To dlaczego niby wczoraj na 010B był wóz 2153, a na 013B 6343Dęboszczak pisze:dodatki na 117 z R-7 są planowo krótkie
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
4946
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
8627
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Moderator: vernalisadonis
Dość osobliwie to zabrzmi, ale pierwsze jest teraz dziwadłemJelcz_M11 pisze:To dlaczego niby wczoraj na 010B był wóz 2153, a na 013B 6343Dęboszczak pisze:dodatki na 117 z R-7 są planowo krótkie
Tylko problem w tym, że niby plan spadł a Stalowa ma problemy z... solówkami i wysyła przegubyDęboszczak pisze:Spadek planu przegubów na R-7 R-10 R13 live is brutalZaciszaniN pisze: Tak samo na 148, tzn. 2AB z R-7 i 1A z R-10 (dwa popołudniowe nadal przegubowe). Poza tym wszystkie całki na 169 krótkie
To dlaczego nie macie kontroli nad ilością kasowanych przegubów przez poszczególne zajezdnieDęboszczak pisze:Spadek planu przegubów na R-7 R-10 R13 live is brutal
Przecież ZTM nie może ingerować w w sprawy dot utrzymania taboru...ZaciszaniN pisze:To dlaczego nie macie kontroli nad ilością kasowanych przegubów przez poszczególne zajezdnieDęboszczak pisze:Spadek planu przegubów na R-7 R-10 R13 live is brutal![]()
To po co podpisuje z ZTMem umowę wieloletnią, skoro nie zależy mu na realizowaniu przewozówNR pisze:Przecież ZTM nie może ingerować w w sprawy dot utrzymania taboru...
MZA zawsze może powiedzieć że kasowany sprzęt nie nadaje się do dalszej eksploatacji