Autobusy testowane w Warszawie
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
W CapaCity na 3 i 4 drzwiach wiszą wydrukowane kartki "Uwaga, drzwi zamykają się automatycznie po 4 sekundach" czy jakoś tak.Plesim pisze:Jest także przekleństwo kierowców czyli drzwi 3 i 4 sterowane przez pasażerów. Niestety szybko się zamykają i pojawiają się ciągłe narzekania przez to na kierowców.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Bez sensu to CapaCity - nie dość że te 3 i 4 drzwi to jedna wielka porażka - ktoś wyszedł z założenia że tamtędy wchodzi bądź wychodzi zawsze tylko jedna osoba, i ciągle przytrzaskują pasażerów to zabudowa z tyłu jest na miarę 19 a nie 21 wieku - nie dość że schodki samobójców jak w Manach to jeszcze z drugiej strony wieża
. Wygląda to jakby miał 2 silniki. Po co to kupować jak i tak te dodatkowe 1,5 metra traci się na zabudowę? Poza tym niby Merc a też skrzypi.
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Myślałem że 916 jest niedopracowany ale dziś jechałem krótszym bratem i jest jeszcze gorszy - wszystkie wady CapaCity (łącznie z drzwiami pułapkami) to jeszcze tył nie jest niskopodłogowy i jest stopień w drzwiach. Ale cóż przyznać trzeba że oba są naprawdę dobrej jakości jeżeli chodzi o napęd i jakość montażu, skrzypienia chyba nie da się uniknąć na naszych drogach. Jedyne co dziwi to brak jakiegokolwiek sygnału zamykania drzwi.
Testery oba są przeznaczone na rynek niemiecki i tam pewnie z drzwiami nie byłoby problemów. Niestety nasi pasażerowie nie wiedzą do czego są fotokomórki i potrafią stać oparci o drzwi nawet gdy w środku jest pełen luz.Michalk001 pisze:jechałem krótszym bratem i jest jeszcze gorszy - wszystkie wady CapaCity (łącznie z drzwiami pułapkami)
Przynajmniej nie ma takiego alpinarium jak w MAN-ie.Michalk001 pisze:jest stopień w drzwiach
Jeżeli chodzi o montaż to w członie B zaczynają odchodzić plastiki na suficie.Michalk001 pisze:Ale cóż przyznać trzeba że oba są naprawdę dobrej jakości jeżeli chodzi o napęd i jakość montażu
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ponoć oba egzemplarze mają jechać do Kielc gdzie będzie uroczyste przekazanie m.in. nowych wozów dla Krakowa.
W ubiegłym roku miał być testowany jeszcze jeden wóz ale z nieznanych przyczyn do tego nie doszło. Chodzi o SOR-a 18. Takie dwa wozy trafiły parę dni temu na wyposażenie DPMP w mieście Prešov na Słowacji. Polecam obejrzeć ich fotogalerię i według mojej opinii kompletnie nie trafione wnętrze. http://www.mestskadoprava.net/galeria/i ... -1981-12-3