Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
- Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Taka trasa mogłaby przywrócić linii dawną świetność.Piotr R pisze:Lepiej by było jak by 127 jeździło na Trakt Królewski, bo Bródno nie ma niego żadnego autobusu, a na Marszałkowską można się w tramwaj i metro przesiąść.
pawcio pisze:Gdyby to było możliwe, już dawno byłoby po krzyku.
Obaj wiemy dlaczego i obaj wiemy kto sprzeciwia się jakimkolwiek ruchom dotyczącym 127.Dęboszczak pisze:Dlaczego nie może zostać podzielone, coś co przestało funkcjonować? To jest linia gniot doZaciszaniN pisze:A poza tym 127 nie może zostać podzielone (a na pewno skasowane) jeszcze przez jakiś czas, o czym niektórzy dobrze wiedzą.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Gdyby jeździło przez Trakt Królewski to może i owszem ale nie z Nowych WłochZaciszaniN pisze:Taka trasa mogłaby przywrócić linii dawną świetność.Piotr R pisze:Lepiej by było jak by 127 jeździło na Trakt Królewski, bo Bródno nie ma niego żadnego autobusu, a na Marszałkowską można się w tramwaj i metro przesiąść.
Osobiście uważam, że z Bródna jest "4' na Starówkę i to wystarczy. Cały czas obowiązuje prikaz minimalizacji autobusów na Trakcie Królewskim a taki socjal marnowałby cenne sloty dla np wzmocnienia 180 czy 116.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
A kto uważa, że 127 (pod jakim by nie było numerem) miałoby jeździć na Włochy... Według mnie (z resztą pomysł wyszedł od Emdeggera) mogłoby krańcować przy Dw. Centralnym.Dęboszczak pisze:Gdyby jeździło przez Trakt Królewski to może i owszem ale nie z Nowych Włoch.ZaciszaniN pisze: Taka trasa mogłaby przywrócić linii dawną świetność.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
A czy czasem to właśnie na odcinku na Włochy zapełnienia nie są największe? O ile kojarzę, to z Pl. Zawiszy niezabieralny, na Beresteckiej bardzo duża wymiana, ale odjeżdża i tak pełny, potem już stopniowo ubywa pasażerów, ale aż do PKP Włochy ciągle nieźle zapełniony. Na ostatnim odcinku zostaje kilka osób.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
No i właśnie problem tkwi w dysproporcji, odnośnie zapełnienia na różnych odcinkach trasy. Najlepiej, gdyby 158 pojechało na Włochy (bądź, inna (nowa?) linia zakrańcowana na Pl. Trzech Krzyży) i wtedy 127 mogłoby zostać na odcinku bródnowsko-śródmiejskim.Delfino pisze:A czy czasem to właśnie na odcinku na Włochy zapełnienia nie są największe? O ile kojarzę, to z Pl. Zawiszy niezabieralny, na Beresteckiej bardzo duża wymiana, ale odjeżdża i tak pełny, potem już stopniowo ubywa pasażerów, ale aż do PKP Włochy ciągle nieźle zapełniony. Na ostatnim odcinku zostaje kilka osób.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Tylko czy rzeczywiście jest ona na Bródnie potrzebna? Bo z tego co widzę ta linia gnije od dwóch lat. Ewentualne wielkie potoki na rzeczonym odcinku generuje cmentarz. Moim zdaniem uzwyklenie 500 np. w 128 powinno pozwolić wycofać 127 z Bródna. Na odcinku włoskim powinna zostać. W szczycie natomiast chętnie widziałbym przyśpieszenie dla owej 128 w postaci 400.ZaciszaniN pisze: No i właśnie problem tkwi w dysproporcji, odnośnie zapełnienia na różnych odcinkach trasy. Najlepiej, gdyby 158 pojechało na Włochy (bądź, inna (nowa?) linia zakrańcowana na Pl. Trzech Krzyży) i wtedy 127 mogłoby zostać na odcinku bródnowsko-śródmiejskim.
tam gdzie diabeł mówi dobranoc
Akurat poza Rogowską pozostałe przystanki byłyby na żądanie. Żeby mówić o odprzystankowieniu trzeba pomyśleć o obstawie jakąś czarną linią przystanków typu Kołowa, Starzyńskiego, Cmentarz, inaczej ludzie będą stękać, że im się dojazd do metra zabiera. Poza tym zanim nie poszerzą Wincentego do dwóch jezdni to średni zysk z takiego przyśpieszenia.Websterek pisze:Jaki widzisz sens w spowalnianiu 500? Na kut Rogowska, Namysłowska, Park Traugutta i Arkadia pod postacią "Baseny Inflancka"? 500 właśnie trzeba odprzystankowić, a nie robić czarnucha bez sensu.
tam gdzie diabeł mówi dobranoc
Bzdura...Będą korzystać pojedyńcze osoby, już lepiej aby ich nie było...zap140 pisze:Akurat poza Rogowską pozostałe przystanki byłyby na żądanie.
1) 169 - lekko podkręcić, dodatkowo całość na przeguby i mamy zastępstwo.zap140 pisze:Żeby mówić o odprzystankowieniu trzeba pomyśleć o obstawie jakąś czarną linią przystanków typu Kołowa, Starzyńskiego, Cmentarz,
2) 1, 41 & 500 - myślę, że to starczy.
3) 169 - patrz pkt 1.
Nie wiem kto teraz jeździ do metra 127, skoro jest 500 i 527.zap140 pisze:inaczej ludzie będą stękać, że im się dojazd do metra zabiera.
Korek jak korek, jednak drobny zysk będzie, zresztą nie ograniczałbym się tylko do rana i korka na Wincentego, a co w międzyszczycie, DŚ i popołudniu, kiedy korek jest znacznie krótszy?zap140 pisze:Poza tym zanim nie poszerzą Wincentego do dwóch jezdni to średni zysk z takiego przyśpieszenia.