Nowe trasy tramwajowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 04 cze 2009, 2:25

A na skrzyżowaniu z Dywizjonu 303 też byłyby wtedy rozjazdy? Generalnie to bardziej przydałby się tram do węzła Marsa, ale skoro lepiej utramwajawiać Bemowo...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 cze 2009, 8:49

jasiu pisze:Generalnie to bardziej przydałby się tram do węzła Marsa
Przecież to o co najmniej dwa rzędy wielkości droższe! :bredzisz:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 cze 2009, 10:20

Wolfchen pisze:
Glonojad pisze:Co do trasy na Bemowie, to ona jest w umowie TW ujęta - przyspieszenie realizacji to kwestia jedynie przesunięć w budżecie spółki i pokazania się dodatkowych kosztów wcześniej niż zakładano. Tylko i aż. Zastanawia mnie natomiast, kto tą trasę wybuduje...
Inwestor - miasto, inwestor zastępczy - TW, wykonawca - ZUE Kraków? :P
Chodziło mi raczej o kadry :p

Inwestorem będzie TW, bo ma to w umowie wieloletniej.

[ Dodano: |4 Cze 2009|, 2009 10:20 ]
jasiu pisze:A na skrzyżowaniu z Dywizjonu 303 też byłyby wtedy rozjazdy?
Ciekawe po co...
Generalnie to bardziej przydałby się tram do węzła Marsa, ale skoro lepiej utramwajawiać Bemowo...
Nie te koszty, poza tym nie ma tego w umowie TW z miastem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 04 cze 2009, 12:09

Bastian pisze:Przecież to o co najmniej dwa rzędy wielkości droższe! :bredzisz:
No dobra, to skoro na to nas nie stać, to może zamiast domalowywać kreski na mapie chociaż usprawnijmy obecne ciągi. Na pierwszy ogień Zawiszy-Gocławek, proszę bardzo:
- miedzy Zawiszy a Starynkiewicza jest przejście dla pieszych. Piesi zatrzymują ruch tramów. Czy nie można postawić migajacych lampek i znaku "Uwaga Tramwaj"? W Krakowie cos takiego było/jest.
- Przykrótkie, przywąskie przystanki na których mieszczą się 2 składy. Oczywiście gdyby wydłużyć wysepki ludzie by sie zadeptali. Trzeba dorobic przejscia podziemnie albo poszerzyc wysepki...
- Rondo Waszyngtona - tramwaj 2 razy stoi na światłach
- Waszyngtona w kierunku centrum: przejścia dla pieszych ze światłami na wysokości parku.
- Grochowska - przekleństwo wspólnych wysepek dla autobusu w kier. centrum i tramwaju w kier. Gocławka. Mieści się tylko 1 autobus i 1 skład.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 cze 2009, 12:26

1) światła to nie zakres działania TW,
2) chcesz wydłużać przystanki żeby obsługiwać WIĘCEJ, niż 2 składy na raz? Wtedy byś musiał mieć chyba 10-metrowe perony i dłuższy czas wymiany, żeby pasażerowie zdążyli dojść. A i tak by trzy składy na jednym świetle nie przejechały. Bez sensu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 04 cze 2009, 15:31

nie no faktem jest że zintegrowana petla tram-bus przy węzle Marsa byłaby marzeniem ....
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5312
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 04 cze 2009, 15:42

A jakby się jeszcze PKP udało do tego dorzucić...
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 04 cze 2009, 16:59

Nordyk110 pisze:Kierunek Górczewska na wprost , ale i tu pewnie kiedyś powstanie wiadukt ( za jakieś 20 lat ) .


Nie wiem kto by się zgodził na wiadukt w ciągu Górczewskiej nad PŚ, ale w tamtym miejscu to raczej bezsens... ](*,)
humptyangel pisze:Jak się zepniemy to wrzucimy na stronę za tydzień.
Z chęcią zobaczę, czekam :smile:
jasiu pisze:A na skrzyżowaniu z Dywizjonu 303 też byłyby wtedy rozjazdy?
A w jakim celu :-k Co za dużo to niezdrowo (-X

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 cze 2009, 18:40

Paweł_K pisze:A jakby się jeszcze PKP udało do tego dorzucić...
To chyba, że przez przebudowę linii kolejowej :p

[ Dodano: Czw 04 Cze, 2009 18:41 ]
Thompson04 pisze:
Nordyk110 pisze:Kierunek Górczewska na wprost , ale i tu pewnie kiedyś powstanie wiadukt ( za jakieś 20 lat ) .


Nie wiem kto by się zgodził na wiadukt w ciągu Górczewskiej nad PŚ, ale w tamtym miejscu to raczej bezsens... ](*,)
A wręcz piramidalna be-ze-du-ra.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 04 cze 2009, 20:56

jasiu pisze:
Bastian pisze:Przecież to o co najmniej dwa rzędy wielkości droższe! :bredzisz:
No dobra, to skoro na to nas nie stać, to może zamiast domalowywać kreski na mapie chociaż usprawnijmy obecne ciągi. Na pierwszy ogień Zawiszy-Gocławek, .
Do tego by wystarczyło proste i tanie przeprojektowanie sygnalizacji przynajmniej na skrzyzowaniach niewęzłowych, ale w tym mieście niedasie...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 cze 2009, 22:47

Przy tym podziale kompetencji? Owszem, niedasie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 05 cze 2009, 22:12

Glonojad pisze:Thompson04 napisał/a:
Nordyk110 napisał/a:
Kierunek Górczewska na wprost , ale i tu pewnie kiedyś powstanie wiadukt ( za jakieś 20 lat ) .


Nie wiem kto by się zgodził na wiadukt w ciągu Górczewskiej nad PŚ, ale w tamtym miejscu to raczej bezsens...


A wręcz piramidalna be-ze-du-ra.
Zobaczymy jak zrobią węzeł na Bliznem ,przewiduje niezłe korki .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 cze 2009, 22:51

I wiadukt Górczewskiej nad Powstańców Śląskich co tu niby pomoże? Pomijając fakt, że ciąg Górczewska - Leszno jest ślepo zakończony na ul. Okopowej*, a jednocześnie jest trasą prowadzącą ruch do centrum, więc z tym poprawianiem jej przepustowości nie wolno przesadzać.

* - ciąg Orlen - Wronia nie ma znaczenia komunikacyjnego i nie umożliwia prostego wplecenia na al. 'Solidarności'. Inna rzecz, że Okopowa też umiarkowanie to włączenie ułatwia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 cze 2009, 22:56

Okopowej chyba, a de facto Wroniej (rozumiejąc ją jako ciąg z Lesznem)? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 cze 2009, 22:59

Bastian pisze:de facto Wroniej
Skwer Kard. Wyszyńskiego. Lub stacją Orlenu. Jak kto woli. Będąc precyzyjnym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ