Pogrubienie mojego autorstwa w celu uwidocznienia interesującego mnie fragmentu.Flash8222 pisze:A teraz już oficjalnie, wóz 8106 zostanie skasowany. Koszt naprawy pojazdu przewyższył wysokość odszkodowania. Ale w zamian na R-7 przyjdzie 7 lub 8 sztuk U18 z numeracji 88XX
To PZU zaproponowało w takim razie za niskie odszkodowanie. Teraz MZA powinny przedstawić PZU kosztorys naprawy 8106 i zażądać wypłaty odszkodowania w takiej wysokości, która wystarczy na pokrycie całego kosztu naprawy tego autobusu.
Gdyby ewentualnie koszt naprawy był większy niż koszt zakupu takiego samego nowego autobusu to wtedy PZU powinno wypłacić odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup takiego nowego autobusu minus suma cen jaką realnie uda się uzyskać ze sprzedaży podzespołów i innych elementów wchodzących aktualnie w skład 8106.