O nowym rozkładzie KM w 2010 r. - uwagi, pomysły itp...

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 02 gru 2009, 12:07

marts pisze:No i mieliśmy bardzo sensowny dojazd z miasta na biurowy służewiec. Linia ze wschodniego docierała na PKP Służewiec o 9:02, z kolei z powrotem był pociąg o 17:15 (co ciekawe specjalnie dla biur bo tylko w relacji Wwa Służewiec - Wwa Wschodnia).

A teraz:
- do wWy służewiec można dojechać na 8:10 lub 9.26
- a wyjechać: 16:18 lub 17:35

No to ścisk w 17, 18 i metrze będzie większy ....

Gratulować wyobraźni.
Genialne to jest. Super po prostu super. Kolej jest dla kolejarzy hehehehe. Dobrze że nie muszę korzystać z KM.... ech szkoda gadać. Amen.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 02 gru 2009, 12:57

marts pisze:Gratulować wyobraźni.
Będzie pociąg o 17:18.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 gru 2009, 13:05

marts pisze:No i mieliśmy bardzo sensowny dojazd z miasta na biurowy służewiec. Linia ze wschodniego docierała na PKP Służewiec o 9:02, z kolei z powrotem był pociąg o 17:15 (co ciekawe specjalnie dla biur bo tylko w relacji Wwa Służewiec - Wwa Wschodnia).

A teraz:
- do wWy służewiec można dojechać na 8:10 lub 9.26
- a wyjechać: 16:18 lub 17:35

No to ścisk w 17, 18 i metrze będzie większy ....

Gratulować wyobraźni.
Do tego obsługiwała biurowce Wiśniowy Park i Lipowy Park a teraz brak jej będzie oznaczać jazdę na dachu 175 :D

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 gru 2009, 13:05

mariow pisze:Mam koleżankę która dojeżdza do pracy na 9.00 i od nowego rozkładu pociagi KM ze Skierniewic do Wawy będą z olbrzymią luką między 6.20 a 7.53!!! to chyba jakieś przeoczenie albo kpina.
Cóż, tak wygląda "poprawiony" rozkład.

Na linii radomskiej też dali pewnej części ciała. Jedynie "Radomiak" ma jakiś sensowny czas przejazdu, reszta to szkoda gadać... #-o
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 gru 2009, 13:11

No i Góra już krzyczy, że straciła pociąg, którym dziennie jeździło do Warszawy przeszło 70 osób z samej Góry Kalwarii. Zabrano im pociąg przed 7 rano a za to zostawiono dwa między 5:30 a 6:00 :lol: Niezła lipa z obecnym rozkładem KM!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 gru 2009, 13:57

Cóż, wizja dojazdu do fabryk wiecznie żywa... ](*,)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 02 gru 2009, 14:00

PKP IC coś robi, PRy coś robią. Koleje Mazowieckie równają w dół. Rozkład jazdy źle wygląda.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 gru 2009, 14:08

Ten rozkład jest przygotowany na budowę odnogi do Okęcia. A znając życie cięcia będą większe.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 gru 2009, 14:11

MisiekK pisze:Ten rozkład jest przygotowany na budowę odnogi do Okęcia. A znając życie cięcia będą większe.
Nie zmienia to faktu, że normalny rozkład mogli zrobić pełny, a później okresowo robić zawieszenia/przesunięcia...

Zupełnie inną sprawą jest to, że sposób przeprowadzania tego remontu jest poniżej krytyki - babrają się krótkimi odcinkami, dzisiaj chyba również jeden tor jest wyłączony. Praktycznie nie ma od trzech lat miesiąca bez wyłączeń. A to jest odcinek kilku kilometrów. Strach pomyśleć, ile lat będą się guzdrali z robieniem 100 kilometrów, bo zwróciwszy uwagę na dzisiejsze tempo prac, to obstawiam, że z 15 lat im zejdzie. ](*,)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 02 gru 2009, 14:32

Co do polskiej edycji hafasa:
a) nie ma tam wszystkich pociągów (niewiele, ale także KM) tudzież niektóre pociągi mają zły rozkład,
b) na nasielskiej i radomskiej rozkład się zmieni ze względu na modernizacje tychże.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

kebe

Post autor: kebe » 02 gru 2009, 15:12

W przypadku Nasielskiej, to rozklad IHMO nie bedzie mial tak duzych zmian jak by wszyscy przypuszczali. Koncowka remontu W-Wa - Legionowo, i NDM - Nasielsk, wiec drobne przesuniecia byc tylko powinny.
Czy jednak się mylę?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 02 gru 2009, 15:18

i zamknięty odcinek Chotomów - NDM - Modlin oraz Nasielsk - Świercze - Gąsocin... co wpłynie na cały układ połączeń...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 02 gru 2009, 19:21

bohun pisze:Będzie pociąg o 17:18.
To jeszcze coś na rano na około 8:40-8:55. Nie warto tracić tych klientów, których już mamy dzięki tamtejszym stacjom. Może wydłużcyć coś krótkiego, np jakąś szczytówkę tylko z Rembertowa lub Wawra, albo po prostu 9508 z Otwocka. Kończy bieg na zachodnim o 8:44. Idealnie (15 mint i na Okęciu). Pytanie, czy nie koliduje za mocno od Jerozolimskich i czy od Służewca do Okęcia nie blokuje.
Warto o tym pomyśleć na prawdę.
O Góze Kalwarii też!
Cholerka, Otwock ma wcale nie taki zły rozkład na pierwszy rzut oka. Lepszy niż KM2 na pewno.

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 02 gru 2009, 19:28

Z Tłuszcza o 16:27 odjeżdża pociąg do Grodziska Mazowieckiego (9726). 30 minut później jedzie skład do tego samego miasta, tyle, że z Ostrołęki.
Ktoś miał rewelacyjny pomyślunek ](*,) Pociągów w takiej relacji jest i tak tyle co kot napłakał, więc zamiast rozłożyć to jakoś bardziej w czasie to nie - jedzie jeden za drugim. 9726 powinien odjeżdżać znacznie wcześniej - wtedy załatał by dziurę w połączeniach na średnicę między 12:33 a 16:57.
Rozkład dla samej linii Ostrołęckej podoba mi się =D> Tyle czekałem, żeby móc bezpośrednio z rana pojechać w tamtym kierunku. Teraz umożliwi to pociąg z Zachodniej o 9:33. Co prawda tylko w weekendy i święta ale dobre i to.
Wydłużenie tego po 15 z groszami z Ostrołęki do Zachodniej (w weekendy i święta) / Grodziska (w dni robocze) też jest świetnym pomysłem. Wreszcie nie będzie bezsensownej przesiadki w Tłuszczu.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 02 gru 2009, 19:53

@przewoz: O kończeniu na Okęciu można chwilowo zapomnieć. Budowa łącznicy do lotniska spowodowała odłączenie napięcia w części stacji Okęcie i póki co nie będzie można tam się odstawiać.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

ODPOWIEDZ