O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
Może całodobowe, to przesada, ale dwa pociągi w środku nocy - czemu nie, nawet weekendowo. Sporo osób by było zadowolonych.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Chyba całotygodniowekajo pisze:Może całodobowe,
A to już inna rozmowa. To już można spróbować. Szkoda tylko że Pan Prezes nie powiedział o jakie pociągi Mu chodzi- całotygodniowe, czy weekendowekajo pisze:..to przesada, ale dwa pociągi w środku nocy - czemu nie, nawet weekendowo. Sporo osób by było zadowolonych.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
to wg mnie tu chodzi przede wszystkim o weekendowe:
"Trzeba słuchać pasażerów"
Prezes bez ogródek przyznaje, że obecnie sytuacja w kolei delikatnie mówiąc nie jest najlepsza.
- Nie można puszczać na tory mnóstwa pociągów o 8 rano i potem aż do 15 zamknąć składy na klucz - uważa. - W rozkładach trzeba zacząć uwzględniać potrzeby pasażerów, takie jak nocne kursy. Nie można ignorować faktu, że np. studenci wracają wtedy ze stołecznych klubów - dodaje.
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1627378,0, ... omosc.html
raczej nikt o 3 w nocy nie wraca od tak sobie, bo do tej godziny pracowal
"Trzeba słuchać pasażerów"
Prezes bez ogródek przyznaje, że obecnie sytuacja w kolei delikatnie mówiąc nie jest najlepsza.
- Nie można puszczać na tory mnóstwa pociągów o 8 rano i potem aż do 15 zamknąć składy na klucz - uważa. - W rozkładach trzeba zacząć uwzględniać potrzeby pasażerów, takie jak nocne kursy. Nie można ignorować faktu, że np. studenci wracają wtedy ze stołecznych klubów - dodaje.
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1627378,0, ... omosc.html
raczej nikt o 3 w nocy nie wraca od tak sobie, bo do tej godziny pracowal
Możliwe, że chodzi o weekendowe. W sumie jakby powiedział jasno to by było wiadomo na pewno. Studenci podani są tylko jako przykład.milosz pisze:to wg mnie tu chodzi przede wszystkim o weekendowe:
"Trzeba słuchać pasażerów"
Prezes bez ogródek przyznaje, że obecnie sytuacja w kolei delikatnie mówiąc nie jest najlepsza.
- Nie można puszczać na tory mnóstwa pociągów o 8 rano i potem aż do 15 zamknąć składy na klucz - uważa. - W rozkładach trzeba zacząć uwzględniać potrzeby pasażerów, takie jak nocne kursy. Nie można ignorować faktu, że np. studenci wracają wtedy ze stołecznych klubów - dodaje.
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1627378,0, ... omosc.html
raczej nikt o 3 w nocy nie wraca od tak sobie, bo do tej godziny pracowal
Co do składów- przy obecnych obiegach, takie zamykanie na klucz od 8 do 15 potrafi być zbawienne. Można przez ten czas naprawić usterki jakie wynikają z bieżącej eksploatacji.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Dokładnych to nie znam, ale wiem, że rzadko kiedy przekraczają 60 km/h, a miejscami jest 10/20...rufio198 pisze:A tak na poważnie znasz obecne szybkości na tej linii?
A co do wagonowych, to ja nie uważam, że koniecznie powinny być. Pal licho, ale dlaczego wszystkie nowe składy mają jeździć po aglo albo nie dalej, jak 80 km od Wawy? Moim zdaniem, na najdłuższe trasy powinni dawać najwygodniejsze jednostki. A wysyłanie stajni sochaczewskiej z kibelloplastiko na obieg o długości jednego kursu 130 km jest - delikatnie mówiąc - nieporozumieniem...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Dobrze że jeszcze jest co dać.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
A to zmieniłaby się ilość składów w ruchu, gdyby kibel po modernie np. zdjąć z obiegu typu Grodzisk - Mińsk Mazowiecki i dać go na obieg przez Radom, w zamian dając FP+FP?rufio198 pisze:Dobrze że jeszcze jest co dać.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
tja, a on z Mińska jedzie do Skierniewic, a stamtąd do Dęblina. Czemu Radom ma być lepszy?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
A nie ma przypadkiem obiegów stricte aglomeracyjnych (które nie wyjeżdżają na odległość większą, niż 50 kilometrów od Warszawy? Bo godzina jazdy na plastiku jest do przeżycia, ale dwie - dwie i pół, to za dużo.bohun pisze:tja, a on z Mińska jedzie do Skierniewic, a stamtąd do Dęblina.
A czemu ma być gorszy?bohun pisze:Czemu Radom ma być lepszy?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Nie ma. Wydzielone są tylko te obiegi, które nie zachodzą na średnice, czyli linia tłuszczowska i iłowska (z kilkoma wyjątkami). Zresztą co zostanie wysłane na obieg zależy od dyspozytora.A nie ma przypadkiem obiegów stricte aglomeracyjnych (które nie wyjeżdżają na odległość większą, niż 50 kilometrów od Warszawy? Bo godzina jazdy na plastiku jest do przeżycia, ale dwie - dwie i pół, to za dużo.
A jest? Wszyscy maja po równo.A czemu ma być gorszy?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Mimo wszystko na odleglejsze trasy mogliby dawać z miękkimi siedzeniami... Dwie godziny na plastiku (nie wspomnę o zimie, kiedy nie da się siedzieć na tej patelni), to troszkę zbyt długo. A konkurencja nie próżnuje, więc dbałość o pasażera to podstawa... Poprawa jest w odniesieniu do tego, co było 3 lata temu (a jest zależne od KM), więc myślę, że wydanie dyspozytorowi zalecenia wysyłania odpowiednich składów, nie zrobi chyba większego problemu?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tylko w większości obiegów znajdzie się jakaś długa relacja.Wolfchen pisze:więc myślę, że wydanie dyspozytorowi zalecenia wysyłania odpowiednich składów, nie zrobi chyba większego problemu?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Rozkład masz na necie, czekam na nowe obiegi!Wolfchen pisze:nowe obiegi
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!