O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

kajo
Posty: 2823
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 09 sie 2009, 20:19

przewoz pisze:Udało się z Flirtami, to uda się i z Bombardierami
Pod warunkiem, że będą miały dobre lokomotywy.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 09 sie 2009, 20:56

Oblot składu w ciagu 30-40 minut? Mogą zostać i siódemki póki co. A 30 minut to imho minimum po takiej trasie dłuższej (10-15 minut dla Flirtów widzieliście co robi przy wiekszych opóźnieniach).

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 09 sie 2009, 21:16

zofey pisze:Wydaje mi się że kasjerce zajmuje to dłużej niż 10 sekund, a ma lepszą wprawę.
:arrow: No właśnie. Pytanie to wzięło się stąd, że wczoraj wieczorem jechałem pociągiem KM ze Skarżyska-Kamiennej do Radomia (tak, tak, akurat popołudniowy powrót z Rzeszowa do Radomia nie był możliwy inaczej niż PKS do Skarżyska i potem pociąg - ale kolej w tej sytuacji ograniczyłem do minimum :D). Na jednym z przystanków na trasie wsiadł mężczyzna i poszedł na przód składu. Od jego wejścia do wyjścia minęło około 10 sekund, więc to wzbudziło moje podejrzenia - czy kupił bilet, czy dał łapówkę? Co było w środku - nie widziałem, dlatego nie chcę nikogo oskarżać, ale ten czas wydaje mi się zbyt krótki.

kajo
Posty: 2823
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 09 sie 2009, 22:02

MZ pisze:czy kupił bilet, czy dał łapówkę? Co było w środku - nie widziałem, dlatego nie chcę nikogo oskarżać, ale ten czas wydaje mi się zbyt krótki.
Może się o coś zapytał, albo coś innego?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 09 sie 2009, 23:21

kajo pisze:Może się o coś zapytał, albo coś innego?
:arrow: Z pieniędzmi w ręku? :>

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 10 sie 2009, 7:08

7) Małkinia (4wag).
Uchowaj :) generalnie jakby tam pojechały to by była ich pierwsza i ostatnia podróż :)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 sie 2009, 14:20

MZ pisze:
kajo pisze:Może się o coś zapytał, albo coś innego?
:arrow: Z pieniędzmi w ręku? :>
Może okazało się, że ni emusi kupować biletu? Że chciałó rozmienić itp.? Nie wiem jaki cel ma roztrząsanie tego...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 15 sie 2009, 14:16

Dnia 13 lipca pociąg "KURPIE" na dwóch jednostkach EN57-19xx. Ten sam skład powrócił następnego dnia rano do Skierniewic.
Co spowodowało, że 19stki zapuściły się aż do Ostrołęki? Czyżby delegacja jednostek z MNG do MNT?
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 15 sie 2009, 14:47

laczor pisze:Co spowodowało, że 19stki zapuściły się aż do Ostrołęki? Czyżby delegacja jednostek z MNG do MNT?
Nie daj Boże - powód jest inny po prostu na MNG przybyły do toczenia dwie jednostki z MNT i na pociąg ten wydano zastępcze jednostki będące na stanie MNG. Jeżeli zaś chodzi o delegację do MNT to znajdują się tam już trzy grochowskie jednostki 1800 1812 i 1814

szelest2
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2008, 20:06
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: szelest2 » 15 sie 2009, 19:33

A ile jednostek ma obecnie Tłuszcz na stanie? Łącznie z tymi z PRu.

abubu
Posty: 144
Rejestracja: 11 sie 2009, 20:20

Post autor: abubu » 16 sie 2009, 8:47

fidzio pisze:Nie daj Boże - powód jest inny po prostu na MNG przybyły do toczenia dwie jednostki z MNT i na pociąg ten wydano zastępcze jednostki będące na stanie MNG. Jeżeli zaś chodzi o delegację do MNT to znajdują się tam już trzy grochowskie jednostki 1800 1812 i 1814
Z Grochowa jest jeszcze 1397 i 1810.
Z PR jest: 1207, 989, 1555, 1529, 1449, 1678, 804, 1227.

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 16 sie 2009, 13:04

Z Grochowa jest jeszcze 1397
Nie możliwe, oddali 1397 do Tłuszcza? :shock: Przecież to modernizacja

Awatar użytkownika
Adamq
Posty: 151
Rejestracja: 08 sie 2008, 19:11

Post autor: Adamq » 16 sie 2009, 22:52

fidzio pisze:
Z Grochowa jest jeszcze 1397
Nie możliwe, oddali 1397 do Tłuszcza? :shock: Przecież to modernizacja
Tiia 1397 ta z KURNIKIEM nawet fajna =D>

jest jeszcze 822
Załączniki
P8162046 (2)a.JPG

szelest2
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2008, 20:06
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: szelest2 » 17 sie 2009, 13:19

A w jakich ona jeździ relacjach?? MUszę przyznać że jeszcze ani razu nie widziałem tego cuda. Ja kiedyś spisywałem numery jednostek żeby dowiedzieć się ile jest ich potrzeba żeby obsłużyć Wileniak, ale przy ok 40 wymiękłem i "odkryłem" że nie są przypisane do jednej relacji #-o

Awatar użytkownika
Adamq
Posty: 151
Rejestracja: 08 sie 2008, 19:11

Post autor: Adamq » 17 sie 2009, 14:17

składy jeżdżą w tak zwanych obiegach.... w Tłuszczu jest prawdopodobnie około 70 jednostek w tym delegowanych około 20 - nie tylko z PR a takze z innych sekcji KM(MNS, MNG czy też MNO) + szynobusy serii VT627 i VT628

ODPOWIEDZ