O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nowy spieprzony* rozkład jazdy już jest dawno ustalony... jakie są szanse na zmiany teraz?
* - dlaczego spieprzony? Koordynacji z SKM nie będzie na ten przykład.
* - dlaczego spieprzony? Koordynacji z SKM nie będzie na ten przykład.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jakoś w wakacje była tzw. konferencja rozkładowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Coś mi się już przypomina... Choć wcześniejsze ucieranie się zaczeło się już w maju.Glonojad pisze:Jakoś w wakacje była tzw. konferencja rozkładowa.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Tu nie ma co się zastanawiać, tu trzeba działać.GW pisze:Zastanowimy się, czy w składach powinni jeździć ochroniarze, czy też montować kamery i systemy alarmowe - mówi Majewski.
OK....GW pisze:Z naszych usług mogłoby korzystać znacznie więcej pasażerów. Sądzę, że moglibyśmy się reklamować wzdłuż zakorkowanych dróg dojazdowych do Warszawy i na billboardach informować, jak szybko do stolicy dojedzie się koleją
I nawet jak zespół będzie działał nie wiem jak, to ludzie dalej będą oglądać puste skłądy w drugą stronę w szczycie. Znowu teleportacja?GW pisze:Ludzie jadący takim zatłoczonym pociągiem często widzą, że w drugą stronę jedzie długi skład, całkiem pusty. Trzeba więc lepiej wykorzystać tabor. Chcemy zrobić porządne badania potrzeb pasażerów.
Ale OK. Daję kredyt zaufania i tak. Zobaczymy, jakie będa efekty.
rano: z X do WAW składy długie, z WAW do X składy krótkie
południe: krótkie w obie strony
popołudnie: z WAW do X długie, z X do WAW krótkie
wieczór: krótkie w obie strony
(tych składów długich byłoby po 5-6 na 1,5-2 godzinne relacje)
I mamy ów efekt teleportacji; ale to wymaga budowy około 6 baz w terenie.
południe: krótkie w obie strony
popołudnie: z WAW do X długie, z X do WAW krótkie
wieczór: krótkie w obie strony
(tych składów długich byłoby po 5-6 na 1,5-2 godzinne relacje)
I mamy ów efekt teleportacji; ale to wymaga budowy około 6 baz w terenie.
Nie tyle baz co większej liczby torów postojowych na stacjach zwrotnych i zwiększenie obsługi.
Co do konstrukcji RJ to polecam Harmonogram opracowania RRJ. Generalnie konstrukcja rozkładu powinna dobiegać końca.
Konferencje rozkładowe:
maj - uzgadnianie cykli,
koniec lipca - konflikty tras,
koniec sierpnia - skomunikowania.
Co do konstrukcji RJ to polecam Harmonogram opracowania RRJ. Generalnie konstrukcja rozkładu powinna dobiegać końca.
Konferencje rozkładowe:
maj - uzgadnianie cykli,
koniec lipca - konflikty tras,
koniec sierpnia - skomunikowania.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ooooo, Bohun żyje...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
I to dosłownie
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No teraz to trochę mnie przeraziłeś...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Gdzie jest ziewająca ikonka??Bastian pisze:http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,9519 ... ckich.html
Rewolucyjne zmiany w Kolejach Mazowieckich
Krzysztof Śmietana
2009-08-31, ostatnia aktualizacja 2009-08-31 09:02
(....................................)
*
Realne zmiany to kwestia jakichś 20 lat, a nie "z końcem roku". Nawet znów nie uda im się skoordynować SKM i KM..
Spośród natworzonych administracyjnych tworów zapewne tylko "cantrum zarządzania przezowami" będzie miało dużo roboty, informując co chwilę pasażerów, że ich pociąg stanął gdzieś w polu albo spóźni się 20 minut.