Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 12 wrz 2009, 0:38

fidzio pisze:.... a w poniedziałek powinny wyjechać odstawione na WS 60-tki. Czy wyjadą... się okaże :)
Do składnicy złomu? :D
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 12 wrz 2009, 8:39

Przepraszam, nie znam się dobrze że Pan Dyspozytor i Student z Sulejówka mnie oświecili. Szkoda że tak wybitni fachowcy nie pracują na zapleczu technicznym wtedy zapewne było by mniej awarii.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 wrz 2009, 12:41

fidzio pisze: (Mińsk po mariażu z PESĄ rzeczywiśćie obniża jakość - tak jak pisze Adamq)
IMHO dalej uważam, że to wychodzi samo z siebie - oszczędności. Efektów przejęcia ZNTK przez Pesę nie widać, no może poza tym, że Mińsk robi PO ED74, nie mając nawet dobrej dokumentacji do tych wozów (producent nie przekazał...).
Przetwornica to ciągle jedna i ta sama firma, więc bedą wiedzieć co jest nie tak.. Natomiast niedziałające po paru dniach drzwi to specjalność chyba wszystkich naszych zakładów :) Swego czasu trudno było trafić na jednostkę czy wagon w którym napęd pracowałby poprawnie. Jeżeli chodzi o to, to chyba tylko Bombardier wygrywa, bo tam ludzie szarpią się z tymi drzwiami, zamykają na siłę klamką, a drzwi dalej uparcie działają :P
fidzio pisze:a w poniedziałek powinny wyjechać odstawione na WS 60-tki. Czy wyjadą... się okaże
Ciekawe, na jak długo ;)

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 wrz 2009, 22:35

Dzisiaj miałem nieprzyjemnosc widzieć z bliska na Wschodnim Flirta i OMG, czy on był kiedykolwiek myty? Na szybach zalega taka półprzepuszczalna warstwa kurzu, wszystko brudne że aż strach.
Naprawdę aż żal człowieka ogarnia że taki nowy tabor moze byc juz tak zapuszczony. ](*,)

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 16 wrz 2009, 8:27

W niedzielę w Cegłowie takiego widziałem: cały rudy ](*,)

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 wrz 2009, 10:15

Rosa pisze:Dzisiaj miałem nieprzyjemnosc widzieć z bliska na Wschodnim Flirta i OMG, czy on był kiedykolwiek myty?
Nie, no czasem je myją.
Ale teraz mamy zimne poranki, tworzy się mgła. We mgle osad łatwiej przylega do składu. Przypomnijcie sobie, jak wyglądała 14WE, jak dojechała na Trako z Nowego Sącza te kilka lat temu. Była cała maksymalnie usyfiona po pokonaniu tych kilkuset kilometrów, a mniej wiecej tyle Flirty robią w dobie, więc nie ma co się dziwić.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 21 wrz 2009, 15:40

Tak w ogóle, to w końcu udało się zakończyć przetarg (chyba w miarę ostateczny wynik) na dostawę używanych 10 EZT (3 i 4 wagonowych). Bez większego zaskoczenia - wygrał Mińsk ofkors.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 wrz 2009, 16:55

Czy wiadomo, dokąd trafią owe używańce? Może Sochaczew, bo chyba oni najbardziej kuleją pod względem taboru... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 21 wrz 2009, 17:49

Myślę, że nawet w KM tego na razie nie wiedzą. Pewnie AKMki pójdą klasycznie na Ochotę, bo ci wiedzą co z tym robić, a EN71? Czort wie.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 21 wrz 2009, 17:55

Wolfchen pisze:Czy wiadomo, dokąd trafią owe używańce? Może Sochaczew, bo chyba oni najbardziej kuleją pod względem taboru... :-k
Najbardziej kuleje Grochów i Ochota. Sochaczew tak źle nie stoi z taborem.
Na Ochocie przez te wszystkie ,,czopki'' i ,,asynchrony'' normalnego taboru jak na lekarstwo.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 21 wrz 2009, 20:29

Nie wiecie czy ostatnio nie zrobił się jakiś nowy AKM? Ostatnio mijałem jakiegoś i z okien pociągu mignął mi numer, ale wydawało mi się że był 1577, ale to tak szybko że mogło mi się przewidzieć.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 21 wrz 2009, 21:05

Wczoraj na Ochocie stały połączone 1573+1577.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 21 wrz 2009, 22:46

Czy w części AKMów nie zamontowano czasem klimy? Widziałem dziś jeden dwuskład w którym na dachu każdego członu 1 jednostki były po 2 skrzynki więcej niż w drugiej. Jeśli nie jest to klima to co?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 22 wrz 2009, 7:16

To ogrzewanie nawiewne a nie klima. W jednostkach z ZNTK zostawili to na dachu, podobnie jak en57km, tylko juz mniejsze urządzenia i w osłonie. W jednostkach z NEWAGU wsadzili to pod pudło. Klima jest tylko w kabinach maszynisty. Wszystko tak, jak było wcześniej. Natomiast widoczne są braki VT, bo z Czeremchy jechał 627. Mogło być trochę ciasno. Aż marzy się żeby kiedyś zobaczyć jakąś dobrą wersję ATR200 lub GTW...

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 22 wrz 2009, 8:56

Jestem ciekaw ile czasu trwał wyładunek na Wschodnim przy szerokości potoku 2 osób; jeśli przy 4 trwa znacznie dłużej niż z jakiegokolwiek innego pociągu kończącego trasę.

ODPOWIEDZ