Nie tylko trasa fajna ale i ciekawie zmienia się numer pociągu.Michał W. pisze:Jest takie TLK38202, z Krakowa do Kołobrzegu.
Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC
Moderator: JacekM
Jestem ciekawy czy ta trasa jest wymuszona remontami czy też powodem takiej relacji jest przemyślane skomunikowanie nocne KujPomu z Warszawką.
Ogólnie mam ochotę na zainwestowanie 5 złotych na przejazd tym. Ktoś się pisze?
Z relacji kolegi wiem, że obłożenie w tym pociągu jest co najmniej znośne
Ogólnie mam ochotę na zainwestowanie 5 złotych na przejazd tym. Ktoś się pisze?
Z relacji kolegi wiem, że obłożenie w tym pociągu jest co najmniej znośne
Wymuszone vide Regulamin PLK - linia nr 009 na odc. Wwa Wsch. - Tczew czynna w godz. 4 - 23, w godz. 23 - 4 przerwa w ruchu.
[ Dodano: |25 Sty 2010|, 2010 12:21 ]
W praktyce często udaje się wynegocjować krótsze przerwy na niektórych odcinkach.
[ Dodano: |25 Sty 2010|, 2010 12:21 ]
W praktyce często udaje się wynegocjować krótsze przerwy na niektórych odcinkach.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Wcale nie ma żadnej zmiany czoła pociągu Po prostu pociąg jedzie z "ósemki" przez średnicę do Wschodniego, a następnie odbija na dw. Gdański i później obwodnicą towarową przez WGT do Gołąbek i dalej do Sochaczewa. Na początku nie wierzyłem, że na WGT jest planowy pospieszny ale zobaczyłem i uwierzyłem Dla zainteresowanych zobaczeniem takowego składu: 38202/3 na WGT jest po 23:30, a 83202/3 do Krakowa około 3:15. Zazwyczaj jest to 9 wagonów: 2 sypialne, jeden z miejscami do leżenia, jedna jedynka i reszta zwykłe dwójki.
9 wagonów? Patrząc na to, że to jest ś.p. "USTRONIE", to jest to ciut za mało...
No ale skoro bilet zdrożał o dychę (a podróż przedłużyła się o 3 godziny), to nie dziwne, że mniej pasażerów.
Jechałem tym czymś dzisiaj w wagonie sypialnym... Można spokojnie stwierdzić, że jest to skład hotelowy.
No ale skoro bilet zdrożał o dychę (a podróż przedłużyła się o 3 godziny), to nie dziwne, że mniej pasażerów.
Jechałem tym czymś dzisiaj w wagonie sypialnym... Można spokojnie stwierdzić, że jest to skład hotelowy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Mam takie pytanie, wcześniej się nad tym nie zastanawiałem ale teraz przyszło mi na myśl więc. Pociągi KM, które zjeżdżają ze Wschodniej na szopę na Grochowie jadą tym torem za Podskarbińską a wyjeżdżając z szopy na Grochowie na Wschodni jadą wiankiem czy jest to bez różnicy i wiankiem można jeździć i w jedna i w drugą stronę
Czy ktoś byłby w stanie to rozrysować, bo są też ludzie, którzy nie znają się na układzie torów?
Nie- jeżeli jedzie na układ dalekobieżny to jedzie po torze 1G górą nad Podskarbińska i wjeżdża bezpośrednio na Grochów. Jest tez przejście rozjazdowe które pozwala wjechać na tory IC bezpośrednio z torów za Podskarbińska. Był okres w zeszłym roku że tamtędy zjeżdżały na Grochów IC-kiNeoś_998 pisze:No dobra KM a SKM zjeżdżając ze Wschodniej musi też jechać torami za Podskarbińska i przez szope KM i dopiero wiankiem na postojowe tam przy torach na Dęblin obok IC
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Czyli jak jedzie SKMWA na PK do szopy KM to jedzie jak KM-y za podskarbińską a jak jedzie tylko w postojowe to tym torem miedzy wyjazdem i wjazdem IC na Olszynkę a wyjazdem KM z Grochowa i torami na Dęblin.rufio198 pisze:Nie- jeżeli jedzie na układ dalekobieżny to jedzie po torze 1G górą nad Podskarbińska i wjeżdża bezpośrednio na Grochów. Jest tez przejście rozjazdowe które pozwala wjechać na tory IC bezpośrednio z torów za Podskarbińska. Był okres w zeszłym roku że tamtędy zjeżdżały na Grochów IC-kiNeoś_998 pisze:No dobra KM a SKM zjeżdżając ze Wschodniej musi też jechać torami za Podskarbińska i przez szope KM i dopiero wiankiem na postojowe tam przy torach na Dęblin obok IC
Takie frapujące mnie od jakiegoś czasu pytanie. Będąc mniejszym jeździłem czasem z dziadkiem do ogródka działkowego który zajmował na Koziej Górce. W pobliżu ogródka znajdowały się dwa obiekty których funkcji nigdy nie poznałem. Dobiegała tam bocznica i ponoć raz na jakiś czas coś nią do tych obiektów jeździło. Czy ktoś wie jaka jest ich funkcja? Tutaj na mapie Google. http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=52.2 ... 1&t=h&z=18
Mam takie pytanie z przeszłości. Pamiętam jak kiedyś przez jakiś okres ruch dalekobieżny odbywał się przez Warszawę Gdańską.Raz tylko do tego doszło czy wiele razy. Czym to było spowodowane? Jakąś awarią na średnicy czy remont. Mogły ktoś opisać co wtedy się działo. Dalekobieżne w Wawie zatrzymywały się tylko tu czy wycofały jeszcze do Zachodniego lub Wschodniego??
A tak dokładniej możesz określić o jaki przedział lat Ci chodzi?lukasek1 pisze:Mam takie pytanie z przeszłości. Pamiętam jak kiedyś przez jakiś okres ruch dalekobieżny odbywał się przez Warszawę Gdańską.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Pare lat temu 4-6 lat temu. Napewno po 2000 roku. a to kilka razu tak się zdarzało??rufio198 pisze:A tak dokładniej możesz określić o jaki przedział lat Ci chodzi?lukasek1 pisze:Mam takie pytanie z przeszłości. Pamiętam jak kiedyś przez jakiś okres ruch dalekobieżny odbywał się przez Warszawę Gdańską.