Dodatkowe przystanki podczas mrozĂłw
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
A Życie Warszawy inteligentnie obok artykułu o dodatkowych przystankach umieściło zdjęcie z metra Politechnika, na którym nawet widać naklejki czerwoniaków.
Tak jak 521?Jarek pisze:Bo 517 pewnie ZTM za jakiś czas skasuje.
[ Dodano: |16 Sty 2010|, 2010 17:40 ]
Pewnie dlatego, że ten artykuł mówi o pośpiechach, dlatego pokazali naklejki pośpiechów. Często tak w artykułach jest.Ikarus 5780 pisze:A Życie Warszawy inteligentnie obok artykułu o dodatkowych przystankach umieściło zdjęcie z metra Politechnika, na którym nawet widać naklejki czerwoniaków.
517 nie będzie rozwijane.Łukasz pisze:Bo dlaczego nikt się nie zastanowił, że takie 517 ma przez to -15 (dziś) już na Ochocie?
[ Dodano: |16 Sty 2010|, 2010 17:41 ]
Tak jak 521. To jakiś czas potrwa, ale skoro poległo 520 - a nie było bardziej politycznej linii - to nie ma linii "świętej". Niska frekwencja + niezgodność z polityka transportową = kasacja. Od razu (jak 524) albo w bólach (jak 520 na Bielanach i Żoliborzu).reserved pisze:Tak jak 521?
Co jak co, ale 520 na Żoliborzu i Bielanach much nie woziło Już drugi raz Cię na takiej minimanipulacji (poprzednio o "bardzo częstym 186") przyłapujęJarek pisze:Niska frekwencja + niezgodność z polityka transportową = kasacja. Od razu (jak 524) albo w bólach (jak 520 na Bielanach i Żoliborzu).
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Rzeczywiście, przystanki w strefie centralnej miasta ciężko usprawiedliwć.mrs pisze: No, ale z drugiej strony zmuszanie czerwonych do zatrzymywania się w ZP w rodzaju DH Smyk powinno być karane, bo tego akurat nie można nijak usprawiedliwić.
[ Dodano: |16 Sty 2010|, 2010 18:10 ]
Nie wiem, jak na Żoliborzu i Bielanach, ale na Andersa owszem, woziło, co świadczy, że zastąpienie go czymkolwiek innym na Żoliborzu i Bielanach bez dojazdu do Andersa jest rozwiązaniem słusznym.JacekM pisze:Co jak co, ale 520 na Żoliborzu i Bielanach much nie woziłoJarek pisze:Niska frekwencja + niezgodność z polityka transportową = kasacja. Od razu (jak 524) albo w bólach (jak 520 na Bielanach i Żoliborzu).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ursuskie 517 to pewnie będzie przynajmniej do otwarcia stacji na Niedźwiadku, a może dłużej. Ale pewnie tylko do Naruciaka ew. pl. Zawiszy.reserved pisze:A będzie jakiś pośpiech w Alejach? Czy w ogóle usuwacie to znakomite połączenie nad RZS?
DH SMYK to nie jest zbyt popularny przystanek.Glonojad pisze:Rzeczywiście, przystanki w strefie centralnej miasta ciężko usprawiedliwć.
Nie ściemniaj, wiesz o co chodzi. 520 pracowało odcinkowo i na tych odcinkach oferta została wzmocniona. Tylko nad metrem wycieto autobus. Teraz jeździ jakaś zetka, ale tez pójdzie do kasacji, bo nikt nie chce korzystać.JacekM pisze:Co jak co, ale 520 na Żoliborzu i Bielanach much nie woziło
Raczej siebie przyłapałeś na nierozumieniu kontekstu dyskusji.JacekM pisze:Już drugi raz Cię na takiej minimanipulacji (poprzednio o "bardzo częstym 186") przyłapuję
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Nie dziwi mnie to. Do Muranowskiej jeżdżą tramy. Do Gdańskiego i Wilsona jeździ metro. Do pl. Inwalidów jeździ 205 i 116, a do Zajączka samo 116. Ta linia jest dla osób, które jeżdżą z Wilsona, Inwalidów i Zajączka i nie dojeżdżają do Ratusza, a wysiadają np. na Muranowskiej (i vice versa), a takich ludzi wiele nie ma. Ogólnie linia mało potrzebna i mało używana. Często w lecie jeździłem Z-3 z Wilsona do Muranowskiej, a potem do pracy i nie spotkałem się z sytuacją, że w autobusie więcej jak 10 osób. Linia pójdzie do kosza i ŻW i Stołeczna zrobią wielki szum jak linia była potrzebna, wypowiedzi kilku babć co ja teraz pocznę jadąc z Zajączka do Muranowskiej. Moim zdaniem nie ma co czekać, szkoda wachy.Jarek pisze:Teraz jeździ jakaś zetka, ale tez pójdzie do kasacji, bo nikt nie chce korzystać.
Jak pojawi sie info na www.SławekM pisze:Kiedy mogę otwierać szampana z powodu kasacji Z-3?
To linia PR-owska. Coś musiało pojechać za tramwaje.Ikarus 5780 pisze:Linia pójdzie do kosza i ŻW i Stołeczna zrobią wielki szum jak linia była potrzebna, wypowiedzi kilku babć co ja teraz pocznę jadąc z Zajączka do Muranowskiej. Moim zdaniem nie ma co czekać, szkoda wachy.
Było też dużo szumu o zetkę na Marymonckiej, nawet padały propozycje wydłużenia tam Z-3. Udało się jednak uniknąć populistycznych działań. Wystarczającą funkcję zastępcza pełnią już jeżdżące tam autobusy, w których rozkładach z wyprzedzeniem zachowano potrzebną rezerwę podaży. Jest to racjonalne, ale PR-owo nieefektywne, bo lepiej sprzedaje sie news o uruchomieniu nowej linii, nawet powstałej ze zdjęcia wozów np. ze 181.
A co na trasie Centrum - DWZ? Samo 127 na solówkach?Jarek pisze:Ursuskie 517 to pewnie będzie przynajmniej do otwarcia stacji na Niedźwiadku, a może dłużej. Ale pewnie tylko do Naruciaka ew. pl. Zawiszy.
Ponadto pl. Zawiszy jest bardzo niewygodny do przesiadek, jeśli mowa o 517 - za dużo przejść dla pieszych z sygnalizacją - bardzo wolno się idzie...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
5 minut nie ma tramwaju i się ludzie na peronie nie mieszczą. O wiele bardziej popularny by być nie mógł.Jarek pisze:DH SMYK to nie jest zbyt popularny przystanek.
[ Dodano: |16 Sty 2010|, 2010 19:00 ]
Pociąg co 5 do 10 minut.Wolfchen pisze:A co na trasie Centrum - DWZ? Samo 127 na solówkach?Jarek pisze:Ursuskie 517 to pewnie będzie przynajmniej do otwarcia stacji na Niedźwiadku, a może dłużej. Ale pewnie tylko do Naruciaka ew. pl. Zawiszy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12178
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
A na takim 414 mamy stać po 5 minut na każdym skrzyżowaniu aby cała jedna osoba wsiadła do autobusu?Takich mrozów jeszcze nie ma więc można poczekać na autobus.
Tam gdzie nie trzeba zjeżdżać z wiaduktów to oczywiście niech obowiązuje(np.Lasek na Kole) ale tam gdzie ma zjeżdżać z wiaduktów to niech nie obowiązuje(np.PKP Koło).
Tam gdzie nie trzeba zjeżdżać z wiaduktów to oczywiście niech obowiązuje(np.Lasek na Kole) ale tam gdzie ma zjeżdżać z wiaduktów to niech nie obowiązuje(np.PKP Koło).
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- METALL2357
- (METALL22)
- Posty: 580
- Rejestracja: 29 sty 2008, 22:22
- Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
- Kontakt:
Idiotyczne zarządzenie ZTM-u. Celem lini przyśpieszonych jest szybsza i sprawniejsza obsługa pasazerów jadących/przemieszczających się po mieście Od czego są MOCNE linie zwykłe To jest istne rozpieszczanie i robienie zamętu dla "Pasażerów" ]
ps. Wejdżmy głebiej tam gdzie nie ociera światło słoneczne dla dobra naszej " Elity" którą wozimy
ps. Wejdżmy głebiej tam gdzie nie ociera światło słoneczne dla dobra naszej " Elity" którą wozimy
2357 Ty sztruclu, czemuż mnie tak szybko opuścił ?!
http://www.youtube.com/user/METALLpl22?feature=mhsn
"Co to za ptak, co śpiewa tak
Bilety do kontroooooliii...
To kanar jest, jebał go pies,
Nikt się go tu nie booooiii...."
http://www.youtube.com/user/METALLpl22?feature=mhsn
"Co to za ptak, co śpiewa tak
Bilety do kontroooooliii...
To kanar jest, jebał go pies,
Nikt się go tu nie booooiii...."