Stoi, bo go dzielą.zofey pisze:Powyżej myślałem że pospieszny jedzie wcześniej, a nie stoi na Wschodniej nie wiadomo po co.
O nowym rozkĹadzie KM w 2010 r. - uwagi, pomysĹy itp...
Moderator: JacekM
No właśnie w projekcie to ma tyle samo tych połączeń...milosz pisze:wlasnie dziwne to jest. przeciez Halinow ma jedynie 200 mieszkanocw mniej od Mrozow i 300 wiecej od Ceglowa, gdzie sie przeciez zatrzymuja eksperesy. moze ukladajacy rozklad pomysleli, ze miejscowosc tej wielkosci Halinow i tak ma spora liczbe polaczen w porownaniu do Ceglowa i Mrozow.
Z Halinowa po prostu większy odsetek dojeżdża/ł (mało kto z Cegłowa uczy się w LO w Warszawie np.).
No i jeszcze te dane demograficzne, które w wypadku sypialni Warszawy można sobie...
Dla mnie rozwiązanie jest proste:
W pewnych kursach zastępujemy Sulejówek Halinowem.
W innych kursach dodajemy Halinów przesuwając część zatrzymań o całą minutę (a dobry maszynista na EU07 to i bez tego sobie poradzi).
Oczywiście można jeszcze zrobić około 18:00 ze Wschodniego pociąg Warszawa-ziu-Halinów-ziu-Mińsk, przed TLK do Lublina. 15 minut rezerwy chyba powinno też zadowolić PKP.
Reasumując. W tym poście znalazło się wszystko co należy poprawić na KM2, aby większość pasażerów była zadowolona.
Przewoz nie będzie, ale on już się chyba pogodził...
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Sob 21 Lis, 2009 23:58 ]
Uzupełnienie treści postu o cytat. MeWa
Liczba pociągów do Lublina jest niezmieniona w stosunku do obecnego rozkładu.zofey pisze:3. PKP uraczyło podatników masą pociągów do Lublina. Ile z tego to tylko tymczasowe rozbijacze działań Kolei Mazowieckich?
zofey pisze:No niestety widziałem z bliska przed Wschodnią taki pociąg który chyba na Centralnym jest około 9. Był raczej pusty. W poniedziałek.
Albo nie macie szczęścia, albo jesteście uprzedzeni. W 21100 99% jeździ na miesięcznych, codziennie ci sami ludzie i wysoka frekwencja (jak swego czasu IC obcięło jedną dwójkę to Pilawa stała na korytarzu). 25100 też zawsze ma po 6-7 osób na przedział (poniedziałek nie ma tu znaczenia, bo większość wraca z łykendu w niedzielę). Myślę że w porównaniu do przeciętnego polskiego pośpiecha lubeslkie nie wyróżniają się ani in plus, ani in minus.przewoz pisze:Busami to jeździ na pewno. Pociągi z tego co obserwuję są pełniejsze w weekendy. Ostatnio kilkakrotnie podziwiałem prawie pustego 21100.... Podobnie pustawe są inne w trakcuie dnia. Smutny widok. W ogóle sporo lepiej od lubelskich prezentują się pośpiechy na Terespol czy Białystok. Standard często równie niski, a frekwencja wysoka.
Jest (Śródmieście):
__863 17:27 17:28 -Mrozy
_9348 17:31 17:32 Grodzisk-
_9482 17:38 17:39 Błonie-
...
88147 18:08 18:09 -Łuków +41
To już samo przerobienie na:
_9348 17:31 17:32 Grodzisk-
__863 17:35 17:36 -Mrozy
_9482 17:38 17:39 Błonie-
...
88147 18:08 18:09 -Łuków +33
Przez 8 minut może akurat przyjść sporo osób, co częściowo ratuje sytuację.
863 wykorzysta inny tor na Zach./Wsch. niż 9348 i 9482. Wszystko będzie się zgadzało.
Zresztą można też tak:
_863a 17:27 17:28 Mińsk Mazowiecki
_863b 17:35 17:36 Siedlce
88147 18:08 18:09 -Łuków +33
- siedlecki szlak wolny (o tym fakcie to naprawdę nie można zapomnieć!)
- ludzi nie zabraknie
- a dach 18:09 elegancko oczyszczony.
W innych godzinach Siedlce mają po 2 pociągi więc i w tej (podobno najważniejszej) by miały.
__863 17:27 17:28 -Mrozy
_9348 17:31 17:32 Grodzisk-
_9482 17:38 17:39 Błonie-
...
88147 18:08 18:09 -Łuków +41
To już samo przerobienie na:
_9348 17:31 17:32 Grodzisk-
__863 17:35 17:36 -Mrozy
_9482 17:38 17:39 Błonie-
...
88147 18:08 18:09 -Łuków +33
Przez 8 minut może akurat przyjść sporo osób, co częściowo ratuje sytuację.
863 wykorzysta inny tor na Zach./Wsch. niż 9348 i 9482. Wszystko będzie się zgadzało.
Zresztą można też tak:
_863a 17:27 17:28 Mińsk Mazowiecki
_863b 17:35 17:36 Siedlce
88147 18:08 18:09 -Łuków +33
- siedlecki szlak wolny (o tym fakcie to naprawdę nie można zapomnieć!)
- ludzi nie zabraknie
- a dach 18:09 elegancko oczyszczony.
W innych godzinach Siedlce mają po 2 pociągi więc i w tej (podobno najważniejszej) by miały.
przyjrzałem się linii grodziskiej, a bardziej odcinkowi obsługiwanemu przez SKM i KM i w sumie muszę przyznać że nie ma powodu do narzekań. Zwłaszcza po godzinie 8 jest lepiej niż obecnie bo nie ma luk większych niż 11 min. Choć oczywiście szkoda że nie dało się zrobić tak żeby max odstep był co 8 (czyli co 2 pociąg na średnicy). ciesze się ze linia nie dostała po d.... bo w końcu obłsuguje największą liczbę mieszkanców w Wawie i okolicy.,
ale zauwazyłem że są nawet pociagi w odstępie co 3 min. czy to znaczy że zmniejszono dopuszczalny interwał w tunelu z 4' do 3'?
no i skąd pomysł żeby część SKMek jechała tylko do Rembertowa? zauważyłem że między 5:52 a 9:00 na 10 SMKek jadących w tym czasie z Ursusa 3 są do Rembertowa a 7 do Sulejówka.
ale zauwazyłem że są nawet pociagi w odstępie co 3 min. czy to znaczy że zmniejszono dopuszczalny interwał w tunelu z 4' do 3'?
no i skąd pomysł żeby część SKMek jechała tylko do Rembertowa? zauważyłem że między 5:52 a 9:00 na 10 SMKek jadących w tym czasie z Ursusa 3 są do Rembertowa a 7 do Sulejówka.
PURA VIDA!
Stwierdzam fakty. Stoję sobie wesoło w zawalonym po dach osobowym z Mińska, a po dalekich wyprzedza mnie prawie pusty Lublin. Nie raz i nie dwa coś takiego widziałem. Różnie z tym bywa - w poniedziałki i piątki wszystkie pociagi są ciaśniejsze....malyniak pisze:Albo nie macie szczęścia, albo jesteście uprzedzeni.
Troszkę lepiej niż teraz jednym słowem. Zawsze to te 2 pociągi na godzinę więcej.MeWa pisze:średnica jeździ w takcie 4-3,5-4-3,5
Nie wiem, czy (już za późno) nie lepiej by było połączyć z Sochaczewską jakimś jednym wahadłem na Flirtach. Siedlce i tak mają swoje REcoś tam ,to Można było jeden obieg Flirtów wrzucić na Sochaczew i puszczać od rana regularnie (od 4 rano Wschodnia-Sochaczew-Mińsk-Sochaczew etc..).aaa pisze:Większość pociągów do Mińska (kończących tam bieg) w szczycie jedzie z linii grodziskiej.
Zaś z Grodziską bym Otwock połączył AKMkami, czyli tymi czterema obiegami o których myślałem. Plus uzupełnienie Dęblinami etc.
@przewoz Tylko co z szopą Sochaczewską? Ona musi obsługiwać pociągi sochaczewskie, żeby wjechać na Warszawę na inne pociągi. Gdyby ER75 od początku wrzucić do Sochaczewa było by super, a tak wrzucając na łowicką ER75 zmniejszamy pracy Sochaczewa i obciążamy jeszcze bardziej pozostałe, już i tak obciążone sekcje.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:15 ]
Połączenie treści dwóch następujących po sobie postów. Usunięcie części wiadomości odnoszącej się do postu w innym temacie. MeWa
A skąd weźmiesz dodatkowa kasę na wydłużenie Mrozów do Mińska i nowy pociąg Warszawa - Mińsk?zofey pisze:Zresztą można też tak:
_863a 17:27 17:28 Mińsk Mazowiecki
_863b 17:35 17:36 Siedlce
88147 18:08 18:09 -Łuków +33
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:15 ]
Połączenie treści dwóch następujących po sobie postów. Usunięcie części wiadomości odnoszącej się do postu w innym temacie. MeWa
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Dla połączenia Mińsk - Sochaczew będzie bardzo trudno ułożyć rozkład (obie linie zawalone pośpiechami). Lepiej aby łączyć linie pusta - pełna. Czyli Grodzisk - Mińsk i Otwock - Sochaczew. Grodzisk i Otwock też mają swoje problemy (za Grodziskiem kończą się podmiejskie, za Otwockiem jednotor), ale to chyba lepsze rozwiązanieprzewoz pisze: Nie wiem, czy (już za późno) nie lepiej by było połączyć z Sochaczewską jakimś jednym wahadłem na Flirtach. Siedlce i tak mają swoje REcoś tam ,to Można było jeden obieg Flirtów wrzucić na Sochaczew i puszczać od rana regularnie (od 4 rano Wschodnia-Sochaczew-Mińsk-Sochaczew etc..).
Zaś z Grodziską bym Otwock połączył AKMkami, czyli tymi czterema obiegami o których myślałem. Plus uzupełnienie Dęblinami etc.
Np. z biletów osób które dzięki temu nie zrezygnują z usług KM.bohun pisze:A skąd weźmiesz dodatkowa kasę na wydłużenie Mrozów do Mińska i nowy pociąg Warszawa - Mińsk?
Ew. 17:17 można sobie darować.
A powiedz mi skąd była kasa na 4 pociągi do Otwocka na godzinę? Do Mińska bilety są o wiele droższe, a tabor pracuje tyle samo czasu (tyle że faktycznie więcej prądu ciągnie).
Może inaczej. Jak chcesz zmieścić ludzi z Łukowianki oraz tych którzy przyjdą przez kolejne 20 minut do tego pociągu o 18:09? Od soboty do środy jakoś da radę, ale w czwartek i piątek musiałby się chyba cud zdarzyć.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:01 ]
Uzupełnienie treści postu o cytat. MeWa
Tylko przy opłatach za dostęp do infrastruktury PLK między 3,59 zł/km na Otwockiej a 12,28 zł/km na Mińskiej jest różnica.zofey pisze:A powiedz mi skąd była kasa na 4 pociągi do Otwocka na godzinę? Do Mińska bilety są o wiele droższe, a tabor pracuje tyle samo czasu (tyle że faktycznie więcej prądu ciągnie).
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:03 ]
Uzupełnienie treści postu o cytat. MeWa
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!