Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 23 gru 2009, 13:28

SławekM pisze:
Ikarus 5780 pisze:pytanie czy warto wkładać masę kasy na przejazd na pusto z Nadmy do Kobyłki.
Gmina płaci więc ma...
Dlatego uważam, że jest to jak nic kiełbasa przedwyborcza - pozyskanie wyborców dość niewielkim nakładem pieniężnym w zamian za muchowoza, ale jeżdżącego w barwach ZTMu.

Druga kwestia, że będzie pewnie wyjedzie druga brygada, a wtedy zapowiada się, że częstotliwość się zwiększy.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 gru 2009, 13:34

Podejrzewam, że nie wyjedzie drugi autobus. Bo jakby wyjechał, to wzrost kosztów linii w Markach i Radzyminie ;)

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 23 gru 2009, 14:26

W najdłuższym wariancie wg rozkładu 740 pokonuje trasę w obie strony w 73 minuty, do tego dodajmy 20 minut odpoczynku to daje 93 minuty i do tego jeszcze należy dodać około 15 minut na nowej trasie (w obie strony pół godziny) wtedy koło z odpoczynkiem trwało by ponad 120 minut. Na tym traci Nadma, bo przecież Oni w DP linie mają z reguły częściej niż raz na 2 godziny i na to pewnie też nie zgodzi się Radzymin.

W takim układzie musiałaby wyjechać albo druga brygada albo dodatek szczytowy.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
waluś
Posty: 19
Rejestracja: 10 sty 2006, 12:12
Lokalizacja: kobyłkolandia

Post autor: waluś » 23 gru 2009, 23:41

Ikarus 5780 pisze:
SławekM pisze:Jak głosił pan Leszek Ruta dziś w TVN Warszawa, w styczniu linia 740 zostanie wydłużona do nowego krańca.... PKP KOBYŁKA.
Jedyna opcja z Nadmy do Kobyłki autobusem to ulicami Szkolną i Przyjacielską (przynajmniej tak było rok temu, bo na skrzyżowaniu Chrobrego i Kazimierza Wielkiego kończy się dobra droga). .
Coś mi się zdaje ,że to było duuużo wcześniej niż rok. Kazimierza Wielkiego do Krechowieckiej i samą Krechowiecką jedzie się elegancko asfaltem.
Possdroofka
Waluś

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 24 gru 2009, 1:32

Z tego co pamiętam jechałem w te wakacje rowerem dokładnie po tej trasie i wtedy asfaltu jeszcze nie było.
Jest odcinek ulicy Kazimierza Wielkiego (na mapach zaznaczony takim łukiem - odchodzący bezpośrednio od Chrobrego gdzie asfaltu nie było). Dalej na Kazimierza Wielkiego jest asfalt.
Zresztą dla pewności muszę się jeszcze raz przejechać rowerem w tamte rejony. Jak się śnieg roztopi to pogoda ku temu będzie idealna.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

zavrat
Posty: 75
Rejestracja: 03 cze 2008, 16:48

Post autor: zavrat » 28 gru 2009, 10:26

"GW/Stołeczna", 28.12.2009

"(...) Urzędnicy myślą też o przedłużeniu do pl. Bankowego podmiejskich linii z Marek i Radzymina, które teraz zawracają przy Dworcu Wschodnim. Na parkingu koło ratusza powstałaby dla nich tymczasowa pętla."

_Link_

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 28 gru 2009, 10:30

Rozumiem tymczasowość rozwiązania, ale obawiam się, że potem wołami się stamtąd tamtych linii nie wyciągnie. Jak się ludzie rozbieszą to i 2 linia metra nie pomoże. :-k
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 28 gru 2009, 10:33

zavrat pisze:"GW/Stołeczna", 28.12.2009

"(...) Urzędnicy myślą też o przedłużeniu do pl. Bankowego podmiejskich linii z Marek i Radzymina, które teraz zawracają przy Dworcu Wschodnim. Na parkingu koło ratusza powstałaby dla nich tymczasowa pętla."
To jest jedyne sensowne rozwiązanie.
Linie 718/738/805 generują takie potoki że nawet gdyby je skrócono oszczędzając 1-2 brygady to uruchomienie linii która by tych pasażerów musiała potem przejąć i dowieść dalej to potrzeba zaangażowania wielokrotnie większej ilości brygad. Opłaca się więc je przedłużyć tymczasowo mostem ŚD i redukując trochę postoje wykonać operację bez angażowania ani jednej dodatkowej brygady.
A w tym czasie każda brygada będzie na wagę złota.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 gru 2009, 10:43

zavrat pisze:"GW/Stołeczna", 28.12.2009
"(...) Urzędnicy myślą też o przedłużeniu do pl. Bankowego podmiejskich linii z Marek i Radzymina, które teraz zawracają przy Dworcu Wschodnim. Na parkingu koło ratusza powstałaby dla nich tymczasowa pętla."
Nie od dziś się o tym mówi.... Nikt nie wspominał o II linii metra jeszcze a już pojawiały się informacje o 805 na Bankowym. Burmistrz Marek musi następne wybory wygrać, bo innego uzasadnienia takiego pomysłu nie ma.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 28 gru 2009, 10:59

MisiekK pisze:Burmistrz Marek musi następne wybory wygrać, bo innego uzasadnienia takiego pomysłu nie ma.
Dziwisz się :?: Ludzie masowo żalą się do Burmistrza i tutejszego UM na stan taboru obsługującego linie 718/805 i od niedawna 738.
Skoro tak się bronicie przed wystawieniem normalnego taboru do tego stopnia że planowo wysyłanie niskopodłogowe przeguby na dodatki, a ostatnio nawet na wtyczki ;/ (a na 718/738 i 805 nic) to jedynym sensownym sposobem jest przeforsowanie aby linie jeździły wręcz pod siedzibą ZTM... może wtedy będzie wola (wynikająca ze wstydu) na zmianę stanu rzeczy.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 gru 2009, 12:55

Frencher pisze:Dziwisz się :?:
Tak. Dziwię się.
Frencher pisze:Ludzie masowo żalą się do Burmistrza i tutejszego UM na stan taboru obsługującego linie 718/805 i od niedawna 738.
Autobusy po drodze koła, albo drzwi gubią? Sam jeżdżę ikarusami z R-13 - takimi samymi jakie obsługują Marki (to też autokefaliczny obszar Stalowej) i jakoś nie kwękam.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 28 gru 2009, 14:04

Linie strefowe na czas budowy II linii metra muszą zapewnić podaż w relacji Wileński- Ratusz nie ma tyle dodatkowych autobusów by można było je rozciąć. Ale jak skończy się zamieszanie przy Wileńskim 7xx skończą swój bieg przy Dw. Wileńskim lub ew. wrócą na trasę do Dw. Wschodniego. Nikt nie zgodzi się na stałe utrzymywać patologicznej sytuacji jeżdżenia liniami strefowymi do pl. Bankowego.

Awatar użytkownika
waluś
Posty: 19
Rejestracja: 10 sty 2006, 12:12
Lokalizacja: kobyłkolandia

Post autor: waluś » 28 gru 2009, 14:25

Dęboszczak pisze:Linie strefowe na czas budowy II linii metra muszą zapewnić podaż w relacji Wileński- Ratusz nie ma tyle dodatkowych autobusów by można było je rozciąć. Ale jak skończy się zamieszanie przy Wileńskim 7xx skończą swój bieg przy Dw. Wileńskim lub ew. wrócą na trasę do Dw. Wschodniego. Nikt nie zgodzi się na stałe utrzymywać patologicznej sytuacji jeżdżenia liniami strefowymi do pl. Bankowego.
Zastanawiam się po jaką cholerę jeżdżą tam teraz A,W i Z .
Possdroofka
Waluś

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 28 gru 2009, 17:00

Dęboszczak pisze:Linie strefowe na czas budowy II linii metra muszą zapewnić podaż w relacji Wileński- Ratusz nie ma tyle dodatkowych autobusów by można było je rozciąć. Ale jak skończy się zamieszanie przy Wileńskim 7xx skończą swój bieg przy Dw. Wileńskim lub ew. wrócą na trasę do Dw. Wschodniego. Nikt nie zgodzi się na stałe utrzymywać patologicznej sytuacji jeżdżenia liniami strefowymi do pl. Bankowego.
Nie wiem dla kogo patologicznej. Kilometrowo i czasowo wychodzi to samo. Frekwencyjnie - przejdz sie i zobacz jesli nie wiesz. Dodatkowo pomogly by nieco w sprawie przystanku na Bankowym przepelnionego pasazerami, ze przejsc normalnie nie mozna.

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 28 gru 2009, 17:18

Dęboszczak pisze:Linie strefowe na czas budowy II linii metra muszą zapewnić podaż w relacji Wileński- Ratusz nie ma tyle dodatkowych autobusów by można było je rozciąć. Ale jak skończy się zamieszanie przy Wileńskim 7xx skończą swój bieg przy Dw. Wileńskim lub ew. wrócą na trasę do Dw. Wschodniego. Nikt nie zgodzi się na stałe utrzymywać patologicznej sytuacji jeżdżenia liniami strefowymi do pl. Bankowego.
A co ze skretem z al. Solidarności w pl. Bankowy? 160 nie mogło?
marekb

ODPOWIEDZ