tylko dlatego, że pojedzie na patelnię![]()
Koordynacja jest przez Targową i Tamkę beznadziejna i lepsza nie będzie wcześniej niż za parę lat. Osiedle nie ma żadnego sensownego połączenia ze Śródmieściem, ledwo z jakimiś jego opłotkami, wszyscy wychodzą przesiadać się do 131. Brak jakiegokolwiek połączenia osiedla tej wielkości z dworcem. Tak, niewątpliwie ZTM stara się dogodzić Bernardyńskiej jak może.R-11 Kleszczowa pisze:Przy trasie przez Goworka faktycznie się nie będzie przesiadał. Jednak cały czas to 105 na Bernardyńskiej mnie osobiście się nie widzi. Zgoda - obecna sytuacja komunikacyjna nie należy tamże do najlepszych (chociaż koordynacja rozkładowa pracuje całkiem nieźle) ale dlaczego chcesz im dać linię na patelnię... (i do tego taką pozawijaną
Z tego całego projektu 105 jest najlepsze, szczególnie widząc sytuację na Bobrowieckiej i ChełmskiejBastian pisze:Tym niemniej wreszcie zaczynam tu widzieć ciekawe pomysły...
I przecięcie linii metra, kolejowej linii średnicowej oraz dwóch tras tramwajowych. Tak naprawdę, to tam nie powinno być ani jednego autobusu. Póki nie ma np. tramwaju na Gocław, do Marsa, do Wilanowa itp. - powiedzmy, że po 12 wozów z każdego kierunku powinno wystarczyćEmdegger pisze:Patelnia to przecięcie 2 osi dwumilionowego miasta w środku Europy
Czy Ty byłeś kiedyś na WARNEŃSKIEJ?Bastian pisze:Jeeezu, kolejny wyznawca św. metra*...Emdegger pisze:159 na Bartyckiej mówię nie, ponieważ nie dowiezie do metra.
Powiadasz, że WARNEŃSKA ma idealną obsługę, bo ma dowóz do metra (503 do Imielina, 195 do Ursynowa i 166 do Natolina)?
Wawer też woli 119 od 130 (wystarczy zajrzeć na forum GW) więc nie wiem po co się ZTM upiera na udupienie 130R-11 Kleszczowa pisze:Skoro jest popyt na linię Bobrowiecka - Dworzec Centralny może warto zastanowić się nad ew. wzmocnieniem poprzez "efki" 119 i jeszcze raz przeanalizować wawerską zmianę 130...
Wątpię. W szczycie i tak stoisz na Dolnej, a z ZP Dolna przecież ludzie walą doR-11 Kleszczowa pisze:Tak samo jak połączenie z centrum. Chełmską i Bobrowiecką do metra znacznie szybciej dowiezie 130.
Każdy chce jednej, a w sumie daje to dziesiątkiKrzysiek_S pisze:Chcą tylko jedną, ale żeby była.
105 dla Bobrowieckiej-do metra Politechnika (tylko przez Waryńskiego, a co do patelni to za przeproszeniem, z całym szacunkiem ironicznie bujaj się BastianR-11 Kleszczowa pisze:Toż proponuję Bernardyńskiej częstą i solidną linię - 187. Dowiezie na obwód (przesiadki na metro, na Pragę, do tramwajów) i na dworzec kolejowy - w tym przypadku Zachodni. Do tego linia miałaby prostą i przejrzystą trasę. Dzięki pasom dla autobusów na Trasie Łazienkowskiej regularność też byłaby niezła. Twoje 105 będzie linią dłuższą, pchającą się zbędnie w korki na Towarowej, w alejach i na Marszałkowskiej.
Zostawmy to co jest.Bastian pisze:Każdy chce jednej, a w sumie daje to dziesiątki
Ja im to mówiłem że korki mogą spowodować, że linia będzie cięta po częstotliwości.Bastian pisze:Każdy chce jednej, a w sumie daje to dziesiątki
Coś mi się zaczyna widzieć, że projekt pójdzie do lamusa. Korki w Śródmieściu jeszcze są za małe na wprowadzanie takich zmian...
Za rzadka, niedopasowana koordynacyjnie 162, zaś absolutnie nienadająca się do wzmocnienia na Mokotowie. Jakim prawem mamy ciąć 162?Przesiadki do tramwajów na przystanku przy Marszałkowskiej w jedną stronę? A jeśli 187 nie stoi w korkach za Alejami i nie złapię ich po rozkopaniu Łopuszańskiej, będę Ci gratulował.R-11 Kleszczowa pisze:Toż proponuję Bernardyńskiej częstą i solidną linię - 187. Dowiezie na obwód (przesiadki na metro, na Pragę, do tramwajów) i na dworzec kolejowy - w tym przypadku Zachodni. Do tego linia miałaby prostą i przejrzystą trasę. Dzięki pasom dla autobusów na Trasie Łazienkowskiej regularność też byłaby niezła. Twoje 105 będzie linią dłuższą, pchającą się zbędnie w korki na Towarowej, w alejach i na Marszałkowskiej.