O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 15 cze 2009, 13:39

Wiadomo że w wakacje będą pocięte te Bombardiery. Biorąc pod uwagę sytuację na Radomskiej to raczej Łukowianka, Mazovia i Wiedenka powinny pójść pod nóż.

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 15 cze 2009, 18:32

Łukowiankę widziałem w standardowym zestawieniu czyli 3 środkowe + 1 sterowniczy ;)
Zgodnie z obiegami łukowianka idize 3+2 więc nie takie standardowe :)

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 15 cze 2009, 18:51

Czyli od początku ani razu nie wyjechała standardowo? Zresztą nie ma takiego zapotrzebowania nawet, zbyt dziwne pory.

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 15 cze 2009, 19:30

fidzio pisze:
Łukowiankę widziałem w standardowym zestawieniu czyli 3 środkowe + 1 sterowniczy ;)
Zgodnie z obiegami łukowianka idize 3+2 więc nie takie standardowe :)

Nigdy nie widziałem takiego zestawienia na tej trasie!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 15 cze 2009, 19:38

Zgodnie z obiegami łukowianka idize 3+2 więc nie takie standardowe
W takim zestawieniu na razie widywałem jedynie Wiedenkę, Radomiaka i Mazovię. Łukowianka? 1+3 lub sporadycznie (weekendy etc) 1+2. Dawno nie jechałem, ale jak widzę, to zawsze 1+3.
W zasadzie dużej biedy na niektórych pociągach być nie musi. Jak jechałem jakiś czas temu popołudniowym Radomiakiem, to za Zachodnią starczyło by spokojnie 3+1 a nie 4+1.... Nie wiem jak w Mazovii i Wiedence.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 16 cze 2009, 10:17

Glonojad pisze:A nie miały być 7-składy jako docelowe? Zresztą na linii nasielskiej i tak jest remont, po co tam stawać? :p
Bo do 20 Lipca ,,Słonecznik'' jedzie do Nasielska w planie 15431.
15431 nie mieści się PLK jak jedzie ,,Słoneczko''
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2009, 12:26

Zastanawiam się, co za kretyn (bo innego słowa użyć się nie da) wymyślił, żeby na skład pociągu z Radomia do Otwocka (przed 5 z Radomia) dawać regularnie dwukibel FP, a na pociągi typowo aglo (np. Mińsk-Grodzisk) dawać dwukibel z zielonymi siedzeniami. FP to na Wołomin, a na pozostałe trasy albo pełne moderny, albo zestawienie moderna+FP. W każdym razie zaproponowałbym zarządowi KM odbyć trzygodzinną podróż na FP - ciekawe, jak wtedy by śpiewali, choć pewnie koleją jeżdżą tyle, co i nic. Kibelek z Warszawy Wschodniej do Radomia (19:01 ze Wschodniego) przedwczorai i wczoraj przyjechał do Radomia z 10-minutowym opóźnieniem. Nie wspomnę o bijącym rekordy opóźnień "RADOMIAKU", w którym zdobycie miejsca siedzącego w poniedziałek z Radomia jest niemożliwe, a w pozostałe dni - wysoce utrudnione.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 20 cze 2009, 12:35

no Mińsk i Grodzisk to dwie z trzech (jeszcze Wołomin) lokomotyw finansowych transportu kolejowego w tym regionie. więc dobry pociąg na Mińsk-Grodzisk jak najbardziej pasuje;)

Mińsk ma Flirty, a Grodzisk np. EW60. Tylko Wołomin nic nie ma drogiego bo psują.

* - chodzi nie tylko o same stacje, ale też te między nimi, a Warszawą.

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 20 cze 2009, 12:52

Wolfchen pisze:Zastanawiam się, co za kretyn (bo innego słowa użyć się nie da) wymyślił, żeby na skład pociągu z Radomia do Otwocka (przed 5 z Radomia) dawać regularnie dwukibel FP
Kolego, nikt nie wymyślił tego specjalnie żeby jezdził FP, po prostu ten obieg robią sochaczewskie jednostki a tam jescze sporo FP jest. A co do tej osoby która to wymyśliła to wcale nie jest ona kretynem a układanie planów to cięzkie zadanie, więc byle kto tego też nie może robić...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2009, 13:12

fidzio pisze:Kolego, nikt nie wymyślił tego specjalnie żeby jezdził FP, po prostu ten obieg robią sochaczewskie jednostki a tam jescze sporo FP jest.
No to niech łączą jeden kibel FP i jeden z miękkimi. Chyba na tyle im jeszcze starczy? No i jednak obawiam się, że Radom generuje wystarczającą ilość przychodów, żeby wysyłać nieco lepsze jednostki, a nie FP. Zwłaszcza, że to jednak 2 i pół godziny planowej jazdy. A przez złe warunki podróży kolej traci kolejnych pasażerów. Co prawda na ich miejsce przychodzą nowi (bo liczba pracujących w Warszawie wzrasta), to jednak większość moich znajomych albo się przesiada do busów, albo też robią "komuny samochodowe"... Bo tak wygodniej i szybciej...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 20 cze 2009, 13:26

Przecież i tak wszyscy jeżdzą "Radomiakiem"...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2009, 13:38

fidzio pisze:Przecież i tak wszyscy jeżdzą "Radomiakiem"...
Tym o 5:11 sporo osób jeszcze jeździ, bo "RADOMIAK" jest niezabieralny. Generalnie pociągi między 4 a 6 z Radomia są nieźle zapełnione...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 20 cze 2009, 14:07

Wolfchen już nie przesadzaj bo nie widziałeś jaki ostatnio kibel do Mińska jeździ z PR... FP, drzwi się nie domykają, a o wyglądzie to już nie wspomnę...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2009, 14:45

marcin89 pisze:Wolfchen już nie przesadzaj bo nie widziałeś jaki ostatnio kibel do Mińska jeździ z PR... FP, drzwi się nie domykają, a o wyglądzie to już nie wspomnę...
Porównaj ilość pociągów do Mińska, a potem wlicz w to moderny i Stadlery, a następnie odnieś to do kibli na linii radomskiej. Nie licząc paru ściętych P&P...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 20 cze 2009, 17:51

Wolfchen pisze:Odnieś to do kibli na linii radomskiej. Nie licząc paru ściętych P&P...
Kibel kiblowi nie równy. Nasze grochowskie kible są całkiem wporzo (większość po NR już z miękkimi siedzieniami), teraz full plastików zostało dosłownie kilka sztuk na grochowie. Najwięcej FP ma Sochaczew i Tłuszcz. Niestety to co Wolfchen pisze jest częściowo racją a sytuacja pogorszyła się wraz z wprowadzeniem nowego rozkładu kiedy to Radomskie pociągi obsługiane do tej pory w 90% taborem Grochowskim zaczęły być obsługiwane w dużej mierze obiegami z Sochaczewa... Stąd tak duża liczba FP na linii Radomskiej

ODPOWIEDZ