O nowym rozkładzie KM w 2010 r. - uwagi, pomysły itp...

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 07 gru 2009, 6:53

bohun pisze:Wszystkie w czystej relacji Warszawa - Siedlce - Warszawa oprócz 8926 jada na ER75.
Który na dodatek jako jedyny jest oznaczony literką D i nie ma swojego odpowiednika w postaci Warszawa - Siedlce. (Mińsk - Siedlce jest). Znaczy wychodzi że wszystkie czyste Warszawa-Siedlce-Warszawa.

Rozumiem że dodany 8934 (środek dnia) w pewnym sensie zastępuje łowicką część ich obiegów?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 gru 2009, 14:49

A ja się zastanawiam, czemu pociąg numer 33145 jeździ do Bełchowa... :-k

Po pierwsze jest to linia znajdująca się na terenie województwa łódzkiego, a ponadto jest to jedynie jeden pociąg na dobę, który rano wraca do Warszawy.
Bardzo chętnie bym się dowiedział, czemu kosztem Radomia (mówię kilometrażowo) jakaś wieś z województwa łódzkiego korzysta.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 07 gru 2009, 15:16

O, na linii do Tłuszcza cały czas pociągi z Zachodniej będą jechać 3-5min za tymi z Wileniaka i wozić niezliczone ilości powietrza :) Fajnie :)
noidea

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 07 gru 2009, 16:41

Wolfchen pisze:A ja się zastanawiam, czemu pociąg numer 33145 jeździ do Bełchowa... :-k

Po pierwsze jest to linia znajdująca się na terenie województwa łódzkiego, a ponadto jest to jedynie jeden pociąg na dobę, który rano wraca do Warszawy.
Bardzo chętnie bym się dowiedział, czemu kosztem Radomia (mówię kilometrażowo) jakaś wieś z województwa łódzkiego korzysta.
hmm... własnie po to by zrobić mniej kilometrów i nie wracać jak teraz do Warszawy tylko pojechać 11 km za Skierniewice, gdzie można przenocować.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 gru 2009, 17:10

bohun pisze:własnie po to by zrobić mniej kilometrów i nie wracać jak teraz do Warszawy tylko pojechać 11 km za Skierniewice, gdzie można przenocować.
Skierniewice nie "ugoszczą" tego składu? :-k

Dobra, inna rzecz: czemu dotychczasowy pociąg do Warszawy, który wyjeżdża z Radomia o 4:00 został skrócony do relacji Warka - Warszawa? Bo był to jedyny pociąg, który dowoził na 7 czy 7:30 do pracy/na uczelnię, a teraz zostaje tylko pociąg o... 3:10 - więc nie widzę sensu, zwłaszcza, ze obciążenie miał spore; ci pasażerowie na pewno się nie zmieszczą do PKSu o 4:10.

Ponadto zupełnie nie rozumiem, czemu zlikwidowano pociągi bezpośrednie Skarżysko - Warszawa, w dodatku rujnując potencjalne przesiadki w Radomiu...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 07 gru 2009, 17:16

Wolfchen pisze:Skierniewice nie "ugoszczą" tego składu? :-k
Do tej pory Skierniewice gościły 3 składy. Od nowego rj będą gościły 4. O większej ilości na dzień dzisiejszy nie ma mowy, szczególnie, że ztcp tory postojowe tamże nie należą do PLK.

Wolfchen pisze:czemu dotychczasowy pociąg do Warszawy, który wyjeżdża z Radomia o 4:00 został skrócony do relacji Warka - Warszawa? Bo był to jedyny pociąg, który dowoził na 7 czy 7:30 do pracy/na uczelnię, a teraz zostaje tylko pociąg o... 3:10 - więc nie widzę sensu, zwłaszcza, ze obciążenie miał spore; ci pasażerowie na pewno się nie zmieszczą do PKSu o 4:10.
Też ta decyzja mnie dziwiła ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 gru 2009, 17:40

bohun pisze:Do tej pory Skierniewice gościły 3 składy. Od nowego rj będą gościły 4. O większej ilości na dzień dzisiejszy nie ma mowy, szczególnie, że ztcp tory postojowe tamże nie należą do PLK.
Rozumiem, przyjmuję do wiadomości i nie mam więcej pytań :)
bohun pisze:Też ta decyzja mnie dziwiła ;)
Mnie na wpół zaskoczyła na wpół wkurzyła. Bo to mi wygląda wręcz na wygaszanie popytu, ale w tym przypadku jest to dla KMów samobójstwo raczej :-k
Na Radom, to powinien pociąg co godzinę jeździć (choć nawet i po remoncie - w jakimś 2020 - tak pewnie nie będzie). Bo co tu dużo ukrywać - Radom czy Siedlce to obecnie sypialnia Warszawy.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 07 gru 2009, 17:43

Czy mi się wydaje czy mechanicy KM będą sobie robić wycieczki szlakiem Mińsk-Krusze?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 07 gru 2009, 17:45

zofey pisze:Czy mi się wydaje czy mechanicy KM będą sobie robić wycieczki szlakiem Mińsk-Krusze?
Niom - w/g tego co w rj na to wygląda. Ciekawe czy udało się to naprostować?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 07 gru 2009, 17:51

Wolfchen pisze:... Siedlce to obecnie sypialnia Warszawy
Jak Siedlce-Warszawa wjeżdża na stację Mińsk to w momencie gdy wyjdą Ci którzy mają wyjść (do matury raczej), a nowi jeszcze nie wejdą - jest raczej bez przesady wypełniony (nawet nie siedzące).

metron

Post autor: metron » 07 gru 2009, 22:49

Według tego nowego rozkładu nie ma ani jednego pociągu na trasie Warszawa-Legionowo-Tłuszcz, nie wiem czy jest to błąd czy też zrobiono to celowo ????

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 gru 2009, 8:19

Będą tylko pociągi na trasie Warszawa Gdańska-Legionowo Piaski,a w wakacje na trasie Warszawa Gdańska-Radzymin (ZEGRZYK).Nie będzie pociągów na trasie Warszawa-Legionowo-Tłuszcz.

metron

Post autor: metron » 08 gru 2009, 9:00

ashir pisze:Będą tylko pociągi na trasie Warszawa Gdańska-Legionowo Piaski,a w wakacje na trasie Warszawa Gdańska-Radzymin (ZEGRZYK).Nie będzie pociągów na trasie Warszawa-Legionowo-Tłuszcz.


Sęk w tym że sprawdzałem pociągi z Legionowa Piaski do Gdańskiej, niestety pociągów praktycznie nie ma, praktycznie bo nie będę jechał 3 godziny z przesiadkami

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 gru 2009, 9:19

W stronę Legionowa Piaski będzie 13 pociągów ,a w stronę Warszawy Gdańskiej 16 pociągów.W wakacje 5 pociągów w obydwie strony.To mało.

kebe

Post autor: kebe » 08 gru 2009, 11:03

ashir pisze:W stronę Legionowa Piaski będzie 13 pociągów ,a w stronę Warszawy Gdańskiej 16 pociągów.W wakacje 5 pociągów w obydwie strony.To mało.
Ale to chyba rzeczona SKM będzie a nie KM?

ODPOWIEDZ