Komunikacja miejska w Wawrze

Moderator: Wiliam

man1956
Posty: 1592
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 06 paź 2009, 20:57

Co rozumiesz pod pojęciem "dziurniki"? Jeśli płyty betonowe z otworami zamiast asfaltu na jezdni, to one nie są durne, tylko potrzebne, żeby nie zadusić całkowicie korzeni starego dębu (pomnik przyrody), który rośnie praktycznie pośrodku drogi. Swoją drogą ten odcinek Zagórzańskiej to bardzo piękne miejsce. Zwłaszcza o tej porze roku.

[ Dodano: |6 Paź 2009|, 2009 20:58 ]
Co rozumiesz pod pojęciem "dziurniki"? Jeśli płyty betonowe z otworami zamiast asfaltu na jezdni, to one nie są durne, tylko potrzebne, żeby nie zadusić całkowicie korzeni starego dębu (pomnik przyrody), który rośnie praktycznie pośrodku drogi. Swoją drogą ten odcinek Zagórzańskiej to bardzo piękne miejsce. Zwłaszcza o tej porze roku.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 07 paź 2009, 0:30

btw, ktoś tym 213 jeździ z Radości/Zbójnej Góry do Falenicy?

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 07 paź 2009, 0:39

jasiu pisze:btw, ktoś tym 213 jeździ z Radości/Zbójnej Góry do Falenicy?
Do i z Gimnazjum na ulicy Wilgi.Przynajmniej w tym kursie co jechałem wsiadło kilkanaście młodych osób , głównie jechali do Aleksandrowa, ale część osób pojechała i do Falenicy, a jedna nawet do Błot. Rejonizacja Gimnazjum wschodniej części Falenicy.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 07 paź 2009, 1:01

czyli istnieje przesłanka żeby skrócić 213 do Aleksandrowa :>

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 paź 2009, 9:33

jasiu pisze:czyli istnieje przesłanka żeby skrócić 213 do Aleksandrowa :>
W Aleksandrowie tego nie zmieścisz, a poza tym oprotestowano skręt ze Złotej Jesieni w prawo w Zagórzańską.

To 142 powinno stamtąd wylecieć w podskokach.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 07 paź 2009, 15:48

jasiu pisze:czyli istnieje przesłanka żeby skrócić 213 do Aleksandrowa :>
Chyba nie. Dziś przejechałem się tym całym 213 z Gocławia o 10.16. Względnie najlepsze wzięcie było między Falenicą a przystankami na Ochoczej i Narcyzowej. Niemniej frekwencja na całej trasie wahała się w granicach 5-10 osób.
Błota mają zły dojazd do PKP Falenica. Przystanek dopiero za torami, trzeba się wracać i czekać na przejeździe.

[ Dodano: |7 Paź 2009|, 2009 15:52 ]
Bastian pisze:
jasiu pisze:czyli istnieje przesłanka żeby skrócić 213 do Aleksandrowa :>
W Aleksandrowie tego nie zmieścisz, a poza tym oprotestowano skręt ze Złotej Jesieni w prawo w Zagórzańską..
Kto znów oprotestował i czemu? Nie spodziewałem się aż takich ingerencji w przebieg trasy.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 07 paź 2009, 16:13

Andrzej pisze:Kto znów oprotestował i czemu?
Chyba przewoźnik.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 paź 2009, 20:29

Nie, Rada Osiedla Aleksandrów.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 08 paź 2009, 12:52

Zbiór propozycji forumowych dla Wawra, ale i przy okazji innych rejonów zapłowieckich, porządkowujących całościowo układ linii w Wawrze, Rembertowie i Wesołej, wybrałem to co uważam za najlepsze dla zapłowiecza i gdzieniegdzie dodałem coś jeszcze od siebie:
113: Wiatraczna - Falenica (521 - kasacja) 10/15/15
115: Międzylesie - Wiatraczna [powrót na historyczną trasę] 10/15/15
119: Międzylesie, Żegańska, Mrówcza (lub Szpotańskiego), Lucerny, Kadetów, Wał Miedzeszyński, Trasa Siekierkowska, Bobrowiecka, Waryńskiego, Dworzec Centralny 15/20/20
123: Dw. Wschodni/Lubelska, Wiatraczna, Gocław, Fieldofra, Umińskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Wał Miedzeszyński, Wersalska, Paryska, Francuska, AL. Zieleniecka, Dw. Wschodni/Kijowska - przejęcie części trasy linii 146, 15/20/20
137: Dworzec Wschodni (Lubelska), Grochów, Marysin, Zielona, Wola Grzybowska 15/15/15 (co drugi kurs do Starej Miłosnej, kasacja 315, 514)
142: Wiatraczna, Trakt Lubelski, Przewodowa, Patriotów (zach.), Falenica 10/15/15
143: Stary Rembertów - Wiatraczna 10/15/15
146: Dw. Wschodni/Kijowska, al. Zieleniecka, Saska, Zwycięzców, Międzynarodowa, Brazylijska, Saska, Bora-Komorowskiego, Meissnera, Fieldorfa, Wał Miedzeszyński, Falenica - obecnie linia 146 omija punkty przesiadkowe jadąc uboczem Gocławia, dzięki zmianie pasażerowie zyskają możliwość przesiadki do linii gocławskich jak i przesiadkę na TŁ, większa częstotliwość zrekompensuje oberek przez Międzynarodową, 10/15/15
147: Dw. Wschodni/Kijowska, Al. Zieleniecka, Francuska, Zwycięzców, Saska, Gocław, Zerzeń, Międzylesie, Wiśniowa Góra - korekta trasy, przesiadka na TŁ, 10/15/15
161: trasa jak teraz - 15/15/15
168: Rakowiecka/Kościół, Gocław, Ostrobramska, Os. Ostrobramska, 15/20/20
182: Os. Ostrobramska, Łukowska, TŁ, Dworzec Zachodni (lub Ursus) 7,5/10/10
183: Wiatraczna, Nowy Rembertów, Zielona, Wola Grzybowska 15/15/15
196: Stary Rembertów - PKP Rembertów 10/15/15
213: Błota, Bysławska, Ochocza, Zagórzańska, Aleksandrów, Zagórzańska, Izbicka, Panny Wodnej, Mrówcza, PKP Międzylesie, Patriotów (wsch.), IX Poprzeczna, Kajki, Czecha, Wierzchowskiego, Instytut Kardiogloii (powrót: Alpejska, Kajki, IX Poprzeczna, ...) 15/15/15
214: Mokry Ług, Al. Sztandarów, PKP Rembertów, Nowy Rembertów, Marysin, Łysakowska, Skrzyneckiego, Czecha, Trakt Lubelski, Zwoleńska, Międzylesie (docelowo zamiast Zwoleńskiej - Borków, kasacja 305) 15/20/20
215: Aleksandrów, Ochocza, Patriotów (wsch.), Żegańska, Kajki, Kościuszkowców, Korkowa, Okularowa, Chełmżyńska, Strażacka, al. Chruściela, Paderewskiego, Mokry Ług, dla mieszkańców z Paderewskiego linia poza dzielnicę do węzła Okularowa, 15/15/15
216: Zielona, PKP Rembertów 10/15/15
383: Wiatraczna - Nowy Rembertów 15/-/-
502: Stara Miłosna, Gocław, Dworzec Centralny (411 - kasacja) 15/20/20
515: Stary Rembertów - Ursus/Niedźwiadek (401, 415 - kasacja) 10/15/15
520: Marysin - Znana 5-7,5/10/10 /przystanki dla 520 i 523 jak dla 525/
525: trasa i częstotliwość bez zmian

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 paź 2009, 14:00

Wiśniowa Góra?

525 kasacja?

Ile mnie więcej trzeba brygad?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

pawulon
Posty: 528
Rejestracja: 02 sty 2008, 21:26
Lokalizacja: os Zerzeń

Post autor: pawulon » 08 paź 2009, 14:03

WoW!! Jestem pod wrażeniem! Tylko czy zamkniesz to brygadowo :D i zaraz będą uwagi na pewno co do przebiegu trio 123, 146 i 147 bo jednak wpuszczanie 146 na Gocław to nie koniecznie dobry pomysł :-k Przy częstotliwości co 10/15 dla 147 i 146 nie byłoby problemu z takimi trasami:
123- Skrócenie trasy: Dw. Wschodni Lubelska - Gocław
146 - Bez zmiany trasy
147 - Przejęcie trasy po 123: Wiśniowa - .... - Fieldorfa - Bora K. - Saska - Brazylijska - Międzynarododwa - Zwycięzców - Saska - ... - Dw Wschodni Kijowska
I jeszcze jedna uwaga, czy nowe 502 nie jest zbyt słabe jak na przejazd przez Gocław? Dla SM na pewno ok tylko pewnie kursy skrócone byłyby mile widziane (Gocław - Politechnika). Ale i tak DUŻY Plus dla ciebie Andrzeju =D>
the best 147!!

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 08 paź 2009, 14:12

Ja bym jednak wycofał w ogóle 119 z Wawra, w zamian 168 częściej niż w projekcie Andrzeja, a na Lucerny - Kadetów 213 z Międzylesia na Gocław co 10 minut.
A w zamian 213 na Mrówczej i z Błot linia 225, wtedy byłyby linie 115, 215, 225 i 525.
W zamian linii 142 linia 113, w zamian linii 521 linia 221.
A to dlatego żeby nie było niepotrzebnych roszczeń z Aleksandrowa w sprawie ponownego przywrócenia linii 142 tam.
Ja będzie linia 113 będzie już co innego.
No i oczywiście 147 połączone z 123 , a 146 tak jak teraz.

[ Dodano: |8 Paź 2009|, 2009 14:29 ]
Brygady : 113 10 brygad , 146 11 brygad, 147 11 brygad, 213[ Międzylesie- Gocław] 6 brygad. To jeśli chodzi o Wawer zachodni. Czyli 32 brygady 12 m i 6 mini.
Teraz mamy 119 7 brygad, 146 6, 147 6, 142 5, + doliczamy 4 brygady z 123 i 213 6 mini..
Czyli tak na oko będzie 30 brygad 12m , brakuje więc 2 brygady dla Wawra Zachodniego
Sporo :D A jeszcze zasilenie 168...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 paź 2009, 14:29

1. Czy starczy brygad?
2. Czemu chcesz opierać Aleksandrów tylko na 215, które jedzie przez pół miasta i 213, które wije się niczym węgorz?
3. Jak rozumiem, ludzie z Wiśniowej Góry piechotką na Międzylesie?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 08 paź 2009, 14:32

Wolfchen pisze:1. Czy starczy brygad?
2. Czemu chcesz opierać Aleksandrów tylko na 215, które jedzie przez pół miasta i 213, które wije się niczym węgorz?
3. Jak rozumiem, ludzie z Wiśniowej Góry piechotką na Międzylesie?
Ad.1 A bo mają takie potrzeby?
Ad.2 WG należy do osiedla Międzylesie , więc jak mniemam kolega uznał go jako całość.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 paź 2009, 14:37

Hm, bardziej, niż potrzeby Aleksandrowa, miałem tu na myśli ich "przedsiębiorczych" radnych i R.O.


A co do WG, to istotnie, może i tak...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Zablokowany