Ponieważrosier pisze:raczej 358...R-11 Kleszczowa pisze:258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
PoĹÄ czenie Berestecka - Centrum przez Dworzec Zachodni
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.R-11 Kleszczowa pisze:127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Przy założeniu, że nie byłoby 127, to i w innych godzinach byłoby dosyć obciążone...rosier pisze:najpotrzebniejsze byłoby w szczycie?
Hm, ewentualnie wydłużyć gdzieś celem obsługi Traktu Królewskiego...ZaciszaniN pisze:Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Żadnego centrum Mam dość (zresztą nie tylko ja) linii, na której totalnie nie można polegać
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.ZaciszaniN pisze:Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.R-11 Kleszczowa pisze:127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
-
- Posty: 5119
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
I chyba 169?Dęboszczak pisze:Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.ZaciszaniN pisze: Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.
A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
będzie do Pl.Hallera i będzie gitWolfchen pisze:Mając na uwadze rozkopanie Targowej, przez najbliższe 3 lata można zasadniczo zapomnieć o tej linii...
tak naprawdę przecież nie można polegać na żadnej linii przez Jeruzalemskie...R-11 Kleszczowa pisze:Żadnego centrum Mam dość (zresztą nie tylko ja) linii, na której totalnie nie można polegać
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Na każdej linii, która zbędnie zagłębia się w pewne rejony nie można polegać.rosier pisze:tak naprawdę przecież nie można polegać na żadnej linii przez Jeruzalemskie...R-11 Kleszczowa pisze:Żadnego centrum Mam dość (zresztą nie tylko ja) linii, na której totalnie nie można polegać
@Sławek: to samo jest i we Włochach
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
No wiesz jak na Bródno popołudniu 127 musi zaliczyć najpierw: Popularna (1-2 cykle), stanie w mega korku od Grzymały Sokołowskiego do Grójeckiej (15-20 minut), potem cudowny lewoskręt z alej Jerozolimskich do Marszałkowskiej (10-15 minut), potem stanie od Królewskiej do Bankowca (10-15 minut), następnie Bonifraterska i Międzyparkowa (10-15 minut), to tą linią się odechciewa jeździć...@Sławek: to samo jest i we Włochach
A rano... Rano stanie w korku od ronda Żaba przez Starzyńskiego, most Gdański do zawrotki na parku Traugutta (do 30 minut w plecy). Jeszcze skręt ze Świętojerskiej w Andersa i Andersa do Bankowca (do 15 minut...).
Dęboszczak, z zasileniem 500 będzie problem, bo linia grzęźnie rano w korku od Żaby do Słomińskiego/Międzyparkowa razem 127, 406 i 527 (objazd Trasy Toruńskiej...)
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
500 to wiadomo, ale przynajmniej nie zbiera takich opóźnień jak 127 (następuje ich kumulacja) a 500 stoi "tylko" na odc. Wincentego - Park Traugutta.SławekM pisze:No wiesz jak na Bródno popołudniu 127 musi zaliczyć najpierw: Popularna (1-2 cykle), stanie w mega korku od Grzymały Sokołowskiego do Grójeckiej (15-20 minut), potem cudowny lewoskręt z alej Jerozolimskich do Marszałkowskiej (10-15 minut), potem stanie od Królewskiej do Bankowca (10-15 minut), następnie Bonifraterska i Międzyparkowa (10-15 minut), to tą linią się odechciewa jeździć...@Sławek: to samo jest i we Włochach
A rano... Rano stanie w korku od ronda Żaba przez Starzyńskiego, most Gdański do zawrotki na parku Traugutta (do 30 minut w plecy). Jeszcze skręt ze Świętojerskiej w Andersa i Andersa do Bankowca (do 15 minut...).
Dęboszczak, z zasileniem 500 będzie problem, bo linia grzęźnie rano w korku od Żaby do Słomińskiego/Międzyparkowa razem 127, 406 i 527 (objazd Trasy Toruńskiej...)
A co za typ taboru miałby tak często obsługiwać 127? W piątek miałem okazję na Popularnej i dalej do Nowych Włoch zaobserwować wpopołudniowym szczycie nie wszystkie miejsca siedzące zajęte w SU12 a linia jeździ w tej chwili co 15 min. W takim razie jakie wozy przy częstotliwości 10 minutowej miałyby jeździć?R-11 Kleszczowa pisze:
127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)