Otóż to. Ale na tak długą trasę powinny być wypuszczane kible z miękkimi siedzeniami. Albo zmienić przepisy i wprowadzić 3 klasę za pół ceny drugiej. Bo warunki, jakie funduje "pasażerom" sochaczewska stajnia są na poziomie mniej więcej transportów bydła na rzeź. Pomijam tragiczny stan infrastruktury, bo tu jest poletko PLK...fidzio pisze:Kibel kiblowi nie równy.
O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Dobry pomysł. Nie będzie problemów (teoretycznych) z brudną tapicerką na zagłówku...szelest2 pisze:Niestety nie mam, w kazdym razie to są identyczne siedzenia jak te z drewnianymi podłokietnikami tylko że mają powleczone zagłówki skóropodobnym tworzywem
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
I to nie jest ostatnie słowo. Niedługo zobaczycie jeszcze siedzenia z zagłowkami wyprofilowanymi. Niestety siedziska stare, takie jak ostatnio montują. A one nie należą do najwygodniejszych.Premo pisze:Ale jak widać KM jeszcze nie skończyły eksperymentów z siedzeniami.
Zastanawiam się, kiedy ta zabawa się skończy..
[ Dodano: |22 Cze 2009|, 2009 09:29 ]
Wszelkie siedlce, dębliny, radomie i Łowicze - powinny być zestawiane z nieplastików, ale cóż zrobić... wczorajszy ustatni pociąg z linii dęblińskiej to oczywiście FP i szczerze powiedziawszy te 1,5h które nim jechałem były mało fajne, jak sobie porównam do swoich codziennych relacji, często odbywanych na miękkich siedzeniach..ten argument z długością trasy ma sens.
Ale jak pomyślę, że kiedyś to była norma..... Ufff... dobrze, że te czasy odeszły.
Miękkie+FP? I lżej d*pie będzieprzewoz pisze:Wszelkie siedlce, dębliny, radomie i Łowicze - powinny być zestawiane z nieplastików, ale cóż zrobić...
Za czasów PR, to z Radomia były skajowe na Warszawę... Więc wolę dawne czasyprzewoz pisze:Ale jak pomyślę, że kiedyś to była norma..... Ufff... dobrze, że te czasy odeszły.
Półtorej godziny niefajne, to co dopiero 3 godziny. A w środku letniego dnia, przy temperaturze około 30 stopni, to lepiej nie mówićprzewoz pisze:ustatni pociąg z linii dęblińskiej to oczywiście FP i szczerze powiedziawszy te 1,5h które nim jechałem były mało fajne
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ależ ja to wiem. Ale odniosłem się do "kiedyś" napisanego przez Przewoza. A obecnie KMy posiadają na tyle tapicerowanych składów, że nie sądzę, aby były problemy zobsadzeniem obiegów "dalekich" miękkimi, lub zielono-FP. Jest to po prostu olewanie pasażerów.Premo pisze:Tyle że były to jednostki z innych ZPR. KMom oddano same plastiki, jedne skajowe i kilka de-luxów
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Na tą chwilę nie ma żadnej reguły dotyczącej łączenia zwykłych jednostek w pary. Wprowadzenie takiego czegoś dla KM jest za trudneWolfchen pisze:A obecnie KMy posiadają na tyle tapicerowanych składów, że nie sądzę, aby były problemy zobsadzeniem obiegów "dalekich" miękkimi, lub zielono-FP. Jest to po prostu olewanie pasażerów.
Na FP jest identycznie, tyle, że skajowe szybciej stygną i są miękkiemarcin89 pisze:Czy ja wiem czy siedzenia skajowe są takie fajne, gdy latem słoneczko tak świeci, że wytrzymać się nie da
No to przy kierowaniu jednostek na obiegi patrzą na komfort jazdy, bo później jest tak, że na aglo są moderny, a na dalekich są FP...Premo pisze:Na tą chwilę nie ma żadnej reguły dotyczącej łączenia zwykłych jednostek w pary. Wprowadzenie takiego czegoś dla KM jest za trudne
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43