Dojazd do UKSW

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8879
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 paź 2009, 19:29

Mówi się, że w trakcie budowy mają zamknąć skręt z Marymonckiej w Pstrowskiego.
Co wtedy z taką zetką? Przyzwyczaić i odebrać? Wysłać do UKSW lub do cmentarza?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 paź 2009, 19:45

person pisze:Mówi się, że w trakcie budowy mają zamknąć skręt z Marymonckiej w Pstrowskiego.
Co wtedy z taką zetką?
Skierować przez ulicę Przy Agorze, albo na Młociny - UKSW
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 paź 2009, 20:00

Wolfchen pisze:Skierować przez ulicę Przy Agorze
I potem zostawić na wieki, bo Wrzeciono będzie miało bezpośredni autobus pod Halę Marymoncką...

Tym niemniej jest prawie przesądzone, że zetka w jakiejś formie będzie :/
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 25 paź 2009, 20:06

person pisze:Mówi się, że w trakcie budowy mają zamknąć skręt z Marymonckiej w Pstrowskiego.
Co wtedy z taką zetką? Przyzwyczaić i odebrać? Wysłać do UKSW lub do cmentarza?
Skręt z Marymonckiej w Pstrowskiego w lewo jest już zakazany z adnotacją 'nie dotyczy autobusów ZTM', niemniej wykonywanie tego manewru liniowo spowodowałoby jeszcze większy burdel na tym skrzyżowaniu.
Bastian pisze:
Wolfchen pisze:Skierować przez ulicę Przy Agorze
I potem zostawić na wieki, bo Wrzeciono będzie miało bezpośredni autobus pod Halę Marymoncką...

Tym niemniej jest prawie przesądzone, że zetka w jakiejś formie będzie :/
Zetka jest bez sensu, ile brygad trzeba na sensowną zetkę? A ile na weekendowe dowtyczkowanie 181, bo w tygodniu takiej potrzeby nie ma?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 paź 2009, 20:18

Szeregowy_Równoległy pisze:Zetka jest bez sensu, ile brygad trzeba na sensowną zetkę?
To będzie raczej polityczna zetka, a nie sensowna. Na sensowną to brygad póki co na pewno nie ma.
Szeregowy_Równoległy pisze:A ile na weekendowe dowtyczkowanie 181, bo w tygodniu takiej potrzeby nie ma?
Co tam 181, skoro chodzi o dojazd do Hali Marymonckiej, tramwaju 36 itp.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Molo
Posty: 658
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 25 paź 2009, 20:25

Bez sensu. Zawtyczkowne 181 jest moim zdaniem wystarczającym zastępstwem za tramy. Poza tym przesiadki przy Awf i Podleśnej do jakoś specjalnie uciążliwych nie należą.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 25 paź 2009, 20:25

Bastian pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Zetka jest bez sensu, ile brygad trzeba na sensowną zetkę?
To będzie raczej polityczna zetka, a nie sensowna. Na sensowną to brygad póki co na pewno nie ma.
Szeregowy_Równoległy pisze:A ile na weekendowe dowtyczkowanie 181, bo w tygodniu takiej potrzeby nie ma?
Co tam 181, skoro chodzi o dojazd do Hali Marymonckiej, tramwaju 36 itp.
Ja też mogę stworzyć taką listę życzeń z Muranowa? :D Z powrotem starego 180 przez Andersa (próg na Lewartowskiego jest naprawdę niziutki, da się przejechać), i ze 127 również przez Muranowską i Andersa? :D

A tak serio: Zajebiste 181 i zajebista 17 zapewniają dojazd do Hali czy do 36, przesiadka faktycznie trochę uciążliwa, bo kawałek do przejścia, ale bez dramatu. Jeśli w innych częściach miasta się tnie (rozpacz za 186 trwa dalej) to po cholerę tutaj robić jakieś kalekie twory oznaczone jako Z, zamiast wzmocnić i tak fajnie działającą linię (181), którą wszyscy znają i która ma powodzenie?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 paź 2009, 20:29

Szeregowy_Równoległy pisze:zamiast wzmocnić i tak fajnie działającą linię (181)
Widziałem pomiary, w DP wzmacniania to tam nie wymaga nic. A jeśli o 181 mowa, to do czego można nim dojechać innego, niż pozostałymi liniami? Do metra i do 114, 116 można czymkolwiek (choćby 103), do 157 tramwajem 17 do Stawek, do niej też (podobnie jak do 185) jest 121...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 25 paź 2009, 20:34

Bastian pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:zamiast wzmocnić i tak fajnie działającą linię (181)
Widziałem pomiary, w DP wzmacniania to tam nie wymaga nic. A jeśli o 181 mowa, to do czego można nim dojechać innego, niż pozostałymi liniami? Do metra i do 114, 116 można czymkolwiek (choćby 103), do 157 tramwajem 17 do Stawek, do niej też (podobnie jak do 185) jest 121...
Temat jest o UKSW, zaoczni stamtąd się skarżą i to o nich myślałem, bo faktycznie miewają średnio z dojazdem, a dużą część frekwencji 181 zapewniają właśnie studenci. Poza tym pisałeś o zetce, która jest ideą chorą, i jeśli już ktoś koniecznie ma potrzebę w coś nakłaść brygad to właśnie w lekki tuning 181 w DS.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

tatra
Posty: 314
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 26 paź 2009, 9:19

Zetka do UKSW na Dewajtis jest zbędna.Można wykorzystać 121 które po skróceniu do Chomiczówki stało się muchowozem,wycofać z Podleśnej (i tak od Przy Agorze pokrywa się z 181) i dać prosto do Metra Marymont-Gdańską-Rudzką-Klaudyny.
Wystarczyłoby po 1 brygadzie w DP i DŚ zdjęte z 205 które mogłoby kończyć na Metrze Marymont.
W ten sposób 121 zastąpiłby tanim kosztem Zetkę. :idea:
tatra

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 26 paź 2009, 10:00

Bastian pisze:Tym niemniej jest prawie przesądzone, że zetka w jakiejś formie będzie :/
Brygady z 181, czy 103?

Pozdr,
MK
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 26 paź 2009, 10:09

tatra pisze:Zetka do UKSW na Dewajtis jest zbędna.Można wykorzystać 121 które po skróceniu do Chomiczówki stało się muchowozem,wycofać z Podleśnej (i tak od Przy Agorze pokrywa się z 181) i dać prosto do Metra Marymont-Gdańską-Rudzką-Klaudyny.
Wystarczyłoby po 1 brygadzie w DP i DŚ zdjęte z 205 które mogłoby kończyć na Metrze Marymont.
W ten sposób 121 zastąpiłby tanim kosztem Zetkę. :idea:
Dalej nie rozumiem gdzie tam jest jakikolwiek problem w DP. W DS owszem, ale nie w DP.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 26 paź 2009, 16:25

a ta "zetka" to jak miałaby jeździć? Pytam tak z ciekawości. Kraniec na Pl. Wilsona czy Metro Marymont? I czy skoro ma już coś jeżdzić to nie lepiej wycofać 121 z Podleśnej i jego tam wysłać (domniemuję, iż "Z-x" ma jechać od Huty)?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 paź 2009, 16:36

Moim zdaniem logiczne by było, żeby linia Z-x jechała rówolegle do zamkniętego odcinka torów tramwajowych, jak do tej pory przy zamknięciach torów bywało... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 paź 2009, 17:41

A więc METRO MŁOCINY - Zgrupowania Kampinos - Marymoncka - TWARDOWSKA? Tak się na razie da (tylko trzeba by gdzieś zawrócić ;)), ale w przeciwną stronę już nie. Można przez Przy Agorze - ale dokładnie to robi 103.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ