problem leży gdzie indziej - to że przez centrum jest szybciej niż obwodem wcale nie oznacza, że koniecznie na obwodzie jest potrzebna szyna. Potrzeba szyny zależy od liczby potencjalnych pasażerów. Jeśli z danej relacji korzysta mało osób, to faktycznie nie ma sensu (a były zastrzeżenia np. co do Twojej linii E-x).Teokryt pisze:Skoro są takie problemy to znaczy że czas zająć się szyną po obwodzie i nie pisać że to nie ma sensu.
Z Ursusa na Ursynów przez Śródmieście
Moderator: Wiliam
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Chyba pudło, on jest największym orędownikiem takiej trasy...Teokryt pisze:Pewien rybny inżynier ale to było dawno i nie pamietam już dokładnie i oskarżać nie chce. w każdym razie jestem pewny ze podczas dyskusji 189/401 był pomysł o tramwaju tam - i ktos potem pisał ze to nie nie opłaca.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
I pewnie od tego, co w tamtych okolicach będzie za 10 (20,30) lat zależy co powinno powstać na tej trasie. Bo jak dalej będzie to krajobraz przedmiejski - to bardziej by pasowało coś między tramwajem i kolejką. Ale jak się to zabuduje, to wtedy jak najbardziej zwyczajny tramwajmariow pisze:co nie znaczy że jest to do wykonania w krótkim czasie. nie sądzę że nawet w ciągu najbliższych 10 lat. kasa, kasa, kasa
Popatrz, jaka franca!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Można jeden tor Kleszczową, a drugi - Popularną. Można też szukać korytarza wzdłuż Nowolazurowej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Metro metro metro.mariow pisze:kasa, kasa, kasa
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Na południe może i trochę jest południe ale na północ? tam się przemysł i zakłady wycofują, będzie zabudowa mieszkaniowa.drapka pisze:Czyli nawet przez te dzikie pola wzdłuż Łopuszańskiej by się opłaciło pod względem popytu?
Dlaczego w warszawie nie może być linii tramwajowych podmiejskich. Jedyna jaka była to chyba na Boernerowo - ale bardzo dawno temu. Tak czy inaczej budowa tramwaju jest wielokrotnie tańsza od metra a wraz z priorytetami i wydzielonym torowiskiem jest niezła alternatywą.drapka pisze:Bo jak dalej będzie to krajobraz przedmiejski - to bardziej by pasowało coś między tramwajem i kolejką.
Wilanów i Okęcie też. Tramwaj tak, ale nie w takim wykonaniu, jak u nas. Jeśli już, to w wykopie/na wiadukcie i z SBL. Bo to, co sie teraz buduje i projektuje, to są lata 30. Tramwaje podmiejskie to już prędzej dałoby się zrealizować - Ząbki, Łomianki, Piaseczno - tam można się i rozpędzić i zrobić w miarę bezkolizyjne trasy.Teokryt pisze:Jedyna jaka była to chyba na Boernerowo - ale bardzo dawno temu. Tak czy inaczej budowa tramwaju jest wielokrotnie tańsza od metra a wraz z priorytetami i wydzielonym torowiskiem jest niezła alternatywą.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
jeśli tych priorytetów nikt nie wyłączy... I jeśli lepiej będą działać niż ułatwienia na Al. Jerozolimskich.Teokryt pisze: wraz z priorytetami i wydzielonym torowiskiem jest niezła alternatywą.
marzenia ścietej głowy, jeśli uważasz, że wtedy tę trasę udałoby się szybko wybudować...kajo pisze:Metro metro metro.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Moze wpisać gdzieś coś czy podobne odnośnie tramwajów ze maja one najwyższy priorytet komunikacyjny w mieście i żeby nawet widzi mi sie ZDM, inż. ruchu i podobnych uniemożliwiało takie ograniczanie przepustowości?jeśli tych priorytetów nikt nie wyłączy...
No wiec właśnie prędkość komunikacyjna wzrośnie, wzrośnie bezpieczeństwo, a koszt nie jest jakiś porażająco wielki .jasiu pisze:Tramwaj tak, ale nie w takim wykonaniu, jak u nas. Jeśli już, to w wykopie/na wiadukcie i z SBL
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Priorytety na Bemowie działają, na Alejach ich nigdy nie było.MeWa pisze:jeśli tych priorytetów nikt nie wyłączy... I jeśli lepiej będą działać niż ułatwienia na Al. Jerozolimskich.Teokryt pisze: wraz z priorytetami i wydzielonym torowiskiem jest niezła alternatywą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.