O nowym rozkĹadzie KM w 2010 r. - uwagi, pomysĹy itp...
Moderator: JacekM
Na dziesiątce będą tylko dwie pary Sierpc - Tłuszcz i możliwe, że 3 pary Warszawa - Piaski. I tylko tyle na dzień dzisiejszy.W stronę Legionowa Piaski będzie 13 pociągów ,a w stronę Warszawy Gdańskiej 16 pociągów.W wakacje 5 pociągów w obydwie strony.To mało.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Teraz w Skierniewicach nocują 3 składy - 3 ostatnie pociągi z Warszawy i wnioskuję, że tak będzie też od niedzieli. A co będzie nocowało jako czwarte? Ex-Wiedenka?bohun pisze:Do tej pory Skierniewice gościły 3 składy. Od nowego rj będą gościły 4. O większej ilości na dzień dzisiejszy nie ma mowy, szczególnie, że ztcp tory postojowe tamże nie należą do PLK.
Tak.Volwi pisze:Ex-Wiedenka?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Myślę że wiąże się to z rozstawieniem sąsiednich pociągów. Wcześniej ten do Mińska był chyba bliżej.
[ Dodano: |9 Gru 2009|, 2009 09:58 ]
Jest rozkład dla Gdańskiej.
W sumie nie taki tragiczny. Po zastąpieniu ZKA pociągami i dodaniu SKM powinien wystarczyć.
Dojazd dla zainteresowanych godzinami 9-17 nawet lepszy niż na siedleckiej (już teraz, w tymczasowym).
[ Dodano: |9 Gru 2009|, 2009 09:58 ]
Jest rozkład dla Gdańskiej.
W sumie nie taki tragiczny. Po zastąpieniu ZKA pociągami i dodaniu SKM powinien wystarczyć.
Dojazd dla zainteresowanych godzinami 9-17 nawet lepszy niż na siedleckiej (już teraz, w tymczasowym).
http://www.legionowo.pl/index.php?cmd=a ... az&id=1995
Niekorzystne zmiany
(Zam: 11.12.2009 r., godz. 16.06)
Liczyliśmy na rewolucję a doczekaliśmy się wielkiego zawodu. Zapowiadane zmiany w rozkładnie jazdy PKP przedstawiają się bardzo niekorzystnie dla mieszkańców legionowskiego osiedla Piaski i III Parceli bowiem liczba bezpośrednich połączeń kolejowych ze stolicą spadła do 3 w ciągu całego dnia.
Ze stacji Legionowo Piaski korzystają przede wszystkim mieszkańcy osiedli Piaski i III Parceli. Tylko same „Piaski” to 7000 mieszkańców. Studenci, licealiści i osoby pracujące w Warszawie stanowią bardzo dużą część tego młodego i rozwijającego się osiedla. Dotychczasowe połączenia i tak nie spełniały potrzeb korzystających ze stacji mieszkańców. Bezpośrednio do stolicy odjeżdżało z „piasek” około 10 pociągów z czego 4 w godzinach porannych. Po obecnych zmianach przewidziano tylko 3 połączenia w ciągu całego dnia z czego jedno o 7.08 (przyjazd do Warszawy około godziny 8). Przy obecnie trwających przebudowach ul. Modlińskiej i ograniczonych połączeniach kolejowych komunikacja Legionowa z Warszawą ulegnie znacznemu pogorszeniu a czas przejazdu wydłuża się o ponad godzinę.
W związku z zaistniałą sytuacją informujemy, że zwrócimy się do Zarządu Kolei Mazowieckich z prośbą o ponowne przeanalizowanie rozkładu jazdy ze stacji Legionowo Piaski z jednoczesnym wskazaniem o przywrócenie poprzedniej liczby połączeń ze stolicą.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Ale czego wymagasz od ludzi, że nagle zmienią godziny swojej pracy aby tylko zdążyć na pociągi zrobione dla kolejarzyAdam G. pisze:Mają przecież autobusy. Nie wiem jak w DP, ale w DS zapełnienie tam biło wszelkie rekordy całej aglomeracji warszawskiej - takich pustych pociągów nie ma absolutnie nigdzie indziej
Komu pasował pociąg z Gdańskiej do Legionowa Piaski o 6.59 i 19.10, nic dziwnego że te pociągi woziły powietrze, pracując w Warszawie do 7 rano i 19 wieczorem nie miałem nawet cienia szansy aby zdążyć na te pociągi, kolejarze owszem tak
Pociąg po 16 jest załadowany natomiast na maksa, skoro układa się rozkład w ten sposób aby pociągiem pojechało jak najmniej osób to chyba nie jest winą pasażera????
Do tego ciągłe opóźnienia awarie, niemiłosierny tłok w pociągach z IŁowa przymusowe postoje w polu po 30 minut, przerwy w kursowaniu po 2h to wszystko sprawia że ludzie wybierają autobus który nawet mimo korków jedzie sprawniej
nie, w DS nie wiózł wcale kolejarzy, tylko ośmiu zwyczajnych pasażerów. I był to rekord tego dnia, bo wcześniejsze wiozły po 1, 2 osobach.metron pisze:kolejarze owszem tak
rozumiem, że mówisz tu o DP, bowiem w DS nazwałbym to raczej niemiłosierną pustkąmetron pisze:niemiłosierny tłok w pociągach z IŁowa
noidea
Oto zastał nas nowy rozkład.
Jakieś spostrzeżenia, uwagi? Może jakieś opóźnienia będą regularne?
Na razie miałem okazję się tylko przejecvhać i chwilę poobserwować i do tego momentu zmiany były na zero.
Tzn już teraz mogę w ciemno typować, że pociąg 9806, czyli mój ulubiony, będzie miał codziennie +5 na wschodnim.
Raz, że ma krótszy sztucznie czas przejazdu, dwa, że to szczyt. I nawet 3 jednostki nic nie dały - choć oczywiście było przynajmniej dość luźno (do granic Warszawy).
O Otwocku i Nasielsku nie ma co gadać, bo tu non stop tory rozgrzebane, wiec póki tego nie posprzątają, to nie ma co myśleć o planowym rozkładzie.
Ciekawi mnie jeszcze Grodzisk i Radom.
Jakieś spostrzeżenia, uwagi? Może jakieś opóźnienia będą regularne?
Na razie miałem okazję się tylko przejecvhać i chwilę poobserwować i do tego momentu zmiany były na zero.
Tzn już teraz mogę w ciemno typować, że pociąg 9806, czyli mój ulubiony, będzie miał codziennie +5 na wschodnim.
Raz, że ma krótszy sztucznie czas przejazdu, dwa, że to szczyt. I nawet 3 jednostki nic nie dały - choć oczywiście było przynajmniej dość luźno (do granic Warszawy).
O Otwocku i Nasielsku nie ma co gadać, bo tu non stop tory rozgrzebane, wiec póki tego nie posprzątają, to nie ma co myśleć o planowym rozkładzie.
Ciekawi mnie jeszcze Grodzisk i Radom.
Ludzie klną na poranny rozkład jazdy, konduktorka KMów wczoraj narzekała, że musi czekać godzinę w Radomiu na pociąg do Warszawy. Ogólnie nic pozytywnego - za wyjątkiem tego, że ludzie myślą, że są lepsze pociągi (pociąg o 4:40 obsługuje P&P zamiast plastikokibla, tylko nikt nie zauważa, że to skład dawnego pociągu z 4:00). Obecnie w soboty i niedziele rano jest dwugodzinne dziursko pomiędzy 3:10 a 5 z minutami...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
W środku dnia zmiany na Warszawa-Siedlce:
1 EN57 > 2 ER75
1 ER75 > 2 ER75
To na pewno można uznać za pozytyw, wręcz luksus . Czyżby FLIRTy spisywały się ostatnio na tyle dobrze że postanowiono je wrzucić na wyższe obroty?
AD 9806: rozkład napięty, ale przed nim droga wolna...
9808 był za to łaskaw odjechać z opóźnieniem 4 minut chociaż stał na stacji od dawna (teoretycznie 20 minut, a na pewno -10 miał włączone odpowiednie reflektory) i w widocznej okolicy nie odbywał się żaden inny ruch. Możliwe że miał problem z elektroniką (w ostatniej chwili włączył się LCD). W przeciwieństwie do godnego pochwały 8033 raczej nie podjął próby nadrabiania.
(ps. OT. Poloneza ni widu ni słychu, może na niego czekał, ale się zdenerwował i po 4 minutach ruszył)
Jutro sobie niechcący sprawdzę ten nieszczęsny osobowy do Łukowa.
[ Dodano: |14 Gru 2009|, 2009 18:06 ]
Mam jeszcze jeden sposób na rozwiązanie popołudniowego problemu. Bez ingerowania w Średnicę.
17:02 bez zmian do Siedlec, 17:17 bez zmian do Mińska
17:28 do Siedlec (3 jednostki) - nawet do samych Siedlec przez te konkretne 26 minut zbierze się sporo osób
18:09 do Mińska (2 jednostki) - relacja skrócona ponieważ po tak długiej przerwie jest za dużo chętnych na 1 pociąg
18:32 do Łukowa (3 jednostki z Żyrardowa)
19:09 bez zmian do Siedlec
1 EN57 > 2 ER75
1 ER75 > 2 ER75
To na pewno można uznać za pozytyw, wręcz luksus . Czyżby FLIRTy spisywały się ostatnio na tyle dobrze że postanowiono je wrzucić na wyższe obroty?
AD 9806: rozkład napięty, ale przed nim droga wolna...
9808 był za to łaskaw odjechać z opóźnieniem 4 minut chociaż stał na stacji od dawna (teoretycznie 20 minut, a na pewno -10 miał włączone odpowiednie reflektory) i w widocznej okolicy nie odbywał się żaden inny ruch. Możliwe że miał problem z elektroniką (w ostatniej chwili włączył się LCD). W przeciwieństwie do godnego pochwały 8033 raczej nie podjął próby nadrabiania.
(ps. OT. Poloneza ni widu ni słychu, może na niego czekał, ale się zdenerwował i po 4 minutach ruszył)
Jutro sobie niechcący sprawdzę ten nieszczęsny osobowy do Łukowa.
[ Dodano: |14 Gru 2009|, 2009 18:06 ]
Mam jeszcze jeden sposób na rozwiązanie popołudniowego problemu. Bez ingerowania w Średnicę.
17:02 bez zmian do Siedlec, 17:17 bez zmian do Mińska
17:28 do Siedlec (3 jednostki) - nawet do samych Siedlec przez te konkretne 26 minut zbierze się sporo osób
18:09 do Mińska (2 jednostki) - relacja skrócona ponieważ po tak długiej przerwie jest za dużo chętnych na 1 pociąg
18:32 do Łukowa (3 jednostki z Żyrardowa)
19:09 bez zmian do Siedlec
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1633603,0, ... omosc.html
A o godz 6.10 z Rembertowa SKMka była taka luźna, że nawet miejsca siedzące zostały
A o godz 6.10 z Rembertowa SKMka była taka luźna, że nawet miejsca siedzące zostały