O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 gru 2009, 12:14

I który na tamtą trasę i tak jest 2x za duży...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 gru 2009, 12:59

Michał W. pisze:IC inwestuje w nowy tabor?
http://rail.phototrans.eu/14,42892,0.html
Gdzie to ma jeździć? :shock:
O ile wiem, to nawet w sezonie PIC nie ma na wybrzeżu nic takiego, co by się nadawało na takie coś...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 gru 2009, 13:05

Oczekuję tryumfalnej reaktywacji Zamościa. :p
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26933
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 gru 2009, 13:18

Zamość nie jest pod drutem?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 gru 2009, 13:20

Zdecydowanie nie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26933
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 gru 2009, 13:21

A to przepraszam.

A IC własnych lokomotyw dieslowskich nie ma?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Bartini
Posty: 30
Rejestracja: 12 mar 2009, 13:56

Post autor: Bartini » 13 gru 2009, 13:36

Tylko SM42.

Awatar użytkownika
marcin3001
Posty: 316
Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
Lokalizacja: Młynów

Post autor: marcin3001 » 13 gru 2009, 14:25

Bartini pisze:Tylko SM42.
Nie tylko, jakieś SU45 jeszcze mają chyba.

Bartini
Posty: 30
Rejestracja: 12 mar 2009, 13:56

Post autor: Bartini » 13 gru 2009, 23:58

AFAIK wszelkie SU45 czy SU46 PIC wynajmuje od Cargo.

Awatar użytkownika
marcin3001
Posty: 316
Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
Lokalizacja: Młynów

Post autor: marcin3001 » 14 gru 2009, 0:49

Mnie się nadal wydaje, że mają około 20 sztuk SU45, ale to niech się bardziej zorientowani wypowiedzą, bo ja już się w tym podziale taborowym pogubiłem ;-)

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 14 gru 2009, 2:15

Mają SU45, choćby w Suwałkach (2 obiegi)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 gru 2009, 11:00

W Gdyni też z estakady widać dobrze PICowską lokomotywę spalinową. Jednak z tej odległości nie zidentyfikuję, czy to SM czy też SP. Granatowo-pomarańczowa. :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 14 gru 2009, 12:51

ICowskie SM42 obsługują sezonowy ruch na Hel

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 14 gru 2009, 14:05

I to jest wstyd, żeby pociąg kwalifikowany prowadziły takie lokomotywy. W dodatku mają one niewystarczającą moc do prowadzenia długich składów wagonowych. NA odcinku z Pucka do Redy jest wzniesienie i tam to widać najwyraźniej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 gru 2009, 14:19

Dlatego czesto prowadzą w trakcji podwójnej. Z resztą PRy tak samo...

ODPOWIEDZ