1232
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:dance: :dance:](./images/smilies/eusa_dance.gif)
1405
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
4730
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
4736
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
6414
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Moderator: vernalisadonis
Od kiedy to R-10 wspomaga R-13/ITSWalas pisze:Wczoraj:
1232516B
![]()
1232 wspomagał R-13. To jest tak:ZaciszaniN pisze:Od kiedy to R-10 wspomaga R-13/ITSWalas pisze:Wczoraj:
1232516B
![]()
![]()
jednak dalej 5334 szaleje na R10 a mianowicie na 520 tak wiec wpomagaja sie obydiwe...Walas pisze:1232 wspomagał R-13. To jest tak:
R-13 wspomagała R-10 jak miała problemy to teraz R-10 za to dziękuję i wspomaga R-13 jak ma problemy
Akurat to jedyny zakład, gdzie problem jest z solówkami, a nie przegubami.Mr_Kolesław pisze:8742191 B - to już na Woronicza solówek nawet brakuje?
A o której ta brygada 011/186 jest na zakładzie ? Bo przecież mógł zjechać i zaraz wyjechać na podmianę Neoplana czy SU15 na 188. Głowy sobie uciąć nie dam, że to 5315, ale na pewno coś 531x i raczej właśnie 5315.Walas pisze:W życiuITS A 218 pisze:5315x/188 (19:43 Sasanki
Gocławek Wsch.)
![]()
W zm. B jeżdził nim użytkownik Bąbel na 011B/186
No jak wyznaczyliście dodatki linii 117 i 148 na solówki to nie dziwne, że teraz jest problem z tym typem taborupawcio pisze:Akurat to jedyny zakład, gdzie problem jest z solówkami, a nie przegubami.Mr_Kolesław pisze:8742191 B - to już na Woronicza solówek nawet brakuje?