Autobusy testowane w Warszawie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 05 wrz 2009, 14:28

Jeździć to jeżdżą ale czy na tych samych brygadach to nie wiem.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 05 wrz 2009, 15:03

Dzięki
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

fifi
Posty: 37
Rejestracja: 13 mar 2008, 18:43
Lokalizacja: ochota

Post autor: fifi » 05 wrz 2009, 23:23

Capacity na 4, citaro 2 albo 1. w kazdym razie niewiele przed tamtym

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 05 wrz 2009, 23:23

fifi pisze:citaro 2
2

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 07 wrz 2009, 20:45

Plesim pisze:Jest także przekleństwo kierowców czyli drzwi 3 i 4 sterowane przez pasażerów. Niestety szybko się zamykają i pojawiają się ciągłe narzekania przez to na kierowców.
W CapaCity na 3 i 4 drzwiach wiszą wydrukowane kartki "Uwaga, drzwi zamykają się automatycznie po 4 sekundach" czy jakoś tak.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 09 wrz 2009, 7:20

Bez sensu to CapaCity - nie dość że te 3 i 4 drzwi to jedna wielka porażka - ktoś wyszedł z założenia że tamtędy wchodzi bądź wychodzi zawsze tylko jedna osoba, i ciągle przytrzaskują pasażerów to zabudowa z tyłu jest na miarę 19 a nie 21 wieku - nie dość że schodki samobójców jak w Manach to jeszcze z drugiej strony wieża 8-( . Wygląda to jakby miał 2 silniki. Po co to kupować jak i tak te dodatkowe 1,5 metra traci się na zabudowę? Poza tym niby Merc a też skrzypi.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 09 wrz 2009, 16:54

Najwięcej to się traci przez brak II rzeźni :]
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 09 wrz 2009, 18:51

916 powiedział dzisiaj, że jest wydziobany i już mu się nie chce, poległ na Górczewskiej.
15/12/2005-12/7/2019

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 09 wrz 2009, 19:02

gazeta.pl napisała:
Mercedes Capacity zepsuł się na Górczewskiej. W pojeździe awarii uległ mechanizm drzwi - nie chciały się zamknąć. Zadziałał system automatycznej blokady kół, która uniemożliwia ruszenie z miejsca, gdy drzwi te otwarte. Mercedes stanął przy Parku Moczydło.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 09 wrz 2009, 20:35

Zapewne padły trzecie drzwi. Już wczoraj odmawiały posłuszeństwa.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 09 wrz 2009, 22:05

W RnG podane zostało, że autobus jest testowany na linii 191 :kaput: :D Ehh, ci dziennikarze =;

Awatar użytkownika
chudzini7
Posty: 84
Rejestracja: 15 mar 2008, 19:03
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: chudzini7 » 10 wrz 2009, 1:44

Po południu mijałem go na Radzymińskiej, więc z problemem się pewnie uporali
R.I.P. 709 Bródno-Podgrodzie - Zielonka (Kopernika)
Obrazek

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 10 wrz 2009, 18:00

Myślałem że 916 jest niedopracowany ale dziś jechałem krótszym bratem i jest jeszcze gorszy - wszystkie wady CapaCity (łącznie z drzwiami pułapkami) to jeszcze tył nie jest niskopodłogowy i jest stopień w drzwiach. Ale cóż przyznać trzeba że oba są naprawdę dobrej jakości jeżeli chodzi o napęd i jakość montażu, skrzypienia chyba nie da się uniknąć na naszych drogach. Jedyne co dziwi to brak jakiegokolwiek sygnału zamykania drzwi.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 10 wrz 2009, 18:25

Michalk001 pisze:jechałem krótszym bratem i jest jeszcze gorszy - wszystkie wady CapaCity (łącznie z drzwiami pułapkami)
Testery oba są przeznaczone na rynek niemiecki i tam pewnie z drzwiami nie byłoby problemów. Niestety nasi pasażerowie nie wiedzą do czego są fotokomórki i potrafią stać oparci o drzwi nawet gdy w środku jest pełen luz.
Michalk001 pisze:jest stopień w drzwiach
Przynajmniej nie ma takiego alpinarium jak w MAN-ie.
Michalk001 pisze:Ale cóż przyznać trzeba że oba są naprawdę dobrej jakości jeżeli chodzi o napęd i jakość montażu
Jeżeli chodzi o montaż to w członie B zaczynają odchodzić plastiki na suficie. ;-)

Ponoć oba egzemplarze mają jechać do Kielc gdzie będzie uroczyste przekazanie m.in. nowych wozów dla Krakowa.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 07 sty 2010, 20:03

W ubiegłym roku miał być testowany jeszcze jeden wóz ale z nieznanych przyczyn do tego nie doszło. Chodzi o SOR-a 18. Takie dwa wozy trafiły parę dni temu na wyposażenie DPMP w mieście Prešov na Słowacji. Polecam obejrzeć ich fotogalerię i według mojej opinii kompletnie nie trafione wnętrze. http://www.mestskadoprava.net/galeria/i ... -1981-12-3

ODPOWIEDZ